Het influencertopic #23

Nee hoor, geen betty! Dan zou ik wel iets boeienders plaatsen als reactie op mezelf

6 likes

Ja en what’s in it voor de masseurs, krijgen ze dan extra fooi of vinden ze het gewoon leuk?

Ken trouwens niemand waarbij dit is gebeurd, of ze vertellen het niet.

9 likes

Ja is ook niet normaal

Heb zelf een keer zoiets meegemaakt tijdens een massage (geen penetratie oid maar wel iets wat voor mij te ver ging) en toen ik het later ging nabespreken bleek dat dit ā€˜normaal’ was bij die specifieke masseur en veel vrouwen juist naar hem toe gaan om dit (en dus ook nog verder) te laten gebeuren. Wat nog het meest fucked up was dat die massage me was aangeraden door een paar uit die groep omdat het net uit was met mijn vriend en die guy zou dan chille massages geven. Voelde me echt genaaid door hun dat ze me dit niet van tevoren hadden verteld.

Klinkt echt heel bizar i know, dit is bij mij op een yogaretreat gebeurd bij een masseur die ook regelmatig naar Nederland komt

26 likes

Oh waaaaauw, wat rot lijkt me dat! Bah, alsof vrienden dan ā€˜denken te weten wat je nodig hebt’.

6 likes

Oh nee wat erg… heb je dit later ook met je vrienden besproken?

(Ik deed net een beetje grappig over dit thema maar ik vind het zeker niet normaal. Al helemaal niet als het ongewenst is.)

Ooit heb ik zelf bij Thermen Bussloo een massage gehad waar ik ook mijn twijfels hij had. Ja, het was objectief gezien heerlijk, maar liever van een partner of scharrel dan een vreemde masseur. Er werd mega veel olie gebruikt (echt megaaa veel, het was gewoon gevaarlijk om onverwachte bewegingen op het massage bed te maken want ik zou er zo vanaf glibberen) en heb handdoekje lag feitelijk opgerold tussen mijn borsten en over mijn kruis en de masseur ging echt van teen tot vingertop over mijn buik, billen en borsten. Ik vraag me achteraf ook af wat er gebeurd was als ik daar even gekreund had… :thinking:

4 likes

Vera doet mee aan the Passion, leuk voor haar! Zij is een van de weinigen die ik na al die jaren nog steeds volg en leuk vind :smile:

5 likes

misschien zijn de kostuums designer

10 likes

En/of beige

10 likes

Ah ja, Jozef, Maria en de kostuumdesigner :smile:

4 likes

Hahaha Jezus op een hermes slipper

42 likes

hahaha ja precies en maria in een skims jurk

15 likes

Even iets anders…
Cloudpillo is het nieuwe Emma sleep :sob:

6 likes

En waar is bloomon gebleven?!

9 likes

Bloemen zijn op na valentijnsdag.

3 likes

Mind = blown.

28 likes

Holy fuck. Ik ben sws pro-vax, maar sinds ik een doodziek baby’tje (destijds te jong om al te vaccineren) die te vechten lag voor haar leven heb gezien in het ziekenhuis snap ik het helemaal niet meer. Het is verdomme spelen met baby levens. En dan niet eens alleen van jouw eigen kind, maar ook dus van die kinderen die ivm leeftijd (gelukkig kan je nu wel als zwangere vrouw een prik halen) of medische achtergrond niet gevaccineerd kunnen worden. Ik snap echt niks van dat geneuzel en vind het zeer zorgelijk dat steeds meer mensen zo lijken te denken. Die influencers zijn soms echt levensgevaarlijk met hun ideeen.

111 likes

Echt sick… ik heb dit al eerder gezegd, maar dat rare grootheidswaanachtige uitgangspunt dat de natuur van zichzelf er op gericht is jou als individue te laten overleven…

13 likes

En wat zou dan de verklaring zijn als je kind er wel aan overlijd? Stond een bepaalde chakra dan teveel open ofzo?

4 likes

Dan heeft je kind het vast niet voldoende gemanifesteerd.

Echt verschrikkelijk dat er mensen zijn die hun eigen kind willens en wetens blootstellen aan gevaarlijke, dodelijke ziektes waar zo hard voor is gewerkt om ze de wereld (of laten we wel zijn de westerse wereld, want wij in NL hebben die luxe maar ook niet overal) uit te krijgen.

49 likes

Sinds Sanny corona het ā€˜schoon schip maken’ van de aarde noemde verbaas ik me nergens meer over wat een walgelijke onzin die influencers uitkramen

14 likes