Het influencertopic #24

Hmm, sommige zijn echt knap zoals Negine maar bijv mensen als Wil & Tien, Cynthia, Serena etc zijn toch echt enorm doorsnee en verdienen ook goed geld met hun visueel kanaal. Genoeg om hun hypotheek af te lossenšŸ¤‘ Denk omdat ze juist ook relatable zijn.

5 likes

Ja Vera net zo.

3 likes

Je noemt nu allemaal og influencers. Volgens mij wordt hier bedoeld dat als je nu influencer zou willen worden je heel knap moet zijn om op te vallen tussen de meute.

9 likes

Vlg mij heeft Cynthia om de paar dagen een blogpost hierover klaargezet. En dus apart IG kanaal waar je updates kan nalezen

3 likes

Kijkt iemand Lana en Monsef? Vind het wel kneuterig en knus om te kijken (tiktok) maar die gast is wel heel erg metroman ofzo? Weet niet goed of ik het schattig of cringe vind.

Nee ik kan die hoofden, stemmen en cringe tiktoks niet uitstaan! Heb ze overal geblokkeerd. Kan niet kiezen welke van de twee het meest irritant is.

Kan ze ook niet ontlopen want dan heb je ze overal geblokkeerd gaan ze naar dezelfde pilates studio en moet je ze daar weer zien.

12 likes

Haha, dan komen we een beetje uit dezelfde regio.

12 likes

Ah hahah ik vind ze (nog) wel cute eigenlijk!

3 likes

Influencer zijn lijkt me echt vreselijk. Stel je bent dan nog interieur influencer bijvoorbeeld, waarbij je uiterlijk en ā€œjijzelfā€ en je kinderen niet echt een rol spelen. En dan wil je je muur verven, licht oranje vind je mooi. Maar je weet dat je volgers van beige houden en van beige huizen. dan toch maar beige verven? Levert je meer volgers en dus meer geld op… of toch niet beige omdat er zoveel beige huizen zijn… willen je volgers toch misschien een keer kleur zien maarja willen ze dan licht oranje? Wat zou de meeste mensen aanspreken…? Je moet wel relatable blijven maar ook inspireren.
Of reis influencer, lijkt me hetzelfde verhaal. Dan ga je toch tripjes maken die je volgers willen zien of daar de dingen doen die goed scoren of de dingen in beeld brengen die goed scoren.

Je moet wel sterk in je schoenen staan om dichtbij jezelf te blijven als de waardering en je inkomen zoo sterk samenhangt met ā€œjezelfā€. Lijkt me toch haast onmogelijk als je het echt als baan doet
Lijkt me voor heel veel conflicterende gedachtes zorgen, ook onbewust

17 likes

Wat is er zo metroman aan hem? Dat hij van winkelen houdt en zich verzorgd? En waarom zou dat cringe zijn? Ik vind genoeg cringe aan die twee hoor, maar waarom zou precies hij cringe zijn vanwege zijn verzorgdheid?

3 likes

Ja dat is letterlijk de definitie van ā€˜metroman’ toch

10 likes

Maar ā€˜metroman’ is toch echt een boomerding om te zeggen over iemand :joy: zoiets wat mijn ouders zouden zeggen over een man die inderdaad bovengemiddeld veel aan verzorging etc doet (oftewel ā€˜vrouwelijke’ dingen). Terwijl ik zou hopen dat ons kleine hokje van wat een man hoort te doen wel iets verbreed is ten opzichte van 20 jaar geleden

19 likes

Ja klopt, mijn verbazing zat eigenlijk meer in dat dat cringe zou zijn

6 likes

Michelle B die met haar stoffen Chanel tas op een quad door het zand gaat :money_with_wings::skull_and_crossbones: zondeee

6 likes

Iedereen van die groep vliegt economy terug behalve ons Mies 🫢

4 likes

Ja ook dat! Dagobert Mies

8 likes

Ik vroeg me al af of dit bij de persreis hoorde :joy:

9 likes

Niet helemaal waar. Sophie ousri vloog ook business.

7 likes

Vraag me af hoe dat achter de schermen gaat. Moet echt bakken met geld kosten allemaal. Die hele reis maar waarschijnlijk ook nog een dikke vergoeding voor de influencers.

11 likes

Je hebt gelijk sorry! Maar rest allemaal economy. Toch vreemd??

5 likes