Het influencertopic #23

Ik vind die isa zo fascinerend. Of vond.
Hoe zij veranderde toen tijdens die corona tijd. Steeds meer knipperen, en raar uit dr ogen kijkend etc. Heel bijzonder

10 likes

Gestoord ben je dan en haar dochter is al wat ouder…maar kleine babys kunnen wel aangestoken worden door haar. Tjonge jonge.

6 likes

Mijn hemel, dat overdreven ‘thank god’ ook. Ja aangezien ze niet gevaccineerd is mag je god wel ff thanken ja.

🫠

20 likes

Ik word hier echt zo ontzettend kwaad van.

67 likes

Ze kijken allemaal zo. Helemaal koekie die lui.

7 likes

Ja ik heb gister de stories van Isa Kriens niet eens kunnen afkijken omdat ik echt woedend werd (ik ging via Sjamadriaan kijken, volg haar uiteraard niet).

Ik vind het ook zo kwalijk dat dit soort types vaak wetenschappelijk onderzoek wegzetten als ‘propaganda voor de Big Pharma’, maar toevallig wel allemaal zelf supplementen of andere troep verkopen en dit met allerlei dubieuze, ongefundeerde (en zelfs gevaarlijke!) gezondheidsclaims verkopen. De hypocrisie.

41 likes

Heb haar post maar gerapporteerd, mja haalt toch niks uit.

3 likes

Ik word er echt helemaal naar van hoe langer ik ook de comments lees en hoeveel mensen het eens zijn met types zoals Isa 🫠

7 likes

Dit past trouwens ook weer geheel in die conservatieve wellness rechts-hoek die Roxane van Iperen beschrijft in haar boek Eigen welzijn eerst.

16 likes

Ik schrik elke keer weer opnieuw dat er dus mensen zijn die echt zo denken en dit op deze manier verspreiden. Ik kan er zo kwaad om worden ook, want door hun domme gelul zijn er nu wel 4 baby’s dood, is er een mazelenuitbraak en zitten we gevaarlijk lage vaccinatiegraad. En nee dit komt echt niet alleen door hun, maar draagt wel bij. Gevaarlijk zijn ze deze types.

53 likes

IMG_2842

Not the mama

49 likes

Godsamme wat is die enge conservatieve wave toch die gaande is?? Ik snap er geen kut van. Er valt echt nog heel wat te winnen op het gebied van gelijkwaardigheid maar nu moeten we weer terug naar de jaren 50?

42 likes

Doet me denken aan deze meme van Dansaertvlamingen (het Vlaamse equivalent van de havermelkelite).

8 likes

Ik snap ook niet zo goed waarom hij dit belangrijk vind? Klinkt gewoon als populistische onzin waarbij hij zijn volgers alleen vertelt wat ze al vinden

6 likes

Ik vind het gewoon echt gestoord dit.

9 likes

Dus: houd je bek en gehoorzaam?
Wordt hier echt boos om. :exploding_head:

5 likes

Zo’n vrouw gun je toch eigenlijk een dood kind

(Maar ik gun het kind geen dood uiteraard)

Edit: wat is dit ook? Een vrouw met te veel rondingen? Ze heeft niet eens rondingen…

18 likes

Hahaha ja klinkt als een fucking irritante ADHDer tbh

Edit:

I can’t :joy: alsof ze hellevuren en wilde rivieren moet doorstaan. En dan allemaal basicos in de reacties “dit ben ik!”

32 likes

Waar is de kots emoji als je ‘m nodig hebt.

13 likes

Altijd grappig als mensen die je individueel volgt elkaar blijken te kennen (damn honey, Cynthia en Bonnie in dit geval)

13 likes