Het influencertopic #23

Interesseert me geen moer hij mag me altijd bellen

3 likes

Weet niet of iemand haar nog volgt maar omg ingebroken bij fadim echt erg

5 likes

Geen idee wie dit is maar wat verschrikkelijk, alleen al het idee dat er iemand in de kinderkamer van je kind heeft gezeten :dizzy_face:
Moment stilte trouwens ook voor de Birkin

13 likes

Heet haar kind Alaia? Als in a totally important designer?

En disclaimer voordat daar weer reacties op komen: natuurlijk vind ik het ook vervelend voor haar dat dit is gebeurd, maar de naam viel me gewoon op

3 likes

Ik ben stiekem best benieuwd wie de nieuwe vriend van Claire Lucia is. Ze post vaak over hem maar zonder foto’s of info

3 likes

Ze heeft laatst gepost dat hij niet graag in beeld wil komen, en dat ze het ook omwille van zijn kind(eren?) discreet willen houden. Wel mooi dat ze dat zo respecteert en hem niet haar ‘levensstijl’ opdringt vind ik :slight_smile:

3 likes

haha dat is toch the bare minimum

edit: nou ja influencers brengen ook kinderen in beeld dus wellicht niet

11 likes

Hahaha dan is het denk ik wel Renze

2 likes

Het is niet Renze, daar hebben ze allebei al op gereageerd. Als hij niet in beeld wilt, lijkt het me niet nodig om hier te gaan speculeren.

7 likes

Misschien is het wel Willem Alexander :clown_face:

7 likes

Dan moet het Van Beelen zijn. De ex van Sylvie Meis

15 likes

Ik vind het echt onredelijk irritant dat Cynthia op insta moet vermelden dat ONDANKS dat een proefdruk voor het magazine wel 60 euro kost ze er toch nog een gaat laten maken omdat deze nog niet goed is. Ik kan me even niet meer herinneren hoeveel ze nou vroeg voor dat magazine en hoeveel geĂŻnteresseerden ze had maar ik weet wel dat ze hier bakken met geld mee gaat verdienen. Denk je dat die 60 euro voor een tweede proefdruk eraf kan meid?

20 likes

Ze deelde die interesselijst toen en daar stonden al meer dan 1000 personen op volgens mij. Kostte het geen 30 euro?

3 likes

Ja en dat dan bij alles. Is een neuromarketing trucje waardoor mensen cq kopers zich speciaal gaan voelen. ‘Oh wauw zij spaart geen moeite of geld om mij het allerbeste te geven’ :roll_eyes:

15 likes

Zag net ineens een huis voorbij komen op die verken pagina op insta. Dacht: in die tuin heb ik ook gestaan. Ene Uberquin (ken ik niet) heeft het kennelijk gekocht.
Toch wel benieuwd of hij wat van de prijs af heeft gekregen.

3 likes

Is dat niet het broertje van Dee?

9 likes

Ja!

9 likes

Het was 20 euro, +7 als je er ook nog stickers (dacht ik, kan ook andere nutteloze meuk zijn geweest) bij wilde. Die 2x 60 euro voor een proefdruk kan ze dus wel lijen. Alhoewel er misschien ook wel een hoop mensen afgehaakt zijn toen ze erachter kwamen dat dat tijdschrift duurder was dan een lonely planet

5 likes

Dunnere paginas zal ook wel veel schelen in de kosten. Maar zon vetpot is het denk ik niet.
Kosten medewerkers, drukkerij, eigen uren.
Echt niet alle 1000 mensen hebben interesse(als dat al echt zo is, de meeste zijn denk ik gewoon nieuwsgierig zoals hier), laten het er 300 zijn. ± 6000 euro.
Dan nog belastingdienst etc. Ik denk zo ongeveer 1 of 2 modale maandsalarissen aan overhoud?
Sta er wel van te kijken dat t alsnog zo gaat hoor.

8 likes

Ik heb haar ontvolgd. Kon het niet meer aan.

5 likes