Het influencertopic #23

Het boeit me eigenlijk ook geen hol waar nederlanders geboren zijn tbh. Of het nou in een stad of kutdorp is. Het is allemaal even saai.

18 likes

Je kunt in je overlijdensadvertentie toch ook gwn liegen als je het echt erg vindt (/vond lol). Niemand die het op zal vallen

11 likes

Is het ook niet

3 likes

Wel tof als er dan na je overlijden een rectificatie in de krant komt. Ben je toch nog een beetje levend :joy:

9 likes

:joy::sob:

8 likes

nou dit hele gesprek impliceert iets anders hahaha

6 likes

Die kinderen hebben later geen paspoort om te showen, die hebben gewoon een chip.
En niemand vraagt ooit waar mijn hond geboren is.

7 likes

Purra

7 likes
7 likes

Ik wist niet dat dit een ding was, maar om even lekker tegen geboren in Amsterdam in te gaan: ik liet een paar jaar geleden leerlingen opzoeken wie in de grootste plaats geboren was. Leerling die in Amsterdam was geboren dacht meteen dat ie ā€œgewonnenā€ had, tot er kinderen uit Damascus en Ankara bleken te komen. Toch wel een stukje groter dan Amsterdam :laughing:

54 likes

Ik dacht eindelijk is er weer wat te doen in influencer-land, gaat het hierover… Ik vind het zo droevig als mensen hier een ding van maken.

50 likes

Haha ja in Amsterdam is dat echt een ding, als mensen met bevalling moeten uitwijken naar ergens in Noord Holland ziekenhuis liegen ze soms bij gemeente aangifte dat het in Amsterdam was (weet niet of dat nu nog kan)

1 like

En in het ziekenhuis in Amstelveen is er blijkbaar een bevalkamer met Amsterdams ā€˜grondgebied’ zodat er in het paspoort van de babies toch Amsterdam kan staan :laughing:

10 likes

We gaan weer ontopic mensen.

36 likes

Dan gooi ik er maar een ontopic bericht in, maar zie dat Dee ten huwelijk is gevraagd.

Zie nu al 3 dagen geleden, dus excuus als ik weer eens late at the party ben šŸ« šŸ˜‚

3 likes

En ik zit in klaagmodus op maandag, maar zie ook een filmpje van Cynthia met een ā€˜supertip’ over de verlopige aanslag. Die manier van praten en de woorden waar ze dan zo de nadruk op legt… Vind het echt niet fijn om naar te luisteren.

3 likes

Ja had t al verwacht toen Lars haar agenda had geblokkeerd. Wel leuk voor haar hoorā˜ŗļø.
Ik had trouwens wat items van dr kledinglijn besteld want qua lichaamsbouw zijn we best hetzelfde en die leggings leken me fijn. Heb alles terug moeten sturen… niet mooi afgewerkt en kriebelstofjes/polyester. Had ik kunnen weten natuurlijk als een influencer met een kledinglijn komt. Maar toch jammer! Vond het best prijzig ook en als je ging terugsturen moest je dat zelf betalen. Had was de partycollectie trouwens. Niet de huidige die online staat.

5 likes

Sophie hol heeft voor een samenwerking een fiets gekregen met gashendel en dat schijnt illegaal te zijn in Nederland. Kwam ze achter toen de samenwerking online stond en volgers haar erop wezen.

Widya zegt in haar podcast dat je word geboren met levensenergie. Bij een keizersnede word dat zo afgekapt en daar kan je dan onder andere adhd van krijgen.

13 likes

Nouja zeg. Wat een onzinšŸ˜‚. Meestal huilen die kindjes t hardst want ineens zijn ze op een koude ok kamer. Wie is dit eigenlijk?

11 likes

Widya soraya. In de podcast van online sisterhood.

2 likes