Als je ze zakelijk koopt niet. Dan moeten ze ook voor zakelijk gebruik zijn en krijg je jaarlijks 500 km voor privé. Alles daarboven moet bijtelling over betaald worden.
Die reizen die hij maakt worden bijna altijd gesponsord, dus hij hoeft niet veel te betalen
Wel bizar om te bedenken dat hij laatst ook nog een nieuw appartement heeft gekocht, zou die ook contant zijn afgetikt?
Hij had zijn eerste huis wel zo zonder hypotheek of iets betaald toch.
Klopt en volgens mij het nieuwe huis ook
Volgens mij is z’n vorige appartement ook nog niet verkocht.
En dan heeft hij ook nog eens 2 appartementen in Italië.
En een in Assen. Die man heeft 5 huizen, echt bizar
Vraag me af hoeveel gram sos er op de verjaardag van Robbert Rodenburg doorheen is gegaan. Heel bekend Nederland was daar
Hij heeft nooit zin om zn haar te doen, onzeker ofzo want ziet er nog steeds ok uit zonder lol
Vera doet mee aan The Passion!
https://www.instagram.com/p/C3UsJS7NEtk/?igsh=dmVpcHd4amF1dWRl
Echt superleuk voor haar. Ze gooien het dit jaar wel een beetje over een andere boeg lijkt het, Robbert Rodenburg doet ook mee
Als ik iets niet had zien aankomen was dit het wel haha. Vind het wel heel leuk voor haar, lijkt me, naast waarschijnlijk gewoon leuk om te doen, ook best een goede carrière zet.
wel mooi dat je het nog even bevestigt met deze boomerreactie haha
Is vrij normaal toch op een werkdag?
Hoezo?
Tegenwoordig is het toch miracle morning?
Ik sta om 5 uur al vrijwillig naast mijn bed hoor.
Maar ik ben wel 36 dus je hebt wel een beetje gelijk
haha ik vind het gewoon zo’n boomer ding om dan te zeggen van ‘vroeg/?!!??!?!? 8u?!?!??’ m’n vader doet dat ook. ik werk ook gewoon 5 a 6 dagen in de week maar ik sta nooit voor half 9 op, dus ik vind het ook vroeg. 5 uur vind ik gewoon een helse tijd
Oké Claire Lucia.
Jij hebt zeker ook een kind