Het influencertopic #23

Maar is dat niet een open deur. Dat je een (biologische) moeder wordt op de dag dat je je kind baart?

1 like

Lol typisch wel dat er dan eindelijk een influencer is die heel privĆ© is over d’r kind en we hier dan toch in de overanalyse gaan over de geboortedatum

34 likes

Joh ze probeert het gewoon een beetje poƫtisch neer te zetten. Thats it

9 likes

Soms

10 likes

Zo moeilijk is het niet. Anna post iets poetisch iemand nam dat letterlijk en dacht dat het kind op annas bday was geboren haha. Vervolgens werd haar zinnetje uitgelegd en dat snapte iemand anders weer niet.

7 likes

oh lol, ik dacht dat ze bedoelde dat ze allebei op bijv een woensdag geboren waren, maar misschien is dat poƫtische wel logischer

4 likes

Het is zeg maar ā€œI was today years oldā€ maar dan net anders

Ik begreep die uitdrukking ook eerst niet eerlijk gezegd

9 likes

Wat een geneuzel over een nobody.

9 likes

Congratulations for having me

13 likes

Hoop dat ze dat op het geboortekaartje zet

10 likes

Aranka gaat toch ook wel vaak op vakantie. Ze landt in Amsterdam na trip Kaapstad, vliegt ze vanuit daar door naar Geneve om te skiën. Maarja erger dan Elise is zowat niemand 🫠

7 likes

Ik zie bij Juicechannel dat Stephsa pr-pakketten voor grof geld via Vinted verkoopt 🫠 Pakket va Dior voor € 80, La Mer voor € 299. Ik vind dat toch niet echt netjes.

2 likes

Laat het dan iemand verkopen onder een andere naam :smiling_face_with_tear:

3 likes

CĆ©line Charlotte die even casual die Visionpro van 3800 euro lomp uit een tas schudt: ā€˜Ik weet eigenlijk niet precies wat het is’ 🫠

7 likes

Dat doet ze er ook om hĆØ. Kijk eens wat ik net ff casual heb geshopt.

13 likes

Ja dit denk ik ook. Net als het invliegen van die hondentrainster voor een non-probleem met haar hond en om dan haar 4 of 5 hondenuitlaters te trainen. Ze doet het bewust: hoe belachelijker hoe meer aandacht.

6 likes

Vgm heeft ze de trainer niet laten invliegen maar hebben ze alles online gedaan. Ik volg de trainer toevallig op instagram en die zat de hele tijd gewoon in Spanje oid met al haar honden

3 likes

Ze heeft hierover gepost dat de trainer wel degelijk in is gevlogen met haar honden. En dat de dingen die de trainer post niet up to date zijn.

7 likes

Oh zo okƩ haha. Wat absurd dan ja :smiling_face_with_tear:

6 likes

Fascinerend dat mensen makkelijker iets van 4000 euro kopen dan ik een schaaltje van 5,39 koop bij Sostrene Grene.

Die bedragen uitgeven voor ā€˜geen idee wat het is maar ik vond t wel geinig’ staat zo ver van mijn realiteit haha

34 likes