Het influencertopic #23

Mijn schoonzus had ook allemaal zachte kleurtjes (geen beige, maar wel pasteltinten) en toen gaf ik - blijkbaar de old school tante - haar zo’n felgekleurde knuffel/bijtring. (Niet bewust trouwens, ik vond ‘m gewoon leuk.) Het was máánden haar favoriete speelgoed :joy:

49 likes

Haha, ze vertelde later pas dat ze die knuffel totaal niet bij de rest vond passen, maar m’n nichtje pakte continu alleen maar die knuffel :smile:

8 likes

Wordt waarschijnlijk meteen verstopt

3 likes

Mijn baby vind deze fantastisch. Hier gewoon alle kleuren van de regenboog speelgoed. Roze kamer voor de oudste met dieren behang, middelste blauwe kwamer met auto en ballonnen stickers en de baby een groene kamer.

2 likes

Opzichzelfstaand vind ik het leuke spullen maar het is inderdaad jammer dat er geen contrast is met een leuk kleurtje.

11 likes

JA! :yawning_face:

7 likes

Nick in Brams vlog van Bonnie’s verjaardag; Ik heb heerlijk gedanst, ik vond het zo’n gezellige avond! Ik genoot ook wel echt van het idee dat jij gewoon lekker 100 meter verderop lekker naar je bed gaat!

(Bram heeft een hotel geboekt vlakbij de plek waar ze uit zijn gegaan).

Ik vind Nick altijd zo leuk haha, aangeschoten/dronken of niet

20 likes

Dit deed ook echt even pijn aan mijn ogen nadat ik langs de beige brei was gescrolled

4 likes

In de podcast van Vita en Elise zijn ze aan het klagen dat alle leuke, bijzondere winkeltjes in Amsterdam verdwijnen door de grote ketens. Volgens mij vertelde Elise vorige week nog dat bol.com bijna elke dag iets bij hen bezorgd… zo wereldvreemd af en toe.

28 likes

anna heeft vandaag in haar instagram story bekend gemaakt hoe ze aan de naam van haar baby komt

en guess what

de reveal

hij is bedacht door ‘lief is lief’ wonderkind mila

18 likes

Wat gaat er in zijn hoofd om???

14 likes

Ze halen ook McDonalds frietjes, poffertjes en mini frikandelletjes voor Lynn terwijl ze een dag geleden haar amandelen heeft laten verwijderen :+1:t2:

7 likes

haha nou ik vind het gewoon grappig hoe het weer wordt neergezet als ‘omg MILA HEEFT HET BEDACHT en we dachten allemaal van ja dit is het!!!’ terwijl de kans dat je nala zegt waarschijnlijk 98% is als je ouders 2 disney adult cultmembers zijn

44 likes

Nog dommer dan ik dacht deze mensen

1 like

Bonnie post een story van een meid die het vriendinnenboek van Bonnie voor haar verjaardag heeft gekregen en die meid wordt helemaal wild :woozy_face::woozy_face::woozy_face: wat erg dit

Maar fijn dat haar droom is uitgekomen

15 likes

Maar wordt ze dan niet wild omdat het ook is ingevuld? Want dat lijkt me ook best leuk. Niet om helemaal gek te worden ook haha.

7 likes

Sanneke is verloofd!

30 likes

Kut zooi ik zie een vet leuke jumpsuit bij michelle b haar webshop maar ik gun haar eigenlijk de centjes niet, ze heeft genoeg :joy::joy::joy:

En ben stront jaloers op dr bmw

9 likes

Waarom zou je veel geld neertellen voor lelijke t.emu achtige synthetische rotzooi

22 likes

Zij verkoopt gewoon de normale boutique merken dus je kunt die vast op meer plekken vinden.

6 likes