Ahaha nou half 9 lijkt mij hemels, ik ben gewoon om 8 uur op mijn werk en ik heb kinderen dus sws miracle morning
shit ben exposed
ik vlucht wel ff naar nyc
Klopt idd dat was ik net aan t typen
Ik zit de podcast van Vita en Elise te luisteren en Elise beweert dus dat ze meerdere vriendinnen heeft die zich laten masseren door een man in een spa oid met een happy ending. Ze kreunen wat en dat is dan voor de masseur het teken om door te gaan en hoppa. Volgens mij leef ik echt onder een steen of zij in een bepaalde bubbel want heb hier echt nog nooit van gehoord
Nou de dagen dat ik om 5.00 uur op mijn werk zit (helemaal in de steigers), voelen echt niet als een miracle morning
Snap echt niet dat mensen dat vrijwillig doen.
Haha ja helaas kan ik bevestigen dat dit echt een ding is
Ben nu benieuwd wat voor werk om 5 u begint
Heeeeel wat ochtendprogramma’s op radio en tv.
Verder klaag ik niet hoor, maar dat tijdstip went niet.
Ik vind het oprecht wel fijn en probeer het alweer een week naar mijn lichaam verlangt toch naar 06:00u.
Laatst ging het over Elise en haar niet aanwezige vliegschaamte, maar jemig Dee kan er ook wat van hoor. Vind dat echt een afknapper. Laatst met het gezin naar Curacao, vorig weekend met een vriendin naar (volgens mij) de Canarische Eilanden, nu met Lars naar Lapland.
Curacao was wel echt al 6 mnd geleden & dit tripje was een verrassing van lars. Denk niet dat ze daar echt invloed op heeft gehad. Ik vind dat toch iets anders dan ergens gaan ‘wonen’ maar alleen maar op en neer hobbelen naar nederland te pas en te onpas.
Ik ken het alleen van Sex and the City
Dat is voor jou misschien gewoon, maar toch niet voor iedereen? Toen ik nog vaste tijden had begon ik om 8:30u (en dat vond ik al een hel), en nu begin ik wanneer ik er zin in heb en dat is echt zelden vroeger dan 9:00u, want ik ben gewoon geen ochtendmens (en heb ook nul behoefte dat te worden).
Jij hebt zeker geen kinderen
Nee, klopt. Zou niet werken met mijn niet-ochtendmens zijn. En met nog veel meer dingen niet
Ja echt?! In normale spa’s?
Hoe ze het ook omschrijft, “dan bereikt m’n vriendin haar hoogtepunt en dat is het van ok bye, bedankt voor de massage en tot de volgende keer. Ze is getrouwd en heeft kinderen maar het is gewoon haar geheim”
@Neroli ik ook! Haha Samantha die die specifieke masseur boekt omdat ie blijkbaar iedereen beft als onderdeel van de massage
Iedereen behalve Samantha
Als partner van Tui Nederland denk ik inderdaad niet dat ze vliegschaamte kent en Curacao was in november heb ik ff bekeken, dat is net 3 maanden geleden.
Al 6 maand geleden? Ik voel me al schuldig als ik eens per jaar zou vliegen. Ik vind minstens 3 keer per jaar écht heel veel.