Het influencertopic #23

Ik heb hier thuis ook een zelfde soort namen combi die heel peppi en kokki is voor hond en kind. Maar hoe lullig ook ik dacht als het goed is leeft je kind langer dus dan toch maar gewoon de naam geven die je het leukste is.

17 likes

Nou inderdaad, als je ook nog eens rekening moet houden met de combinatie met huisdieren blijven er helemaal geen namen meer over :joy:

4 likes

Ja ik heb dus zelf mijn kat een naam gegeven die ik eerst gewoon ā€˜wel leuk’ vond. Maar it’s growing on me sinds ik hem zoveel gebruik dus nu achteraf heb ik een beetje spijt dat ik die naam niet bewaard heb voor een hypothetisch kind. Kan het wat dat betreft ook wel begrijpen dus. Maar goed om m’n kind nou precies hetzelfde te noemen als m’n huisdier gaat me dan weer net te ver haha.

15 likes

Ik ken iemand die vernoemd is naar de kat die haar ouders hadden voor dat zij geboren werd :joy:

7 likes

Mijn neefje heeft dezelfde naam als de hond van zijn zus :joy:

6 likes

ā€œ3 uur daarna niet mag eten/drinken??? wat is geneeskunde???ā€ wat een dom wijf zeg. prima als ze denkt voor zichzelf dat een cacao drankje = ijzer infuus, maar om dit soort onzin op social media te verspreiden is gewoon gevaarlijk.

26 likes

haha ik bedoelde het sarcastisch

1 like

Als ik te snel na m’n ijzerpillen eet, kots ik de hele tent onder maar prima als zulke types denken dat het vooral ā€œniet chillā€ is :smiling_face_with_tear:

6 likes

Haha Lubach gisteren over al die online ondernemers op het gebied van money, maar ook dropshipping. Ik leek ook het logo van de moneymindset van Sanny en Jorg ook tegen te komen.:sweat_smile:

9 likes

Is hier trouwens iets aan te doen? Ik slik zelf sinds kort ijzer via de huisarts en ben zooo misselijk elke keer

2 likes

Ik heb het na 10 jaar nog steeds, inderdaad echt drie uur niet eten of drinken werkt, ervoor m’n kopje koffie drinken en dan intermitterend fasten :wink:

6 likes

Vind het vooral mega schadelijk dat ze dit zo openbaar zet als soort van tip voor anderen. 🫠

5 likes

Aaah de opa van Enzo en Milan is overleden nadat hij 17 dagen geleden schijnbaar te horen had gekregen dat hij kanker heeft. :pensive:

10 likes

Ze worden trouwens nog beter opgenomen als je ze met iets inneemt waar veel vitamine C inzit (zoals een jus bv)… betere optie dan cacao poeder :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Oh ik mocht juist van tevoren niks eten? Dus ik neem ze als eerste smorgens.
Of heb ik dat verkeerd onthouden?? Dacht 4u van tevoren niks eten maar misschien was het wel erna nu ik jullie berichten zo lees omg

6 likes

En zij maakt er juist met Alpro haver- of amandelmelk er chocolademelk van… zoals @1207 al zei, calcium verhindert de opname. Tja dan is zo’n laag HB wel te verklaren.

5 likes

Ik vind dit echt zo zielig. En als ik het goed lees dan is opa vorige week woensdag al overleden, ik snap niet hoe Enzo dan nog dagelijks een vlog online heeft weten te krijgen.

5 likes

Er staat 21 februari….dat is gisteren

8 likes

Bij irma staat 14 feb. Op 21 feb hebben ze afscheid genomen. Wel echt bizar dat enzo zo heeft kunnen doorposten. :heart:

4 likes

Ohja ik zie het nu ook inderdaad. Klopt!!

3 likes