Maar hoe weet je of het kinkhoest is of gewoon hoesten?
Omdat ze na een aantal kuurtjes maar niet van het hoesten af kwam heeft ze bloed laten prikken iom de huisarts. En daar kwam dit uit. Twee andere collegaâs hebben later ook bloed laten prikken die ook maar maandenlang aan het hoesten waren en die bleken ook kinkhoest te hebben (gehad). Vind het nog steeds bijzonder dat er maar 3 collegaâs het hebben gehad en ik liep daar zelf tussen als (pril) zwangere
Er is echt wel een verschil tussen âgewoon hoestenâ en kinkhoest, ook als je volwassen bent. Maar hoe je het ook noemt, het is niet prettig en zeker niet voor kleine kinderen die er letterlijk aan kunnen overlijden.
Ik heb het gehad op mijn 17e/18e (er is kennelijk een periode vanaf eind puberteit waarin het vaccin minder zijn werk doet, volwassenen hebben er vaak minder last van) en kan je vertellen dat 3 maand aan 1 stuk de longen uit je lijf hoesten en daarnaast regelmatig 40 graden koorts en niks binnen kunnen houden niet prettig is.
Haha wow zij heeft alleen wel een hoop minder charisma
Oh! Ik heb het ook gehad als twintiger⊠het is heel anders dan gewoon hoesten, kreeg een niet te stoppen gierende ademhaling na elke hoest. codeïne, of elk ander paardenmiddel, doet precies niks. Ik vond het als volwassene al heel zwaar. Laat staan als je baby bent.
LAURAAAA hahahahah
Haha ik vind haar âThe girl who just came back fromâŠâ ook altijd heel grappig
Ik hou van de Duitse moeder haha
Ja, German Mother! Die is favoriet bij mij en mijn broertje omdat ze altijd iets weg heeft van onze eigen moeder
tttttt
Thanks he nu durf ik niet meer uit mijn favo glazen te drinken
Ook Nick & Bonnie behoren tot de groep die het zooo erg zouden vinden als hun toekomstige kind niet in the big city maar in een buurgemeente zou worden geboren. Zo fijn dat het leven maakbaar is, bless.
Haha ja the horror dat je kind âCapelle aan de IJsselâ in het paspoort heeft staan
Dat heeft de mijne! HEHEHEHE! als ze 18 is zal ik vast horen dat ze ervoor in therapie gaat.
Ik moest wel echt lachen om die vader die zei âstel je voor dat je doodgaat in Capelle, dan wil je toch over de grens getrokken worden naar Rotterdamâ
Ik wilde heel graag thuis bevallen maar kwam niet lekker op gang dus na 6 uur wilde ik toch wel naar het ziekenhuis. Was er alleen plek in fucking Gouda. Toen zei ik ook nou dan probeer ik het nog wel ff hier. Uiteindelijk naar Den Haag gestuurd, daar kon ik wel mee leven.
Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat het ook met die mensen goed kan komen, haha.
Ik word er door mijn man nog wel regelmatig aan herinnerd dat er echt Zoetermeer in mijn paspoort staat en dat dit echt het ergste is wat je kan overkomen. Lijkt mij persoonlijk erger als er Amsterdam zou staan, maar dat ben ik. En ik verdedig mezelf er altijd mee dat je geen roots zo Haags als die van mij gaat vinden, maar dat mag ik dan niet zeggen van 'm, heel flauw.
Das zeker waar en ik zou ook willen dat Zmeer het ergste was in mijn leven, haha.