Het influencertopic #24

Wat heftig om te lezen. Een vrouw die al zo veel heeft doorstaan, gun je de wereld. Wat verschrikkelijk voor haar man en zoontje.

7 likes

Wat vreselijk…

3 likes

Wow, daar schrik ik echt ontzettend van. Kreeg gewoon een schok door mijn lijf. Vreselijk zeg. Wat heeft zij vreselijke dingen te verduren gehad.

12 likes

Wat vreselijk en ontzettend verdrietig.

8 likes

Wat enorm verdrietig… Wat vreselijk voor haar zoontje, haar man en andere dierbaren. Wat een verdriet…

4 likes

Monica zoekt een PA en ik was benieuwd naar de vacature-eisen. Ben benieuwd hoeveel je betaald krijgt om haar vrienden een verjaardagskaartje te sturen, de auto af te tanken en op zondagochtend katerontbijt op bed te brengen

32 likes

Hoeveel krijg je betaald dan?

9 likes

en wat doet ze zelf nog??? :laughing:

22 likes

Als je hier het geld voor hebt is het toch wel fucking chill dat je gewoon geen mental load meer hoeft te dragen voor je huis, auto, vakanties en (werk)relaties.

Levert super veel tijd en rust op, waarom niet?

124 likes

Ademen en poepen

19 likes

sommige dingen wil je toch ook gewoon zelf doen?? Ik zou een verjaardag plannen of kaartjes sturen oid echt niet als een last ervaren.

Maar ieder zn ding natuurlijk.

17 likes

nou idd er blijft niet veel meer over nee.

8 likes

Staat er niet bij natuurlijk. Maar je moet geen 9-5 mentaliteit hebben aka 24/7 beschikbaar zijn

15 likes

Sure maar bro boodschappen?? Cadeautje voor je vrienden?

8 likes

Haha ja inderdaad. In haar vlogs klaagde ze altijd dat ze het haat om te tanken. En straks betaalt ze gewoon iemand die ervoor zorgt dat ze altijd een volle tank heeft :cry:

cries in poor

6 likes

Ja, en is dit niet een beetje standaard wat je verwacht bij een PA? En wat de cadeaus betreft… Zou kunnen dat ze de cadeaus uitkiest en de kaartjes zelf schrijft, maar dat alles eromheen (kopen, verzenden, etc) uit handen geeft. Scheelt wel tijd natuurlijk.

16 likes

Kies een Fa douchegel met een kaartje erbij met “Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Liefs, Monica”

28 likes

uhm, alleen Sophia Mae hoor

Kan iemand solliciteren? Wil weten hoeveel je verdient.

10 likes

Maar ons mo heeft toch al iedere dag hello fresh :crown: nee fair punt

4 likes

Ben er echt helemaal stil en verdrietig van dat Jaimy overleden is. Wat vreselijk voor haar man en kindje en alle andere naasten uiteraard.

19 likes