Hahahhahha hij zei toch ook iets van: ik wil wel een kleurrijk schilderij, beige ofzo
Ik heb het idee dat ze soms niet goed weet/weten hoe dingen te stylen en in te richten en dus ‘maar wat doen’, alles dezelfde kleur. Ik denk alleen maar: huur een goede stylist in en laat dit inrichten!
Ja maar als je geen smaak hebt dan is het moeilijk om een goede stylist te vinden. Misschien zelfs intimiderend, bon als ik af ga naar hun persoonlijke stijl dan had ik eigenlijk niet veel anders verwacht.
Volgens mij is die Sharona dat
Das waar Het zijn ‘makkelijke’ keuzes die ze maken en dan denk je: alles wit dat staat wel bij elkaar. Maar zo zonde! Je zou zoveel moois kunnen in zo’n woning.
@keekie oh echt? Zo goed kijk ik dus niet haha heb vooral die verbouwing gevolgd maar Sharona gemist
Wisten jullie allemaal al dat Bonnie griep heeft gehad?
Wat doet baas b daar helemaal rechts.
Oh is t weer zover😂.
Omg
Loepsie krijgt een baby. Kijkt iemand nog haar filmpjes?
Ik hoop alleen dat wie Loepsie ook is, dit niet haar echte naam is.
Ze heet Lucy. Maakt Engelstalige filmpjes maar woont in Nederland.
Zij is die naaister toch?
Ja klopt. Dat zijn de filmpjes van haar die ik kijk.
Ik volg ook enkel haar naaifilmpjes, maar ze is volgens mij 10 jaar terug ofzo heel bekend geworden omdat ze filmpjes maakte waar ze haar pony knipte en haardingen deed. Ze zit echt al heel lang op YouTube iig
Even hè, er wordt wel eens over Mascha gezegd dat zij zoveel consumeert maar lieve hemel die Iris Zeilstra ( van Pluk) heeft werkelijk élke dag wel iets nieuws wat ze heeft gekocht ( of gekregen) voor zichzelf of die kinderen. Ik heb het gevoel dat die kinderen ook een kledingkast hebben zo groot als mijn huis. Echt gewoon om je dood te schamen, dat zoiets nog bestaat.
Ik vond het echt genant bij Mascha op haar stories vandaag, waarom zo schaamteloos laten zien wat je allemaal koopt? Ik word sowieso gestoord van dat black friday gezeik, lijkt elk jaar wel erger te worden