Het influencertopic #23

Ja daar reageer ik ook op :laughing:

4 likes

Ha ik zag het ook net! Moet nog wel eens aan de reacties hier denken toen ze een hond nam, kon echt niet, zwaar onverantwoord blabla.

4 likes

Klinkt wel extravagant, maar ook als iemand die wel heel lief met dieren omgaat.

8 likes

Influ’s die naar Berlijn VLIEGEN voor een event van Schwarzkopf van 2 dagen :sob:

12 likes

Ja, past toch niet helemaal in dit plaatje

30 likes

nouja met de trein naar Berlijn is de laatste tijd ook niet echt een lekkere optie

wie weet dat dat eerst wel de bedoeling was (waarschijnlijk niet)

neemt niet weg dat invliegen voor dit soort events alsnog hartstikke overbodig is haha

11 likes

Dan zou je toch als event ook een bus kunnen regelen.

10 likes

Want iedereen komt vanuit dezelfde plek?

1 like

Ze moeten toch ook allemaal naar schiphol vanuit hun eigen plek. Dan kunnen ze toch ook naar een punt waar die bus staat.

49 likes

Net als die vakantie busreizen van vroeger. Wachten bij Amstel station en dan door heel Nederland andere passagiers oppikken

10 likes

@Neroli ja maar dit zijn toch meestal van die samengestelde groepen uit allerlei landen. Daar vul je toch geen bus mee als je 3 man uit NL uitnodigt. Tenzij het een geheel Nederlands event was. Ik heb geen idee.

3 likes

Dan gaan ze maar met een buurtbusje.

13 likes

Of ze gaan gewoon niet, wie gebruikt dat kut merk eigenlijk

155 likes

Welke stagiair heeft deze collage bij elkaar gescharreld, greenwashing

16 likes

Haha, valt me ook nu pas op.

4 likes

We vinden duurzaamheid belangrijk maar winst maken nog veel meer.

11 likes

Moest eens weten hoeveel influencers gaan steigeren als je de trein noemt tenzij het de eerste klas Thalys is naar Parijs. Zelfs als je uitlegt dat het nog een minstens 1 uur rijden is van het vliegveld met auto/ov om naar de stad te komen en omdat ze zelf in het oosten van het land wonen ook nog 2 uur zouden moeten rijden naar het vliegveld.

Kan me nog een influencer herinneren die mij een paar jaar terug schreef dat het niet helemaal paste bij d’r aesthetic om met de trein te reizen en dat ze waarschijnlijk meer likes zou krijgen op de stories van vliegveld, juicebar op Schiphol, raam in het vliegtuig etc… Die email is nog heel vaak als voorbeeld gebruikt voor mensen die begonnen op de afdeling. Heel blij niet meer met influencers te werken nu.

52 likes

omg heb je een hint

13 likes

oh dit verbaast me niks zij lijkt me zo onsympathiek

10 likes

Kan je de hint even vertalen naar niveau dom pls danku

56 likes