Ik heb dus geen kaas gegeten van dit hele
Onderwerp maar ik vind het wel interessant. Wat bedoel je met misgaan?
Uiteindelijk kan het al fout gaan door de verkeerde dosering. Vooral als je het zelf afweegt gaat het best makkelijk mis. LSD kun je accurater afwegen dan bijvoorbeeld paddoâs. Als het dan mis gaat kun je (licht) gaan trippen. Dit is echt niet fijn, vooral niet als je op je werk oid zit. Hiervan kun je weer in paniek raken, etc etc
Elke tiener moeder is nu Zaar đ« en wat is dat trouwens ineens joh, al die extreem jonge moeders op TikTok? Ook mega veel van die âa day in the life of a 22 year old momâ foto slides. Blijf maar klikken op geen interesse maar het algoritme is een bitch.
Vind je 22 extreem jong? Het is jong maar bij extreem jong denk ik aan 15 ofzo
Nou niet extreem nee, misschien niet het goede woord. Vrij jong dan. Ik ben natuurlijk met mijn bijna 32 niet de doelgroep van TikTok, maar het valt me wel op hoeveel jonge moeders hun dagelijks leven delen. Voor mij voelt het als extreem jong
Vind het eigenlijk best leuk dat ze het delen. Haalt de tienermoeder ook weer uit het verdomhoekje of het schaamtehok waar ze met programmaâs als vier handen in geduwd worden.
Jawel toch? Als ik naar mijn fyp kijk vind je alle leeftijden wel zoân beetje op TikTok.
Ik zit blijkbaar niet in het goede algoritme haha! Qua zwangerschaps gerelateerde content zijn het allemaal jonkies in ieder geval.
Zo vermoeiend dat Nordin Blessing nu helemaal zijn identiteit maakt van dat daddy to be, terwijl hij zelf nog een groot klein kind is
Ooh ik vind hem ook zo vreselijk ja. Echt een grote kleuter.
Anna Nooshin is één van die mensen waarvan ik het idee heb dat ze al 2 jaar zwanger zijn.
Ja! Net zoals die Lotte. Heb het idee dat die twee echt peuters op de wereld gaan zetten
Nou, maar echt! De grap is dat ik maar ± een maandje achterloop op Lotte en het bij mezelf juist mega snel vind gaan haar hele identiteit is ook gewoon zwanger, ben benieuwd hoe ze dat dat gaat doen straks want ze willen het kindje (gelukkig!) niet in beeld brengen.
Nou inderdaad! Ik heb dat ook bij Celine Charlotte.
Ja zo typisch weer, en dan heeft ze de buit weer binnen en dan hoor je er weer maanden niets van.
Ben ik ook benieuwd naar! Maar moet zeggen dat ik bij haar niet zoveel gesponsorde baby spullen zie. Dat valt me erg mee. Ze koopt volgens mij bijna alles zelf, terwijl een baby bij anderen altijd een soort melkkoe is. Misschien heeft dat er ook al mee te maken dat ze haar baby straks niet wil laten zien.
Lotte is trouwens niet alleen zwanger hĂš, haar vriend ook. Ze praat altijd in meervoud over de zwangerschap. Wij zijn zwanger, wij bereiden ons voor op onze bevalling etc. Vind ik altijd zo irritant als mensen dat doenđ
Nee klopt, vind ik ook verfrissend om te zien! Ook veel tweedehands, in onze omgeving zijn wij een van de weinige die daar ook bewust mee bezig zijn dus dat vind ik wel echt leuk om te volgen. Maar het is gewoon wel veel âsamen zwangerâ zijn.
Ik vind het juist goed dat haar vriend meedeelt in het geheel. Persoonlijk verwacht ik dat ook van mijn partner. Ik vind het beeld van zoân man wat maar een beetje aan de zijlijn staat tot zoân kind baby-af is juist zo irritant
Maar haar vriend is echt niet zwanger en zij zal toch het kind moeten baren. Wij zijn in verwachting (van ons kind) past dan beter. Zwanger, nee.
Maar zegt ze het ook zo letterlijk? Ben het taalkundig met je eens hoor maar het gaat mij meer om de uitvoering die ik mooi vind, ik krijg het idee dat haar vriend wel heel betrokken is