Ik vind hardlopen ook een boring onderwerp, maar echt alles is beter dan als influencer geld verdienen over de rug van je kinderen
En gelijk een AirTag aan je kind hangen.
Dank voor deze tip! Alles gebinged:heart_eyes: meer tips zoals deze in de aanbieding? Ook groots fan van de video’s van Macenna en thesorrygirls
Ja! Ik heb nu ook het kanaal van Jenna Phipps ontdekt, zij heeft een verlaten jaren 70 huis gekocht en gaat dat ook helemaal flippen. Echt een droom!
Omg die tiktok van Elise over die dagcreme van €700, Wout is niet eens geschrokken zegt hij. Mijn vriend zou echt denken uhh we moeten de hypotheek betalen hoor (het is een prank trouwens). Ik vond het wel heel grappig
Joh die verdienen zoveel geld dat 700 euro niks is.
Hij was wel geschrokken van de prijs alleen niet dat zij dat zou kopen voor dat geld.
Nouja zó geschrokken vond ik ‘m niet Denk dat mijn vriend wel even heel hard had geroepen of ik wel helemaal lekker was.
Ik heb nu weer een nieuwe cringy influencer ontdekt: rebeccaboektje. Ook zo’n Ibiza-stijl en hete aardappel in d’r keel à la Elise. Ze heeft ook een podcast blijkbaar.
Mijn god hoe kan je zo dom zijn???
En over die Isa kriens nog maar niet te spreken.
Die zit volgens mij gewoon in een langdurige psychose ofzo.
Oh en je eigen slaap is natuurlijk het belangrijkste, niet hoe je kind zich voelt. 🫠
Ik vind die isa zo fascinerend. Of vond.
Hoe zij veranderde toen tijdens die corona tijd. Steeds meer knipperen, en raar uit dr ogen kijkend etc. Heel bijzonder
Gestoord ben je dan en haar dochter is al wat ouder…maar kleine babys kunnen wel aangestoken worden door haar. Tjonge jonge.
Mijn hemel, dat overdreven ‘thank god’ ook. Ja aangezien ze niet gevaccineerd is mag je god wel ff thanken ja.
🫠
Ik word hier echt zo ontzettend kwaad van.
Ze kijken allemaal zo. Helemaal koekie die lui.
Ja ik heb gister de stories van Isa Kriens niet eens kunnen afkijken omdat ik echt woedend werd (ik ging via Sjamadriaan kijken, volg haar uiteraard niet).
Ik vind het ook zo kwalijk dat dit soort types vaak wetenschappelijk onderzoek wegzetten als ‘propaganda voor de Big Pharma’, maar toevallig wel allemaal zelf supplementen of andere troep verkopen en dit met allerlei dubieuze, ongefundeerde (en zelfs gevaarlijke!) gezondheidsclaims verkopen. De hypocrisie.
Heb haar post maar gerapporteerd, mja haalt toch niks uit.
Ik word er echt helemaal naar van hoe langer ik ook de comments lees en hoeveel mensen het eens zijn met types zoals Isa 🫠
Dit past trouwens ook weer geheel in die conservatieve wellness rechts-hoek die Roxane van Iperen beschrijft in haar boek Eigen welzijn eerst.
Ik schrik elke keer weer opnieuw dat er dus mensen zijn die echt zo denken en dit op deze manier verspreiden. Ik kan er zo kwaad om worden ook, want door hun domme gelul zijn er nu wel 4 baby’s dood, is er een mazelenuitbraak en zitten we gevaarlijk lage vaccinatiegraad. En nee dit komt echt niet alleen door hun, maar draagt wel bij. Gevaarlijk zijn ze deze types.