Het influencertopic #23

Congratulations for having me

13 likes

Hoop dat ze dat op het geboortekaartje zet

10 likes

Aranka gaat toch ook wel vaak op vakantie. Ze landt in Amsterdam na trip Kaapstad, vliegt ze vanuit daar door naar Geneve om te skiën. Maarja erger dan Elise is zowat niemand 🫠

7 likes

Ik zie bij Juicechannel dat Stephsa pr-pakketten voor grof geld via Vinted verkoopt 🫠 Pakket va Dior voor € 80, La Mer voor € 299. Ik vind dat toch niet echt netjes.

2 likes

Laat het dan iemand verkopen onder een andere naam :smiling_face_with_tear:

3 likes

Céline Charlotte die even casual die Visionpro van 3800 euro lomp uit een tas schudt: ‘Ik weet eigenlijk niet precies wat het is’ 🫠

7 likes

Dat doet ze er ook om hè. Kijk eens wat ik net ff casual heb geshopt.

13 likes

Ja dit denk ik ook. Net als het invliegen van die hondentrainster voor een non-probleem met haar hond en om dan haar 4 of 5 hondenuitlaters te trainen. Ze doet het bewust: hoe belachelijker hoe meer aandacht.

6 likes

Vgm heeft ze de trainer niet laten invliegen maar hebben ze alles online gedaan. Ik volg de trainer toevallig op instagram en die zat de hele tijd gewoon in Spanje oid met al haar honden

3 likes

Ze heeft hierover gepost dat de trainer wel degelijk in is gevlogen met haar honden. En dat de dingen die de trainer post niet up to date zijn.

7 likes

Oh zo oké haha. Wat absurd dan ja :smiling_face_with_tear:

6 likes

Fascinerend dat mensen makkelijker iets van 4000 euro kopen dan ik een schaaltje van 5,39 koop bij Sostrene Grene.

Die bedragen uitgeven voor ‘geen idee wat het is maar ik vond t wel geinig’ staat zo ver van mijn realiteit haha

34 likes

Het is natuurlijk peanuts als je miljonair bent. Ze heeft zoveel geld ik vind dat ook wel eens onwerkelijk

2 likes

Enzo Knol die ff een nieuwe Lamborghini Urus en Tesla model X van 500K ofzo gaat kopen en ik zat net te tellen hoeveel dagen nog tot m’n salaris weer komt want de maand is weer eens langer dan het salaris. :smiling_face_with_tear:

58 likes

Pffff ik gun het hem van harte maar mezelf meer

10 likes

Ja na twee dure reizen ook nog.

Hij zet de auto’s alleen wel op de zaak. En dat snap ik dan nooit zo goed. Ik begrijp dat dat je de auto’s dan kan aftrekken van je winst en daardoor dus gunstiger uit bent voor je inkomstenbelasting. Maar daar zit dus eigenlijk geen limiet op ofzo? Dus je kan de duurste auto’s kopen om zo je winst te drukken?

7 likes

Dit klinkt als Bram de creatief boekhouder

10 likes

Ja hij zei ook dat altijd als hij tankt dat dat zakelijk is. Maar niet alle ritten die hij maakt zijn zakelijk toch, of is dat wel omdat hij bijna alles wat hij doet filmt?
Ergens vind ik dat echt super oneerlijk, hij zwemt toch al in het geld, anderzijds denk ik ook joh veel plezier met je belastingcenten, je hebt echt 0,00000 privacy.

13 likes

Hij zal wel bijtelling betalen, anders mag hij maar 500 kilometer per jaar privé rijden. En aangezien Myron ook vaak alleen op pad gaat met de auto, of dat hij bijvoorbeeld Bas erin laat rijden. Dus hij zal er heus wel wat voordeel uithalen met deze keuze, maar ik denk dat het niet zoveel is als dat hier nu geschetst wordt.

6 likes

Maar hij koopt die auto’s toch gewoon? Dan kun je zoveel rijden als je wil?

8 likes