Dit was ook het eerste wat in mij opkwam maar vind het niet lelijk, kan ergere namen bedenken
Had Anna bijna een Franse baby gekregen. Vorige week nog op Paris fashion week en nu een baby van een paar dagen oud. Dat zal niet veel gescheeld hebben👀
Ik ken echt te veel honden en katten met die naam
Ja haha toch vind ik het wel bij haar passen ofzo.
@Lady90 haha nou idd. Hoe doen mensen dit? Full glam met hakken en alles ook (ik ben 34 weken en zit nu te kapot te gaan in mn joggingpak op de bank, omdat ik gisteren wel 2 koffie afspraken had:joy:)
Ja had erger gekund wel. En aan de andere kant noemen mensen hun hond ook Henk, dus ja
Op een of andere manier vind ik het helemaal leuk bij hen passen, die naam 🩷 vond de TikToks van Thijs met die draagzak en al die bedjes echt heerlijk om te zien haha!
Ik vind het wel een leuke naam
De naam vind ik leuk, maar dit snap ik ook niet, los van de energie die dit kost lichamelijk en mentaal wil je toch in de buurt van thuis/eigen ziekenhuis zijn enzo. Pfoe wat doe je jezelf aan.
Ik had een vriendin die superfit was en met 4 dagen na de bevalling weer op pad ging. Ik daarentegen bleef het liefst 3 weken thuis en wilde niemand zien. Tsja, de ene bevalling is de ander niet.
Ik snap echt niet wat er zo moeilijk aan te begrijpen is dat iedereen hierin andere behoeften heeft en zich anders voelt. Betekent niet dat je jezelf iets aan doet?
ja staat er wel leuk Parijs op haar paspoort
hoef je in ieder geval niet de telefoniste van het ziekenhuis uit te schelden omdat er geen plek meer is in Amsterdam en je kind in Almere geboren wordt
Mn dwerghamster heette zo a 1996
Pff ik vind deze narrative zo vermoeiend.
Alsof er een handboek is hoe je je als (bijna) moeder moet gedragen. Iedereen wil en kan iets anders en dat is prima. Dat is niet vreemd of raar. Als dat voor jou niet werkt: prima. Voor een ander werkt dat blijkbaar wel.
Ik ben meer verwonderd dan veroordelend, omdat het mega ver van me afstaat. Maar je hebt gelijk hoor. Ik denk alleen maar hoe dan.
Die babyshower is wel echt heel erg beige.
Boeie t was niet jouw babyshower.
Oké biebs, met je beige trui.
Ik dacht eigenlijk dat het meestal pas is als iemand met verlof gaat zo ongeveer, maar ja, dat heeft zij überhaupt niet natuurlijk, haha.
Maar niemand oordeelt haar er toch over, of lees ik niet goed? Ik verwonder me vooral over hoe ze dat doet/kan. Benijd het eerder dan dat ik het veroordeel iig.
Verder vooral good for her.
Nou:
“mentaal wil je toch in de buurt van thuis/eigen ziekenhuis zijn enzo. Pfoe wat doe je jezelf aan.”
Vind ik behoorlijk belerend. Alsof dat voor iedereen zo is/ zo moet zijn.