Het influencertopic #24

haha jezus ik sla deze even over

11 likes

Sterke ‘ik zit nog niet aan de minimum word count’ vibes

21 likes

Gewoon op 1,5 snelheid luisteren, dat doe ik altijd. Is effe wennen maar daarna ben je er zo doorheen, heerlie de peerlie! (Vera’s boek staat ook op Kobo+ trouwens.)

9 likes

Haar hele boek leest weg als een blogpost eigenlijk. Had 'm ook binnen een avond uit

5 likes

Het is meer soms hoor je dat ze woorden gehaald of zinnen dubbel zegt . Wat heel normaal is want tijdens het inspreken maak je fouten. Maar dit lijkt er niet uit te zijn geknipt.

5 likes

Grappig ik vond het bij Vera wel meevallen eigenlijk. Ik had dit bij Bonnies ‘boek’ veeeel meer iig.

Ik vind Vera eigenlijk wel heel leuk schrijven. Het is wel een simpel boek met korte verhalen/anekdotes maar de schrijfstijl viel me echt mee in positieve zin.

6 likes

56 likes

Volgens mij nog niet voorbij gekomen en ook niet iets wat ik had verwacht, maar Jamie Li is zwanger van haar 3e kindje.

Edit: werd al wel genoemd in mommybloggerstopic, sorry.

4 likes

ik wil nu echt een reactie typen over ‘zaad kwijt moeten’ maar ik denk dat te veel mensen dat dan niet snappen. maar ik kan haar echt niet meer serieus nemen na die opmerking

39 likes

997

7 likes

Het Wylde pad staat (weer) te koop
 Ik was even benieuwd en ging naar de Google recensies kijken, echt zulke slechte recensies van de afgelopen maanden. Slecht onderhouden, vies, geen communicatie etc. Benieuwd of ze het park nu wel kwijtraken

12 likes

Ik ook en ook de reden nu van verkoop

10 likes

Er staan ook een paar boze reacties onder haar Insta post. Blijkbaar loopt het al een tijdje niet meer.

6 likes

Ze heeft de reacties maar uitgezet :clown_face:

8 likes

Overal op internet zijn de reacties bar slecht. Ik vind mensen ook wel dom om veel te verwachten op dat park. In die serie zag je zo goed hoe crappy die huisjes waren en hoe ze alles alleen voor het oog opknapten. Hoe kun je daar helemaal lyrisch van worden, nooit gesnapt

9 likes

Stuk goedkoper dan vorige keer. Toen stond het voor bijna 2mln te koop. Nogal een verschil :sweat_smile: ben toch zo benieuwd of ze nou wat verdiend hebben aan dit hele verhaal. Of dat het achter de schermen net zo’n flop is als de recensies

6 likes

sophie hol gaat in dr uppie all inclusive op vakantie naar een resort in egypte

1. hotelkamer is vies en oud, valt letterlijk uit elkaar, niet zoals op de fotos
  2. het waait super hard, kan daardoor niet op het strand liggen
  3. zwembad is koud
  4. eten is niet lekker
  5. drinken is niet lekker
  6. overal nederlanders
  7. vindt het niet veilig als vrouw daar alleen
  8. enige plek in de zon is op haar balkon
  9. restaurant is zo klein dat er geen plek is en ze maar op haar kamer gaat avondeten

echt hoe naĂŻef kan je zijn. vind het ergens ook heel sneu

15 likes

En doordat ze niet van het resort weg durfde de hele week dus alleen op het resort gezeten :sweat_smile: Vind het ook sneu aangezien ze mentaal niet lekker in haar vel zit (geeft ze zelf aan), maar snap ook niet hoe je er dan bij komt om zo’n vakantie te boeken. Lees je dan geen recensies?
(Wel stoer dat ze alleen op vakantie gaat, zou ik zelf niet zo snel doen)

14 likes

Oh ik vind het ook sneu. Een beetje ‘gemiste kans’ ook want voor dat geld had ze evengoed naar de Canarische eilanden kunnen gaan waar ze wel veilig in haar eentje uitstappen had kunnen maken.

12 likes

Ik vind haar wel een fijne voorleesstem hebben eigenlijk! Denk wel dat t boek vooral boeiend vind als je haar als persoon ook volgt/interessant vindt. Ik ben nu op de helft en tot nu toe is het behoorlijk persoonlijk! Vind het wel ‘lekker weg luisteren’ :crazy_face:

5 likes