Het influencertopic #23

Sanny :sob::face_vomiting::face_vomiting:

7 likes

Dit is toch gewoon kindermishandeling?! Wtf.

10 likes

Alsjeblieft zeg! Waarom zou je je kind bloot stellen om mogelijk kinkhoest te krijgen terwijl er een vaccin is? Je kind heeft echt veel meer kans om lange termijn effecten over te houden aan een ernstige besmetting van kinkhoest dan bijwerkingen te krijgen van het vaccin.

Heeft Sanny haar kinderen niet gevaccineerd? Heb ik haar nooit echt expliciet over gehoord, mag toch hopen van wel.

7 likes

Dit gaat ook niet over Sanny he??

3 likes

Dit is echt de nieuwe Celine Charlotte :popcorn:

10 likes

“Het leven is niet moeilijk als je simpel denkt” :+1:

11 likes

Meer dan 10 vrienden van mij volgen haar… wtf.

10 likes

Oeff, ik zie in die video over haar borstvergroting dat haar initialen S.O.A. zijn, dat is… onfortuinlijk…

10 likes

Ohhh zij zit echt in mijn allergie. “Hoe weet je dit allemaal?” “Ik volg @Sophia op TikTok” :tired_face:

20 likes

Iedereen reageert dat maar waar zie je dat dan? Ik heb die video van de week gekeken 8 minuten lang maar zie het nergens :disguised_face:

5 likes

Op haar polsbandje!

2 likes

Van het ziekenhuis? Die je 1 seconde in beeld ziet?

4 likes

Jaren geleden keek ik altijd Sanny’s vlogs, maar ik heb niet het idee dat zij haar kinderen niet heeft laten vaccineren.

Ik ben het totaal niet eens met haar domme uitspraken over corona. Maar domme uitspraken doen over corona betekent niet dat iemand jaren daarvoor haar kinderen niet heeft laten vaccineren voor hele andere ziektes.

2 likes

Haar logica is echt om te lachen.

4 likes

Ja die tips kloppen ook echt totaal niet??

5 likes

Sowieso het feit dat ze een huis koopt en denkt gelijk te kunnen verhuren voor X bedrag. En niets noemt over onderhoud? Verzekeringen etc? Maar ze houdt ook totaal geen rekening met inflatie.

4 likes

Hier word ik echt zo naar van, ik heb een collega met kinkhoest gehad, ik kon dat geblaf al niet aan, laat staan van een kleine baby.

Die collega is er ook gewoon een tijd uit geweest omdat ze niet fatsoenlijk kon werken door dat gehoest.

Wat is dat ding dat die influencers een beetje dom lullen voor de camera en tegelijkertijd hun make up doen.
Ik heb dit nooit gesnapt. Echt whyyyy. Ziet er zo dom uit.

14 likes

Je moet toch ook wel echt wegblijven lijkt me? ivm besmettelijkheid?

1 like

Nee je bent besmettelijk voordat je begint met hoesten.

4 likes