Het influencertopic #23

Serena vertelt in haar stories dat ze haar kinderen een dubbele achternaam gaat geven omdat eerst het ene kind zijn naam had en het andere kind haar naam. Ik dacht eigenlijk dat dat niet kon? Dat het tweede kind van dezelfde ouders altijd dezelfde achternaam heeft als het eerste kind? Of is dat alleen als je getrouwd bent.

13 likes

Volgensmij is het zo dat een tweede kind een andere achternaam krijgt als het niet erkend wordt door de vader, of erkend wordt door een andere man dan de vader van kind 1.

8 likes

Het mag nu een week of 3 :slight_smile: wel tof! Fijn dat het kan

2 likes

Jaa I know! Ik doelde op dat Marshall de naam van George had en Cameron die van Serena.

3 likes

1x googelen op ‘achternaam kind’ en je krijgt alle antwoorden op je vraag via Rijksoverheid

8 likes

Nee?

Ik doelde juist hierop:

Keuze van de achternaam kan alleen bij het eerste kind

Heeft u een keuze gemaakt voor de achternaam van uw eerste kind? Dan geldt de gekozen achternaam ook voor alle volgende kinderen.

10 likes

Wrs heeft George de tweede dan niet erkend

4 likes

Dan heeft hij het tweede kind wellicht niet erkend en is zij de enige wettige ouder waardoor hij haar achternaam heeft

1 like

Is dit vergelijkbaar met het kaassoufflé verhaal? (Maw; is deze roddel forum-waarheid geworden?) Ik kan me niet voorstellen dat ze dit het internet op geslingerd heeft.

6 likes

Bij de foto na haar bevalling waarin ze zijn naam delen staat wel de naam van George dus dat ontkennen is niet helemaal gelukt.

3 likes

Zoveel smaken. Twee kinderen zelfde naam geldt enkel bij dezelfde juridische ouders. Mijn ouders hebben drie kinderen met drie verschillende namen.

1 like

George heeft dit toen zelf op insta gegooid, is ook nog op het forum te lezen, al zijn de screenshots van toen niet meer beschikbaar.

4 likes

Sorry hoor maar hier wordt gespeculeerd wáárom de twee kinderen verschillende achternamen hebben. Overheidssites worden uitgepluisd en dan geef ik de reden die notabene al op het forum staat en dan ben ik raar bezig. Is goed hoor.

13 likes

Ja, zijn insta opschonen kan hij goed.

10 likes

Omdat het een mega juicy verhaal was met allerlei online moddergooien.

4 likes

Cynthia deelt over dat ze weer een truffelceremonie heeft mogen bijwonen. Tegenwoordig lijkt iedereen het te hebben over microdosing, paddodruppels etc. en ik weet niet of ik dit zo’n goede ontwikkeling vind dat iedereen dit maar online gooit.

16 likes

Had je dezelfde bedenkingen bij haar wijnaccount en -website?

9 likes

Nee natuurlijk niet :joy: maar dat ze samenwerkt met Arie B en die vitamine preparaten shop maakt denk ik uiteindelijk veel meer uit dan truffels of microdosen. Alhoewel het in de praktijk allemaal dezelfde mensen zijn.
Ben benieuwd wanneer ze een cursus sjamanisme gaat volgen.

19 likes

Nja ik denk dat psychedelica niet iets is om lichtzinnig over te doen, daar kunnen serieuze risico’s aan zitten.

26 likes

Hmm, goede vraag. Wel minder misschien, maar ook omdat ik zelf toen minder problematisch dacht over alcohol(gebruik) en ze vaak genoeg riep dat ze niet te veel dronk etc, waardoor ik het meer zag als een redelijk onschuldige passie/hobby.

6 likes