het rijmt op dina varink
Lol hoezo heeft zij twee podcasts, zij is het bijproduct van Kalvijn.
Ze heeft blijkbaar zelfs 3 kookboeken
Wel een ambitieus pak karnemelk dan
haha ik zie daarbij ook echt voor me dat er allemaal van dat creatieve tatta cuisine eten instaat zoals avg maar dan met zoete aardappel en dat soort saaie fratsen
@Zemraluani ja een met hem en een met sophie en iris volgens mij
Die podcast is zo irritant met dat halve gekrijs en gelach de hele tijd, echt kippenhok. Ik erger me zoo erg aan Iris-bedankt voor het verpesten van mijn droom-enthoven sinds ER. Alles wat ze doet is nu irritant
Same ik vond dr al niet leuk maar sinds ER vind ik haar bloedirritant en ik vind haar ook geen leuke/goede presentatrice eigenlijk
Ze kwam tijdens Kamp van Koningsbrugge ook echt onsympathiek over. Zo geen leuk mens
Ik vind Iris ook vreselijk… Die stem wekt al irritaties bij me op en ze is in zoveel programma’s te zien
Ik volg meerdere influencers die daar nu zijn en sommige denken echt dat het een circus is volgens mij, dit is nog niet eens zo erg als je de rest ziet
Die ken ik niet, ga ik zo kijken! Wil ook echt niet lullig doen want vind haar insta echt heel leuk maar nu is het voor mijn smaak echt to much maar ramijntje op insta heeft gwn alle kleuren van de regenboog aan en dan ook nog een cowboyhoed en ik wil het begrijpen maar ik kan het gwn niet
Weet niet of dit helemaal het juiste topic is. Maar ik vond het boulevard topic niet de juiste en ze is toch wel een influencer.
Wat een Anna Nooshin-foto van Jamie Vaes hebben ze gebruikt bij het AD.
Even daarvoor kwam dit artikel voorbij en ik dacht even dat Jamie ook slachtoffer was geworden.
haha dit soort dingen zie je daar ook wel eens op straat hoor, buiten fashion week om
Die Iris zegt ook altijd: “ik heb zooooo’n grappig verhaal” en dan komt er een poepverhaal waar ik niet eens om moet glimlachen laat staan hihaho
Conclusie: ik ben gestopt met luisteren en 10/10 would recommend to do the same
Vreemde foto ook, alsof ze een grapje maakt over haar statement. Dit gaat wel iets verder dan expres een lelijke foto zoeken
Hahhaha ja deze is zo chill
Vind ik ook. Ik heb ook het idee dat zulke foto’s expres worden gekozen om een beetje de toon van zo’n artikel te zetten.
En al helemaal met zo’n artikel (over het zuur) die letterlijk 3 plekken erboven stond. Dan lijkt hij helemaal gekozen om sensatie te maken. Dat was namelijk wel de reden dat ik op het artikel klikte.
Dit doen ze ook expres. Een groot deel van de Telegraafredactie is extreem vrouwonvriendelijk en zal elke kans pakken om vrouwen neer te halen of belachelijk te maken, en om clicks te scoren.