Ik denk dat ze misschien al 3 weken geleden bevallen was, want die post in between zagen er ook scheduled uit.
Jij misschien niet, wij wel
Maar ik denk dat je m’n punt best snapt
Wat gaat de tijd snel! Voor mijn gevoel is Gio net uit elkaar met Jade, pas samen met Lynn en nu al bevallen van hun kind.
Dat is ook snel gegaan volgens mij!
Dat is ook pas net, Lynn is zwanger geraakt toen ze nog geen half jaar samen was met Gio.
Overigens heb ik zo moeten lachen om zijn vlog. Hij roept zijn pasgeboren zoon alsof het een hondje is. “Mexx, laat je hoofd eens zien. Meeeexx. Oh nee, hij draait zijn hoofd niet.” Kind is net een paar dagen oud
Ik heb net het boek van Vera Camilla geluisterd en vond het best goed! Herkenbaar en ik vond het interessant om te lezen over iemand met een relatief normale jeugd én een angststoornis. Dat het iedereen kan overkomen zeg maar.
Duidelijk een kind met een kind.
Waar heb je die geluisterd als ik vragen mag?
Ben namelijk wel benieuwd naar haar “kijk” hier op. Mijn man heeft ook een goede jeugd gehad. Maar een hele heftige angststoornis (angorafobie ooa)
Ik wil hem gaan luisteren op Nextory, daar staat hij sinds kort op
Hij staat ook op spotify!
Ik heb hem op Bookbeat geluisterd. Viel me op dat daar wel wat versprekingen in zaten. Weet niet of dat op alle platforms hetzelfde is.
Ja vond ik ook!
Ik lees dit alsof hun kind vernoemd is naar een achtbaan, welkom Python/Vliegende Hollander/Space Mountain
Ja, op Storytel ook!
Slordig wel die fouten. Controleer dan niemand even of hij er goed op staat ?
Ja je zou verwachten van wel, net als dat je bij boeken ook verwacht dat die meermaals worden gecontroleerd op fouten maarja Mascha d’r boeken bewijzen ook dat dat niet gebeurd.
Ik had destijds omdat ik nieuwsgierig was op insta de preview van dat boek gelezen en dat vond ik ook opmerkelijk
Het zal wel de bedoeling zijn dat het een soort letterlijke gedachtegang is van Vera maar het lijkt meer op een blogpost dan een boek
Haha ja ze zal het niet zo bedoelen maar het staat er heel knullig
Nouja het is Vera zelf die het inspreekt, dus ze zal dit zelf wel goed genoeg vinden?
Ik zou het zelf trouwens niet aankunnen om 5 uur en 3 kwartier naar haar luie tong te luisteren