Het influencertopic #23

Het is natuurlijk peanuts als je miljonair bent. Ze heeft zoveel geld ik vind dat ook wel eens onwerkelijk

2 likes

Enzo Knol die ff een nieuwe Lamborghini Urus en Tesla model X van 500K ofzo gaat kopen en ik zat net te tellen hoeveel dagen nog tot m’n salaris weer komt want de maand is weer eens langer dan het salaris. :smiling_face_with_tear:

58 likes

Pffff ik gun het hem van harte maar mezelf meer

10 likes

Ja na twee dure reizen ook nog.

Hij zet de auto’s alleen wel op de zaak. En dat snap ik dan nooit zo goed. Ik begrijp dat dat je de auto’s dan kan aftrekken van je winst en daardoor dus gunstiger uit bent voor je inkomstenbelasting. Maar daar zit dus eigenlijk geen limiet op ofzo? Dus je kan de duurste auto’s kopen om zo je winst te drukken?

7 likes

Dit klinkt als Bram de creatief boekhouder

10 likes

Ja hij zei ook dat altijd als hij tankt dat dat zakelijk is. Maar niet alle ritten die hij maakt zijn zakelijk toch, of is dat wel omdat hij bijna alles wat hij doet filmt?
Ergens vind ik dat echt super oneerlijk, hij zwemt toch al in het geld, anderzijds denk ik ook joh veel plezier met je belastingcenten, je hebt echt 0,00000 privacy.

13 likes

Hij zal wel bijtelling betalen, anders mag hij maar 500 kilometer per jaar privé rijden. En aangezien Myron ook vaak alleen op pad gaat met de auto, of dat hij bijvoorbeeld Bas erin laat rijden. Dus hij zal er heus wel wat voordeel uithalen met deze keuze, maar ik denk dat het niet zoveel is als dat hier nu geschetst wordt.

6 likes

Maar hij koopt die auto’s toch gewoon? Dan kun je zoveel rijden als je wil?

8 likes

Als je ze zakelijk koopt niet. Dan moeten ze ook voor zakelijk gebruik zijn en krijg je jaarlijks 500 km voor privé. Alles daarboven moet bijtelling over betaald worden.

6 likes

39 likes

Die reizen die hij maakt worden bijna altijd gesponsord, dus hij hoeft niet veel te betalen

9 likes

Wel bizar om te bedenken dat hij laatst ook nog een nieuw appartement heeft gekocht, zou die ook contant zijn afgetikt?:grimacing:

1 like

Hij had zijn eerste huis wel zo zonder hypotheek of iets betaald toch.

7 likes

Klopt en volgens mij het nieuwe huis ook

2 likes

Volgens mij is z’n vorige appartement ook nog niet verkocht.

En dan heeft hij ook nog eens 2 appartementen in Italië.

3 likes

En een in Assen. Die man heeft 5 huizen, echt bizar

5 likes

Vraag me af hoeveel gram sos er op de verjaardag van Robbert Rodenburg doorheen is gegaan. Heel bekend Nederland was daar

20 likes

Hij heeft nooit zin om zn haar te doen, onzeker ofzo want ziet er nog steeds ok uit zonder lol

5 likes

In de comments geven mensen de aflevering de schuld?

6 likes

Vera doet mee aan The Passion!

https://www.instagram.com/p/C3UsJS7NEtk/?igsh=dmVpcHd4amF1dWRl

Echt superleuk voor haar. Ze gooien het dit jaar wel een beetje over een andere boeg lijkt het, Robbert Rodenburg doet ook mee

23 likes