Het influencertopic #23

Als ze in hun opvoeding net zo consequent zijn als in het kleurenthema komt het wel goed.

24 likes

Ik mag niks zeggen want mijn babykamer is ook beige en zwart, maar dit is wel heel sad. Voor mijn gevoel is zij ook echt een teen mom, terwijl ze gewoon 26 is :woman_shrugging:t3:

10 likes

Wat maakt dit sadder dan jouw beige dan?

13 likes

Ja dit lijkt meer op een vergadering in een tandartspraktijk dan een gezellige babyshower :grimacing:

41 likes

Ja in jullie ogen waarschijnlijk niks :joy: zoals @Moondust zegt vind ik dit echt totaal sfeerloos.

6 likes

Zijn die bloemen ook beige en met de groene blaadjes weggehaald? :joy:

8 likes

Ook die bruine bloemen op tafel :sob::sob:

En dan krijg je een uitnodiging voor een baby shower met als dress code volledig beige anders ben je niet welkom?

10 likes

Ik vroeg me ook al af hoe dat in de desbetreffende Whatsapp groep is gecommuniceerd.

Maar het zal vast ‘neutral tones’ ofzo genoemd zijn. Of met een sad beige pinterest bord erbij zodat je wel wist dat kleur niet gewaardeerd zou worden.

8 likes

Jaa of teamuitje van JoshV :sweat_smile:

21 likes

Is het ook niet een beetje vroeg voor een babyshower al? Ik heb echt het idee dat ze nog helemaal niet zo ver is toch?

5 likes

Volgens mij rond de 25 weken? Geen idee wanneer je een babyshower houdt

7 likes

Al houd je ‘m op de dag van je positieve test. Who cares, echt.

51 likes

zolang je die test maar op een taart kunt leggen

41 likes

Ik heb geeneens beige kleding bedenk ik me nu. En waarom heeft iedereen lang haar met middenscheiding en ziet er min of meer hetzelfde uit?

9 likes

Omdat dat nu - hip - is

8 likes

Behalve die gast met zwarte pet aan het einde van de tafel

2 likes

Ziet er uit als de koffietafel van een sekte :grimacing:

13 likes

Over 1 jaar is alles waarschijnlijk in felle kleuren want dat vindt de baby het leukste.

Een paar jaar geleden moest alles ineens okergeel, ben benieuwd wanneer deze beige trend weer over is.

8 likes

Opa van Enzo is ongeneeslijk ziek. Hij heeft Enzo ook grotendeels opgevoed. Zo zielig die vlog en filmpje van Irma ook nog :sob:

17 likes

Anna Nooshin is bevallen

30 likes