Het influencertopic #23

Ook Nick & Bonnie behoren tot de groep die het zooo erg zouden vinden als hun toekomstige kind niet in the big city maar in een buurgemeente zou worden geboren. Zo fijn dat het leven maakbaar is, bless.

2 likes

Haha ja the horror dat je kind ā€˜Capelle aan de IJssel’ in het paspoort heeft staan :rofl:

12 likes

Dat heeft de mijne! HEHEHEHE! als ze 18 is zal ik vast horen dat ze ervoor in therapie gaat.

18 likes

Ik moest wel echt lachen om die vader die zei ā€˜stel je voor dat je doodgaat in Capelle, dan wil je toch over de grens getrokken worden naar Rotterdam’

31 likes

Ik wilde heel graag thuis bevallen maar kwam niet lekker op gang dus na 6 uur wilde ik toch wel naar het ziekenhuis. Was er alleen plek in fucking Gouda. Toen zei ik ook nou dan probeer ik het nog wel ff hier. Uiteindelijk naar Den Haag gestuurd, daar kon ik wel mee leven.

18 likes

Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat het ook met die mensen goed kan komen, haha.

Ik word er door mijn man nog wel regelmatig aan herinnerd dat er echt Zoetermeer in mijn paspoort staat en dat dit echt het ergste is wat je kan overkomen. Lijkt mij persoonlijk erger als er Amsterdam zou staan, maar dat ben ik. En ik verdedig mezelf er altijd mee dat je geen roots zo Haags als die van mij gaat vinden, maar dat mag ik dan niet zeggen van 'm, heel flauw.

12 likes

Das zeker waar en ik zou ook willen dat Zmeer het ergste was in mijn leven, haha.

8 likes

Tegenwoordig zijn die rouwkaarten zo hip, hoeft helemaal niet meer joh

4 likes

Ja dit hadden we dus met mijn opa, die is geboren en gestorven in een ziekenhuis in een stad waar hij 0 mee had, zag er zo raar uit op de kaart. Er is uiteindelijk nog iets aan symboliek toegevoegd aan de kaart voor de plek waar hij vandaan kwam

9 likes

Gelukkig staat er in het paspoort van mijn kind Alkmaar maar het had net zo goed Den Helder kunnen zijn! Zelfde ziekenhuis en ik woon precies tussenin.

6 likes

Zoetermeer bestond ten minste al en heeft nog een oude dorpskern, ze hebben het alleen uitgebreid en lelijk gemaakt. Almere is nog erger dus dan Zoetje

5 likes

Alkmaar is tenminste nog een leuke stad t.o.v. dat godvergeten gat Den Helder waar je alleen komt als je naar Texel gaat.

10 likes

:sob:

maar ja het was dit of ik was overleden in een nog vreselijker gat

63 likes

Geboren en getogen Almeerder hier en ben er inmiddels trots op. Heeft tijd gekost om mij er niet voor de schamen precies om deze reacties altijd, zo vermoeiend en saai :yawning_face:

(En ja natuurlijk heb ik ook 4 jaar in Utrecht en 10 jaar in Amsterdam gewoond maar ben net verhuisd naar Almere omdat we hier wel een huis konden kopen en ben daar erg tevreden over, amsterdam om de hoek :ok_hand:)

28 likes

Goeie voor in m’n bevallingsplan, breng me NIET naar Almere.

2 likes

Can’t relate met deze zorgen maar ik moest wel echt keihard lachen toen een Duitse vriend erachter kwam dat ik in Leiden was geboren en het een vreselijke plaatsnaam vond, echt, verschrikkelijk, wat doen Nederlanders zichzelf aan met ā€œLeidenā€ om een kind op de wereld te zetten

5 likes

Er heeft mij volgens mij nog nooit iemand gevraagd naar mijn geboorteplaats in mijn paspoort?

25 likes

Ik mag hopen dat je iets terug zei over Darmstadt.

11 likes

Nou, het is Zoetermeer of terugdouwen. Dan weet ik het wel hoor :joy:

2 likes

Ja maar dit dus, het is gewoon zo random. En dat mensen daar helemaal dingen aan gaan verbinden wat dit zegt over jij als persoon, lijkt me zo vermoeiend en saai idd @boonie

13 likes