Het influencertopic #24

Ik denk dat ze misschien al 3 weken geleden bevallen was, want die post in between zagen er ook scheduled uit.

5 likes

Jij misschien niet, wij wel :grinning:

10 likes

Maar ik denk dat je m’n punt best snapt :grinning:

8 likes

Wat gaat de tijd snel! Voor mijn gevoel is Gio net uit elkaar met Jade, pas samen met Lynn en nu al bevallen van hun kind. :rofl:

15 likes

Dat is ook snel gegaan volgens mij!

3 likes

Dat is ook pas net, Lynn is zwanger geraakt toen ze nog geen half jaar samen was met Gio.

Overigens heb ik zo moeten lachen om zijn vlog. Hij roept zijn pasgeboren zoon alsof het een hondje is. “Mexx, laat je hoofd eens zien. Meeeexx. Oh nee, hij draait zijn hoofd niet.” Kind is net een paar dagen oud :joy:

10 likes

Ik heb net het boek van Vera Camilla geluisterd en vond het best goed! Herkenbaar en ik vond het interessant om te lezen over iemand met een relatief normale jeugd én een angststoornis. Dat het iedereen kan overkomen zeg maar.

5 likes

Duidelijk een kind met een kind.

23 likes

Waar heb je die geluisterd als ik vragen mag?
Ben namelijk wel benieuwd naar haar “kijk” hier op. Mijn man heeft ook een goede jeugd gehad. Maar een hele heftige angststoornis (angorafobie ooa)

5 likes

Ik wil hem gaan luisteren op Nextory, daar staat hij sinds kort op

2 likes

Hij staat ook op spotify!

11 likes

Ik heb hem op Bookbeat geluisterd. Viel me op dat daar wel wat versprekingen in zaten. Weet niet of dat op alle platforms hetzelfde is.

7 likes

Ja vond ik ook!

4 likes

Ik lees dit alsof hun kind vernoemd is naar een achtbaan, welkom Python/Vliegende Hollander/Space Mountain

3 likes

Ja, op Storytel ook!

3 likes

Slordig wel die fouten. Controleer dan niemand even of hij er goed op staat ?

4 likes

Ja je zou verwachten van wel, net als dat je bij boeken ook verwacht dat die meermaals worden gecontroleerd op fouten maarja Mascha d’r boeken bewijzen ook dat dat niet gebeurd. :joy:

1 like

Ik had destijds omdat ik nieuwsgierig was op insta de preview van dat boek gelezen en dat vond ik ook opmerkelijk

Het zal wel de bedoeling zijn dat het een soort letterlijke gedachtegang is van Vera maar het lijkt meer op een blogpost dan een boek

20 likes

Haha ja ze zal het niet zo bedoelen maar het staat er heel knullig

2 likes

Nouja het is Vera zelf die het inspreekt, dus ze zal dit zelf wel goed genoeg vinden?

Ik zou het zelf trouwens niet aankunnen om 5 uur en 3 kwartier naar haar luie tong te luisteren :sweat_smile:

18 likes