Mij triggerde hier ook iets: er zit meer in succesvol zijn dan geld verdienen. Misschien is het wel een leeg bestaan verder (hoeft niet) en is ze daarom ook snel moe en uitgeblust om kleine dingen, weten wij veel
Ooh had @Xiomara willen quoten.
Naja in de realiteit gaan mensen als je het nĂet zegt ook de hele tijd vragen welke maat ze draagt, dus je kunt niet winnen haha
Mensen zouden vooral zich niet zo snel aangevallen moeten voelen door een ervaring van iemand anders. Dat zij maat S heeft en daar moeite mee heeft zegt helemaal 0,0 niks over jou en wat jij zou moeten vinden.
Zwangerschapskleding kan je meestal gewoon de maat kopen die je voor de zwangerschap droeg. Dus nee, het verbaast mij niets dat ze hoogzwanger nog steeds in een S past.
En volgens mij is ze 1.50 (naja in ieder geval klein) dus kwa lengte van kleding etc is dat ook vaak een XS/S.
Denk dat ze het er vooral bij zegt ter referentie, dat anderen weten welke maat ze moeten bestellen, anders krijgt ze daar weer 100 vragen over.
Ik ben ook zwanger en maat s van een jurk zou ik prima passen. Ik ben inderdaad ook maar 1.58. Normaal draag ik xs/s en heb echt geen afgetraind figuur. Ligt vooral aan mijn lengte.
Net of de foto in zwart wit is genomen
Vind dat beren hoofdje wel heel leuk! Maar zou inderdaad voor andere kleuren gaan.
Lijkt echt op zoân kantoorkast
Dit is wel héél saai zeg
Mijn schoonzus had ook allemaal zachte kleurtjes (geen beige, maar wel pasteltinten) en toen gaf ik - blijkbaar de old school tante - haar zoân felgekleurde knuffel/bijtring. (Niet bewust trouwens, ik vond âm gewoon leuk.) Het was mĂĄĂĄnden haar favoriete speelgoed
Haha, ze vertelde later pas dat ze die knuffel totaal niet bij de rest vond passen, maar mân nichtje pakte continu alleen maar die knuffel
Wordt waarschijnlijk meteen verstopt
Mijn baby vind deze fantastisch. Hier gewoon alle kleuren van de regenboog speelgoed. Roze kamer voor de oudste met dieren behang, middelste blauwe kwamer met auto en ballonnen stickers en de baby een groene kamer.
Opzichzelfstaand vind ik het leuke spullen maar het is inderdaad jammer dat er geen contrast is met een leuk kleurtje.
JA!
Nick in Brams vlog van Bonnieâs verjaardag; Ik heb heerlijk gedanst, ik vond het zoân gezellige avond! Ik genoot ook wel echt van het idee dat jij gewoon lekker 100 meter verderop lekker naar je bed gaat!
(Bram heeft een hotel geboekt vlakbij de plek waar ze uit zijn gegaan).
Ik vind Nick altijd zo leuk haha, aangeschoten/dronken of niet
Dit deed ook echt even pijn aan mijn ogen nadat ik langs de beige brei was gescrolled
In de podcast van Vita en Elise zijn ze aan het klagen dat alle leuke, bijzondere winkeltjes in Amsterdam verdwijnen door de grote ketens. Volgens mij vertelde Elise vorige week nog dat bol.com bijna elke dag iets bij hen bezorgd⊠zo wereldvreemd af en toe.
anna heeft vandaag in haar instagram story bekend gemaakt hoe ze aan de naam van haar baby komt
en guess what
de reveal
hij is bedacht door âlief is liefâ wonderkind mila