Het influencertopic #24

Wat is er zo metroman aan hem? Dat hij van winkelen houdt en zich verzorgd? En waarom zou dat cringe zijn? Ik vind genoeg cringe aan die twee hoor, maar waarom zou precies hij cringe zijn vanwege zijn verzorgdheid?

3 likes

Ja dat is letterlijk de definitie van ‘metroman’ toch

10 likes

Maar ‘metroman’ is toch echt een boomerding om te zeggen over iemand :joy: zoiets wat mijn ouders zouden zeggen over een man die inderdaad bovengemiddeld veel aan verzorging etc doet (oftewel ‘vrouwelijke’ dingen). Terwijl ik zou hopen dat ons kleine hokje van wat een man hoort te doen wel iets verbreed is ten opzichte van 20 jaar geleden

19 likes

Ja klopt, mijn verbazing zat eigenlijk meer in dat dat cringe zou zijn

6 likes

Michelle B die met haar stoffen Chanel tas op een quad door het zand gaat :money_with_wings::skull_and_crossbones: zondeee

6 likes

Iedereen van die groep vliegt economy terug behalve ons Mies đŸ«ą

4 likes

Ja ook dat! Dagobert Mies

8 likes

Ik vroeg me al af of dit bij de persreis hoorde :joy:

9 likes

Niet helemaal waar. Sophie ousri vloog ook business.

7 likes

Vraag me af hoe dat achter de schermen gaat. Moet echt bakken met geld kosten allemaal. Die hele reis maar waarschijnlijk ook nog een dikke vergoeding voor de influencers.

11 likes

Je hebt gelijk sorry! Maar rest allemaal economy. Toch vreemd??

5 likes

Misschien zelf betaald? Of als eis gesteld. Good for them.

5 likes

Als je denkt dat je alle namen wel hebt gehoord
 Maup :clown_face: :clown_face:

28 likes

Dit moet wel door een dyslect zijn aangegeven toch?!

4 likes

Ik twijfel nu of ik het niet ken als ‘schelden’. Wat een maupie.

Gaat trouwens om Iris Enthoven.

7 likes

Ik zeg dit dus echt net tegen m’n vriendin en was zoekende waar ik dit op het forum moest plaatsen haha. Maup?! Hoe spreek je dat uit?

Moop?

8 likes

Gewoon als Maud maar dan Maup? Hoe anders.

20 likes

Is ‘t niet eigenlijk Maurits, maar afgekort/online maup? Ik ken die naam alleen als afkorting. Maupieeeee

19 likes

Ik ken het wel van Maup Caransa, Nederlandse vastgoedondernemer die in 1977 ontvoerd is :nerd_face:hoor wel gekkere namen eigenlijk

Edit: hij heeft een gebouw dat als een van de lelijkste gebouwen in NL bekendstaat vernoemd naar zichzelf: Maupoleum :rofl:

18 likes

Ja precies, een vriend van mij heet Maurits en die noemen wij altijd Maup(ie). Alsof een bijnaam nu een echte voornaam is geworden haha

8 likes