Het influencertopic #23

Wrs heeft George de tweede dan niet erkend

4 likes

Dan heeft hij het tweede kind wellicht niet erkend en is zij de enige wettige ouder waardoor hij haar achternaam heeft

1 like

Is dit vergelijkbaar met het kaassoufflé verhaal? (Maw; is deze roddel forum-waarheid geworden?) Ik kan me niet voorstellen dat ze dit het internet op geslingerd heeft.

6 likes

Bij de foto na haar bevalling waarin ze zijn naam delen staat wel de naam van George dus dat ontkennen is niet helemaal gelukt.

3 likes

Zoveel smaken. Twee kinderen zelfde naam geldt enkel bij dezelfde juridische ouders. Mijn ouders hebben drie kinderen met drie verschillende namen.

1 like

George heeft dit toen zelf op insta gegooid, is ook nog op het forum te lezen, al zijn de screenshots van toen niet meer beschikbaar.

4 likes

Sorry hoor maar hier wordt gespeculeerd wáárom de twee kinderen verschillende achternamen hebben. Overheidssites worden uitgepluisd en dan geef ik de reden die notabene al op het forum staat en dan ben ik raar bezig. Is goed hoor.

13 likes

Ja, zijn insta opschonen kan hij goed.

10 likes

Omdat het een mega juicy verhaal was met allerlei online moddergooien.

4 likes

Cynthia deelt over dat ze weer een truffelceremonie heeft mogen bijwonen. Tegenwoordig lijkt iedereen het te hebben over microdosing, paddodruppels etc. en ik weet niet of ik dit zo’n goede ontwikkeling vind dat iedereen dit maar online gooit.

16 likes

Had je dezelfde bedenkingen bij haar wijnaccount en -website?

9 likes

Nee natuurlijk niet :joy: maar dat ze samenwerkt met Arie B en die vitamine preparaten shop maakt denk ik uiteindelijk veel meer uit dan truffels of microdosen. Alhoewel het in de praktijk allemaal dezelfde mensen zijn.
Ben benieuwd wanneer ze een cursus sjamanisme gaat volgen.

19 likes

Nja ik denk dat psychedelica niet iets is om lichtzinnig over te doen, daar kunnen serieuze risico’s aan zitten.

26 likes

Hmm, goede vraag. Wel minder misschien, maar ook omdat ik zelf toen minder problematisch dacht over alcohol(gebruik) en ze vaak genoeg riep dat ze niet te veel dronk etc, waardoor ik het meer zag als een redelijk onschuldige passie/hobby.

6 likes

Ik zou echt afhaken als je bij zoiets komt, zo’n hele mooie ruimte en overal kotsemmers. Thanks but no thanks voor tussen kotsende mensen zitten

16 likes

Aan alcohol daarentegen… heb geen cijfers bij de hand, maar kan desondanks met zekerheid zeggen dat er jaarlijks meer mensen aan alcohol sterven dan aan truffelceremonies of microdosen.

En sluit me aan bij @anon50301661 denk dat alle supplementenzooi van haar nieuwe BFF Arie veel meer kwaad kan dan af en toe zo’n ceremonie.

14 likes

Hahah ik dacht wel wat doen die emmers op de foto.

7 likes

Voor de Britse OG fans onder ons:
Ik ben zo benieuwd naar de verloofde van Estee Lalonde. Had een podcast van haar gehoord en vond haar best dwingend praten over dat ze bijna eiste om verloofd te zijn terwijl ze volgens mij niet heel erg lang met die man ging. Niomi Smart heeft denk ik weer een verloving verbroken, vond haar laatste vriend maar een creep. En het hondje van Amelia Liana is overleden, ze had dat hondje al zo lang.

11 likes

Ik bedoel niet alleen de truffelceremonie van Cynthia maar ook over microdosing en paddodruppels in het algemeen, daar is zeker een trend in te zien. Het gaat er niet om dat er meer mensen aan sterven maar dat er aan psychedelica wel degelijk gezondheidsrico’s kleven en dan met name het mentale gedeelte (bad trip, angststoornissen, burn-out etc).

14 likes

Paddodruppels zegt me niets, maar ik ken vrij veel mensen die mentaal juist veel baat hebben bij microdosing. Dat kan je over alchohol niet zeggen, dat is alleen meer maatschappelijk geaccepteerd.
Bij microdosing komt ook helemaal geen trippen kijken, juist niet.

8 likes