Nouja ik denk vooral dat Bram in mijn hoofd (en die van anderen hier denk ik) niet een hele populaire/bekende vlogger is. Dus ja dan verbaast het me dat hij zoveel geld binnenhaalt. Good for him.
Hoe heet het superdeluxe familie resort in Duitsland waar Monica een keer naartoe was?
Almhof family resort in Oostenrijk
Oja! Deze zocht ik
Wie is Bram??
zijn volledige naam staat een paar posts hierboven. bram de wijs
Ik zie nu op Instagram een recept voorbij komen voor vuurpijlborrelhapjes: een knakworst gewikkeld in bladerdeeg op een satéprikker met een punt van galiameloen bovenop. Ik vind die combi van knakworst in bladerdeeg met meloen echt zo vies klinken
Nou idd hahah zie al helemaal dat bladerdeeg nattig worden van de meloen bleh. Knakworstjes in bladerdeeg is wel echt mn fave snack hahah
Ew doe er dan kaas op i.p.v. meloen
Wie deelt dit?
Dit werd bij ons geserveerd hoor, maar dan met een spekje ipv meloen. Wal ge lijk
ik vond Jennieâs interieur vroeger heel leuk maar het is nu echt peak sad beige / Xenoscore
Fit met Marije
Ik dacht âwtf is xeno-score voor stijlâ :â)
Voor de forummers die de Britse youtubers volgen: thepersianbabe is zwanger! Ik vind haar zo leuk
Volgens mij is dat huis van Charlotte Blitzblum ook nog niet verkocht. Staat ook al langer dan een maand te koop, echt voor een bizar hoge prijs. (Ze heeft zelf het adres op Instagram gezet). In de vlogs gaf ze aan dat ze het zo kwijt zou zijn, dat valt dan weg even tegen
Omdat het op funda niet op verkocht staat betekent niks.
Daarnaast vind ik 375 voor 51m2 voor een huis uit 2020 vlak naast amsterdam niet bizar hoog. Nieuw stucwerk 2024, instapklaar. In Rotterdam staan huizen uit de jaren 30 voor hetzelfde of meer te koop.
Ik denk dat hij echt wel verkocht is achter de schermen. Maar zo niet, dan niet en moet ze nog heel even wachten want hij raakt echt wel verkocht. Maar wat wilde je eigenlijk met je post dan? Even inwrijven ofzo dat ze geen gelijk heeft?
In deze markt. Natuurlijk is het hoog maar zij doet alsof dat huis van charlotte echt insane geprijsd is en daarom niet verkoopt.