Het influencertopic #23

Oh ze heeft nieuwe ogen, vandaar dat ze zo knippert. :upside_down_face:

10 likes

Hahaha is God tegenwoordig ook een influ of wie is dit?

22 likes

Hahahahahah lijkt wel zo ja , zie ik nu pas :rofl::rofl::rofl::rofl:

Maar dat zijn stories van die gekke Isa Kriens die dus sinds een paar maanden is bekeerd tot het Christendom.

3 likes

Hahaha jezus ik denk dat Gristenhond-Isa nog erger is dan NewAgeCoronaWappie-Isa

Ze is uiteraard meteen ook al wijzer dan alle reacties van mensen die daadwerkelijk al jaren (of altijd) christen zijn.

Edit; wil je christen worden? Lees dan Isa’s highlights or luister naar haar radio!!! Of
 lees de bijbel dat kan eventueel ook

14 likes

Kaarten gaan vaak via uitgeverijen. Zij nemen de beste paarden van stal mee. Vroeger was dat de literaire elite of bijzondere debutanten, nu zijn dat influencers met een groot bereik en hoge verkoopcijfers.

8 likes

Tragisch :smiling_face_with_tear:

9 likes

Konden we ons maar vaccineren tegen influencers.

51 likes

De huisarts bellen als er iets is.

Ik wil mn 35 euro terug.

5 likes

Kennen jullie Babette nog van b&b vol liefde? Die is ook van spiriwirie naar God gegaan. Heeft meteen alle klankschalen weggegooid. :rofl:
Benieuwd of dit een soort trend is/wordt. Van wappie naar Gelovige.

11 likes

Ja helemaal hip! Blijkbaar heeft de kerk een groot budget voor influencer marketing

6 likes

Als gelovige mag ik dit misschien niet zeggen, maar ik heb een vermoeden dat ze over een tijdje weer nét zo makkelijk overgaan op iets anders om zich aan vast te klampen.

30 likes

Ik vind het doodeng dat types zoals Isa mensen letterlijk de dood in jagen en wetenschap slechts een mening noemen. Wat een onzin trouwens dat babys voor hun 1e levensjaar 33 vaccinaties krijgen. Ik snap niet dat je zoveel bullshit kan verkondigen met de weet dat er 4 babys in korte tijd zijn overleden.

17 likes

Ik heb een paar post gelezen van die Isa maar oprecht, er moet iets mis zijn met haar toch? Dit kan toch geen rationeel denkend mens verkondigen.

11 likes

Als je alle letters/ziektes apart rekent klopt het wel na 14 maanden :clown_face: maar dat zijn 11 prikjes, alleen klinkt dat wat minder spannend.

13 likes

Het zijn zelfs maar 9 prikjes want rotavirusvaccinatie is een drankje maar dat is nog zo nieuw dat zal wel helemaal gevaarlijk zijn. Het valt me al mee dat ze die meetelt om aan de 33 stuks te komen :crazy_face:

7 likes

Natuurlijk, hoe meer vaccinaties je kunt tellen, hoe overtuigender al die onzin is.

8 likes

Kan niet anders zijn dan dat dit Isa’s favo nummer is atm: “Alles op gevoel” van o.a. Flemming, met “Ik doe alles op gevoel
'K Heb geen idee waar ik mee bezig ben, maar, man Wat voelt dit goed” :rofl::smiling_face_with_tear:

Hoorde deze net op de radio en moest instant aan Isa denken bij dit stukje tekst :sob:

4 likes

Todat je kinkhoest krijgt

7 likes

Ja

4 likes

Nou ja, kindersterfte omhoog betekent gemiddelde leeftijd waarop men sterft omlaag, dus met dat niet vaccineren van kinderen komen we daar wel :ok_hand:t3:

4 likes