Mn dwerghamster heette zo a 1996
Pff ik vind deze narrative zo vermoeiend.
Alsof er een handboek is hoe je je als (bijna) moeder moet gedragen. Iedereen wil en kan iets anders en dat is prima. Dat is niet vreemd of raar. Als dat voor jou niet werkt: prima. Voor een ander werkt dat blijkbaar wel.
Ik ben meer verwonderd dan veroordelend, omdat het mega ver van me afstaat. Maar je hebt gelijk hoor. Ik denk alleen maar hoe dan.
Die babyshower is wel echt heel erg beige.
Boeie t was niet jouw babyshower.
Ik dacht eigenlijk dat het meestal pas is als iemand met verlof gaat zo ongeveer, maar ja, dat heeft zij überhaupt niet natuurlijk, haha.
Maar niemand oordeelt haar er toch over, of lees ik niet goed? Ik verwonder me vooral over hoe ze dat doet/kan. Benijd het eerder dan dat ik het veroordeel iig.
Verder vooral good for her.
Nou:
“mentaal wil je toch in de buurt van thuis/eigen ziekenhuis zijn enzo. Pfoe wat doe je jezelf aan.”
Vind ik behoorlijk belerend. Alsof dat voor iedereen zo is/ zo moet zijn.
Ohja fair. Daar had ik overheen gelezen.
Volgens mij is het kindje al op 18 december geboren, er staat/stond namelijk bij het bericht: ‘Welkom op deze wereld baby Nala. Ik werd geboren op de dag dat jij geboren werd’ (en dat is dus 18 december)
Hoe ze dan nog met een dikke buik op de Fashion Week is verschenen is mij ook een raadsel hoor
Ik denk dat ze daarmee bedoelt dat ze “geboren” werd als moeder oid op die dag
Haha ze bedoelde daarmee dat zij dan een moeder is geworden op die dag. Volgens mij stond ergens dat ze iets van 1 of 2 weken rust hadden.
Ah ja makes sense, wel een rare manier om te benoemen zo
Dat is het wel, dat is toch ook het punt ?
Wat is er dan 18 december?
Dat is Anna haar eigen verjaardag?
Anders was het gewoon een normale maandag
Anna is zelf 18 dec jarig. Maar nu geboren als moeder nu haar dochter geboren is maar die datum weten we niet. Ergens in januari dus.
Heel ingewikkeld dit
Toen is Anna geboren. Maar het punt wat Anna probereerde te maken is dat ze moeder werd de dag dat Nala werd geboren & niet dat ze verjaardagen delen😬