Wat gaat er in zijn hoofd om???
Ze halen ook McDonalds frietjes, poffertjes en mini frikandelletjes voor Lynn terwijl ze een dag geleden haar amandelen heeft laten verwijderen
haha nou ik vind het gewoon grappig hoe het weer wordt neergezet als ‘omg MILA HEEFT HET BEDACHT en we dachten allemaal van ja dit is het!!!’ terwijl de kans dat je nala zegt waarschijnlijk 98% is als je ouders 2 disney adult cultmembers zijn
Nog dommer dan ik dacht deze mensen
Bonnie post een story van een meid die het vriendinnenboek van Bonnie voor haar verjaardag heeft gekregen en die meid wordt helemaal wild wat erg dit
Maar fijn dat haar droom is uitgekomen
Maar wordt ze dan niet wild omdat het ook is ingevuld? Want dat lijkt me ook best leuk. Niet om helemaal gek te worden ook haha.
Sanneke is verloofd!
Kut zooi ik zie een vet leuke jumpsuit bij michelle b haar webshop maar ik gun haar eigenlijk de centjes niet, ze heeft genoeg
En ben stront jaloers op dr bmw
Waarom zou je veel geld neertellen voor lelijke t.emu achtige synthetische rotzooi
Zij verkoopt gewoon de normale boutique merken dus je kunt die vast op meer plekken vinden.
Google lens
Nou zeg wat onaardig.
Sanne die ooit mee heeft gedaan aan HNTM heeft nu een baby blijkbaar, superleuk. Ze laat dat kindje dus zien in haar filmpje, vertelt voornaam achternaam alles. En zegt terwijl ze die baby laat zien: ‘laat me even weten wat voor content jullie willen zien, ik ben niet zo bekend in de mommy content’. En dat vond ik toch zo bijzonder.
Het is wat onaardig, maar ze heeft bijna elke dag wel een story op Instagram waarin ze op hem zeurt of hem uitlacht. Maar goed, blijkbaar is hij alsnog helemaal blij met haar en zij ondanks het gezeur ook met hem.
Het blijft toch dr peppie he
TESKE 🦋 on Instagram: "Op 28 februari hebben we ons tweede zoontje en kleine broertje voor Zeki mogen verwelkomen na een mega snelle, maar mooie thuisbevalling. Dit is Kaya. ❤️ We maken het goed, Zeki is een trotse grote broer en we zijn super verliefd op ons nieuwe kindje. Met z'n vieren nu. 🥹" Teske en Mert zijn trotse ouders geworden van een 2e zoon
Wat een leuke naam!
blijkbaar denken mensen dat monica en danique zijn afgevallen met ozempic, ik heb het al een aantal keer in hun comments gezien
Heel jammer, maar applaus voor Vera dat ze kiest voor zichzelf. De fatshame is inderdaad niet normaal soms, richting haar. En dat terwijl ze zich zo eerlijk en oprecht in beeld brengt.