Nooit van Widya gehoord maar alsjeblieft zeg. Denk dat niemand er voor de lol voor kiest om een keizersnede te ondergaan. Meestal zit daar toch een medische reden achter. Onnodig om dit soort onzin de wereld in te brengen, waardoor mensen zich zorgen gaan maken en denken dat het hun schuld is dat hun kind iets mankeert
ah ik denk dat ik de oorzaak van mijn chronische depressie heb gevonden!!!
Oooooh daarom heb ik ADHD. Ga ik vanaf nu mn moeder de schuld geven en roepen dat ze maar wat beter dr best had moeten doen, haha.
JEZUS wat een dom gelul van die vrouw
Doet me echt denken aan de basisschool waar werd gezegd: oh jij bent een keizerkind en jij een k-tkind. Ze heeft dit vast bedacht als revenge op al die keizerkinderen die haar k-tkind noemden.
211,4K likes, 11,1K reacties, Part Five TikTok - Make Your Day
Een serie genaamd Who TF Did I Marry over een vrouw die getrouwd is met een pathologische leugenaar. Wilde dit jullie niet onthouden
Mijn kind heeft door covid en volle ziekenhuis hier in Alkmaar fucking BEVERWIJK op dr paspoort
Edit: oh moggah, dit is 2 dagen terug.
Ja! Ik heb dit weekend alle 50 delen gekeken. ik hou normaalgesproken echt niet van uitgerekte verhalen maar ik vond dit wel vermakelijk ( de manier waarop ze vertelde). En ik zit nu helemaal in het algoritme met alle parodieën op dit verhaal. Echt genieten
Ik krijg ineens allemaal restock filmpjes in mijn suggesties. Ik dacht echt van: ja hooor wie kijkt dit?
Nou ik dus…uren
Het gaat alleen nog niet zo ver dat ik me laat influencen om ook zo te leven
Ja heerlijk hè? Wel erg onnodig en soms onhygiënisch. Vraag me ook af of ze al het eten voor het einde van de week opmaken.
Ja inderdaad.
Ooh en die wasparels…zooo onnodig maar zo satisfying
Bram die even in een nachtelijke shopsessie een jasje koopt van 230 euro en een shirt van 100 euro. Die schuld is wel duidelijk afbetaald, hè?
heerlijk toch
Lotte is bevallen van haar kindje zie ik net op insta! Ze heet Bobbie, zo cute! Vind dat persoonlijk wel echt een leuke naam
Wel meteen herkenbaar op video. Ik dacht dat ze dat niet wilde doen?
Ben al bij part 13
Ik had echt een hele klassieke - misschien zelfs beetje saaie - naam verwacht haha!
Heet haar hond niet zo?
oh even gekeken, Bollie heet ie, my bad
Vind Bobbie een leuke naam maar heb bij Bollie en Bobbie wel een beetje Peppi en Kokki vibes.
Ja dacht ik ook!