Bloemen zijn op na valentijnsdag.
Holy fuck. Ik ben sws pro-vax, maar sinds ik een doodziek babyātje (destijds te jong om al te vaccineren) die te vechten lag voor haar leven heb gezien in het ziekenhuis snap ik het helemaal niet meer. Het is verdomme spelen met baby levens. En dan niet eens alleen van jouw eigen kind, maar ook dus van die kinderen die ivm leeftijd (gelukkig kan je nu wel als zwangere vrouw een prik halen) of medische achtergrond niet gevaccineerd kunnen worden. Ik snap echt niks van dat geneuzel en vind het zeer zorgelijk dat steeds meer mensen zo lijken te denken. Die influencers zijn soms echt levensgevaarlijk met hun ideeen.
Echt sick⦠ik heb dit al eerder gezegd, maar dat rare grootheidswaanachtige uitgangspunt dat de natuur van zichzelf er op gericht is jou als individue te laten overlevenā¦
En wat zou dan de verklaring zijn als je kind er wel aan overlijd? Stond een bepaalde chakra dan teveel open ofzo?
Dan heeft je kind het vast niet voldoende gemanifesteerd.
Echt verschrikkelijk dat er mensen zijn die hun eigen kind willens en wetens blootstellen aan gevaarlijke, dodelijke ziektes waar zo hard voor is gewerkt om ze de wereld (of laten we wel zijn de westerse wereld, want wij in NL hebben die luxe maar ook niet overal) uit te krijgen.
Sinds Sanny corona het āschoon schip makenā van de aarde noemde verbaas ik me nergens meer over wat een walgelijke onzin die influencers uitkramen
Sanny
Dit is toch gewoon kindermishandeling?! Wtf.
Alsjeblieft zeg! Waarom zou je je kind bloot stellen om mogelijk kinkhoest te krijgen terwijl er een vaccin is? Je kind heeft echt veel meer kans om lange termijn effecten over te houden aan een ernstige besmetting van kinkhoest dan bijwerkingen te krijgen van het vaccin.
Heeft Sanny haar kinderen niet gevaccineerd? Heb ik haar nooit echt expliciet over gehoord, mag toch hopen van wel.
Dit gaat ook niet over Sanny he??
Dit is echt de nieuwe Celine Charlotte
āHet leven is niet moeilijk als je simpel denktā
Meer dan 10 vrienden van mij volgen haar⦠wtf.
Oeff, ik zie in die video over haar borstvergroting dat haar initialen S.O.A. zijn, dat is⦠onfortuinlijkā¦
Ohhh zij zit echt in mijn allergie. āHoe weet je dit allemaal?ā āIk volg @Sophia op TikTokā
Iedereen reageert dat maar waar zie je dat dan? Ik heb die video van de week gekeken 8 minuten lang maar zie het nergens
Op haar polsbandje!
Van het ziekenhuis? Die je 1 seconde in beeld ziet?
Jaren geleden keek ik altijd Sannyās vlogs, maar ik heb niet het idee dat zij haar kinderen niet heeft laten vaccineren.
Ik ben het totaal niet eens met haar domme uitspraken over corona. Maar domme uitspraken doen over corona betekent niet dat iemand jaren daarvoor haar kinderen niet heeft laten vaccineren voor hele andere ziektes.