Sharelotte is echt Pieter Baan ready
Waar lees je dit?
Opzich is het gewoon een OPEC land. Dus het land zelf is facking rijk.
Video staat online
The wedding is off.
Ja een medium grote influencer wiens insta op privé staat (een oud klasgenoot had dit gedeeld - heb haar meteen verwijderd )
Edit: Okeeeee laat maar. Nevermind.
Ik krijg een bepaalde vibe genaamd shut up
Joe. Gezellige sfeer weer hier.
Ze was aan het speculeren over zwangerschap van een vlogger. Jaa doei
Haha en dan over de sfeer hier beginnen classy
Ja, omdat je hier geen reet meer kan zeggen of je krijgt chagrijnige forummers over je heen. En om het even in perspectief te zetten: ik zei dat ik een vermoeden had dat iemand zwanger is en OOK dat ik bang was dat ik iedereen over me heen zou krijgen door dat te zeggen. Dus zo verspelbaar is de sfeer hier.
Dan zeg je het toch niet? Is toch niet zo moeilijk
Maar het is toch algemeen bekend dat je zulke gewoon niet zegt? Niet irl maar ook niet hier. Soort ongeschreven regel van t leven zeg maar
Ja dat maakt het wel echt een ander verhaal nu je zegt dat je al aan je water kon voelen dat je er waarschijnlijk op aangesproken werd.
Weet je wat een handige eigenschap is? Als je kan voorspellen hoe een ander gaat reageren, eerst even nadenken of die reactie voorspelbaar is omdat diegene erg kortzichtig is of dat het ligt aan wat je gaat zeggen. En dan geheime hint: als je van een hele groep onbekenden kan voorspellen hoe ze reageren, dan ligt het meestal niet aan de groep
Ja? Ligt dat aan de sfeer hier of is het gewoon een algemeen bekende regel dat je niet speculeert over iemands zwangerschap.
Maar the big question is: Om wie ging het?
Grapjeeeeeeeee
Ze is overleden lees ik net, kan er niet over uit gewoon wat vreselijk voor haar gezin en alle mensen om haar heen. Zo oneerlijk
Ik lees het net, wat een drama. Wat is het leven toch vreselijk oneerlijk