Het influencertopic #23

Mij triggerde hier ook iets: er zit meer in succesvol zijn dan geld verdienen. Misschien is het wel een leeg bestaan verder (hoeft niet) en is ze daarom ook snel moe en uitgeblust om kleine dingen, weten wij veel
Ooh had @Xiomara willen quoten.

7 likes

Naja in de realiteit gaan mensen als je het nĂ­et zegt ook de hele tijd vragen welke maat ze draagt, dus je kunt niet winnen haha

Mensen zouden vooral zich niet zo snel aangevallen moeten voelen door een ervaring van iemand anders. Dat zij maat S heeft en daar moeite mee heeft zegt helemaal 0,0 niks over jou en wat jij zou moeten vinden.

15 likes

Zwangerschapskleding kan je meestal gewoon de maat kopen die je voor de zwangerschap droeg. Dus nee, het verbaast mij niets dat ze hoogzwanger nog steeds in een S past.

6 likes

En volgens mij is ze 1.50 (naja in ieder geval klein) dus kwa lengte van kleding etc is dat ook vaak een XS/S.
Denk dat ze het er vooral bij zegt ter referentie, dat anderen weten welke maat ze moeten bestellen, anders krijgt ze daar weer 100 vragen over.

6 likes

Ik ben ook zwanger en maat s van een jurk zou ik prima passen. Ik ben inderdaad ook maar 1.58. Normaal draag ik xs/s en heb echt geen afgetraind figuur. Ligt vooral aan mijn lengte.

5 likes

Nou wat een verrassing: beige.
Vind het gwn zo ongezellig.

35 likes

Net of de foto in zwart wit is genomen :sweat_smile:

8 likes

Vind dat beren hoofdje wel heel leuk! Maar zou inderdaad voor andere kleuren gaan.

9 likes

Lijkt echt op zo’n kantoorkast

12 likes

Dit is wel héél saai zeg

6 likes

Mijn schoonzus had ook allemaal zachte kleurtjes (geen beige, maar wel pasteltinten) en toen gaf ik - blijkbaar de old school tante - haar zo’n felgekleurde knuffel/bijtring. (Niet bewust trouwens, ik vond ‘m gewoon leuk.) Het was máánden haar favoriete speelgoed :joy:

49 likes

Haha, ze vertelde later pas dat ze die knuffel totaal niet bij de rest vond passen, maar m’n nichtje pakte continu alleen maar die knuffel :smile:

8 likes

Wordt waarschijnlijk meteen verstopt

3 likes

Mijn baby vind deze fantastisch. Hier gewoon alle kleuren van de regenboog speelgoed. Roze kamer voor de oudste met dieren behang, middelste blauwe kwamer met auto en ballonnen stickers en de baby een groene kamer.

2 likes

Opzichzelfstaand vind ik het leuke spullen maar het is inderdaad jammer dat er geen contrast is met een leuk kleurtje.

11 likes

JA! :yawning_face:

7 likes

Nick in Brams vlog van Bonnie’s verjaardag; Ik heb heerlijk gedanst, ik vond het zo’n gezellige avond! Ik genoot ook wel echt van het idee dat jij gewoon lekker 100 meter verderop lekker naar je bed gaat!

(Bram heeft een hotel geboekt vlakbij de plek waar ze uit zijn gegaan).

Ik vind Nick altijd zo leuk haha, aangeschoten/dronken of niet

20 likes

Dit deed ook echt even pijn aan mijn ogen nadat ik langs de beige brei was gescrolled

4 likes

In de podcast van Vita en Elise zijn ze aan het klagen dat alle leuke, bijzondere winkeltjes in Amsterdam verdwijnen door de grote ketens. Volgens mij vertelde Elise vorige week nog dat bol.com bijna elke dag iets bij hen bezorgd
 zo wereldvreemd af en toe.

28 likes

anna heeft vandaag in haar instagram story bekend gemaakt hoe ze aan de naam van haar baby komt

en guess what

de reveal

hij is bedacht door ‘lief is lief’ wonderkind mila

18 likes