Het influencertopic #23

Google lens

24 likes

Nou zeg wat onaardig.

9 likes

Sanne die ooit mee heeft gedaan aan HNTM heeft nu een baby blijkbaar, superleuk. Ze laat dat kindje dus zien in haar filmpje, vertelt voornaam achternaam alles. En zegt terwijl ze die baby laat zien: ‘laat me even weten wat voor content jullie willen zien, ik ben niet zo bekend in de mommy content’. En dat vond ik toch zo bijzonder.

11 likes

Het is wat onaardig, maar ze heeft bijna elke dag wel een story op Instagram waarin ze op hem zeurt of hem uitlacht. Maar goed, blijkbaar is hij alsnog helemaal blij met haar en zij ondanks het gezeur ook met hem.

9 likes

Het blijft toch dr peppie he

10 likes

TESKE 🦋 on Instagram: "Op 28 februari hebben we ons tweede zoontje en kleine broertje voor Zeki mogen verwelkomen na een mega snelle, maar mooie thuisbevalling. Dit is Kaya. ❤️ We maken het goed, Zeki is een trotse grote broer en we zijn super verliefd op ons nieuwe kindje. Met z'n vieren nu. 🥹" Teske en Mert zijn trotse ouders geworden van een 2e zoon

23 likes

Wat een leuke naam!

19 likes

Vera stopt voorlopig met YouTube

44 likes

blijkbaar denken mensen dat monica en danique zijn afgevallen met ozempic, ik heb het al een aantal keer in hun comments gezien :sob:

7 likes

Heel jammer, maar applaus voor Vera dat ze kiest voor zichzelf. De fatshame is inderdaad niet normaal soms, richting haar. En dat terwijl ze zich zo eerlijk en oprecht in beeld brengt.

40 likes

Over Danique werd het al langere tijd gezegd, ik heb geen idee hoe je dat zo zeker kan weten!?

6 likes

dat vraag ik me inderdaad ook af! en in nederland is dat toch ook niet zo makkelijk?

3 likes

Word dat niet tegenwoordig bij iedereen die influencer is en afvalt gedacht? Sophie krijgt deze opmerkingen ook dagelijks😂

9 likes

oh echt? maar zij laat nog veel zien dat ze sport enzo, monica hield dat altijd maar 3 werkdagen vol dus dat is nog een soort van begrijpelijke theorie haha

7 likes

Hmm ja ik vind monica persoonlijk niet extreem afgevallen.

3 likes

ik volg haar niet dus ik heb geen idee, maar volgens mij zie ik die comment alsnog elke keer dat ik iets van haar voorbij zie komen

6 likes

Zo, maar bij haar zijn de comments over ozempic echt bizar hoor. Echt veel en hatelijk.

6 likes

Ik moet altijd lachen hoe ze erop reageert

11 likes

Ze zeggen dat iemand een ozempic hoofd heeft als die ingevallen wangen heeft en veel is afgevallen in het gezicht, maar vind dat onzin want ja… bij iedereen die veel afvalt zie je dat in het gezicht?

11 likes

Als je weet waar je moet zoeken kom je zo aan ozempic of een van de andere aanbieders, maar verder laten die comments vooral zien hoe krampachtig iedereen omgaat met afvallen. Iedereen moet slank zijn, maar afvallen moet wel op volledig eigen kracht.

46 likes