Ohja fair. Daar had ik overheen gelezen.
Volgens mij is het kindje al op 18 december geboren, er staat/stond namelijk bij het bericht: âWelkom op deze wereld baby Nala. Ik werd geboren op de dag dat jij geboren werdâ (en dat is dus 18 december)
Hoe ze dan nog met een dikke buik op de Fashion Week is verschenen is mij ook een raadsel hoor
Ik denk dat ze daarmee bedoelt dat ze âgeborenâ werd als moeder oid op die dag
Haha ze bedoelde daarmee dat zij dan een moeder is geworden op die dag. Volgens mij stond ergens dat ze iets van 1 of 2 weken rust hadden.
Ah ja makes sense, wel een rare manier om te benoemen zo
Dat is het wel, dat is toch ook het punt ?
Wat is er dan 18 december?
Dat is Anna haar eigen verjaardag?
Anders was het gewoon een normale maandag
Anna is zelf 18 dec jarig. Maar nu geboren als moeder nu haar dochter geboren is maar die datum weten we niet. Ergens in januari dus.
Heel ingewikkeld dit
Toen is Anna geboren. Maar het punt wat Anna probereerde te maken is dat ze moeder werd de dag dat Nala werd geboren & niet dat ze verjaardagen delenđŹ
Maar is dat niet een open deur. Dat je een (biologische) moeder wordt op de dag dat je je kind baart?
Lol typisch wel dat er dan eindelijk een influencer is die heel privĂ© is over dâr kind en we hier dan toch in de overanalyse gaan over de geboortedatum
Joh ze probeert het gewoon een beetje poëtisch neer te zetten. Thats it
Soms
Zo moeilijk is het niet. Anna post iets poetisch iemand nam dat letterlijk en dacht dat het kind op annas bday was geboren haha. Vervolgens werd haar zinnetje uitgelegd en dat snapte iemand anders weer niet.
oh lol, ik dacht dat ze bedoelde dat ze allebei op bijv een woensdag geboren waren, maar misschien is dat poëtische wel logischer
Het is zeg maar âI was today years oldâ maar dan net anders
Ik begreep die uitdrukking ook eerst niet eerlijk gezegd
Wat een geneuzel over een nobody.