Wat is er zo metroman aan hem? Dat hij van winkelen houdt en zich verzorgd? En waarom zou dat cringe zijn? Ik vind genoeg cringe aan die twee hoor, maar waarom zou precies hij cringe zijn vanwege zijn verzorgdheid?
Ja dat is letterlijk de definitie van âmetromanâ toch
Maar âmetromanâ is toch echt een boomerding om te zeggen over iemand zoiets wat mijn ouders zouden zeggen over een man die inderdaad bovengemiddeld veel aan verzorging etc doet (oftewel âvrouwelijkeâ dingen). Terwijl ik zou hopen dat ons kleine hokje van wat een man hoort te doen wel iets verbreed is ten opzichte van 20 jaar geleden
Ja klopt, mijn verbazing zat eigenlijk meer in dat dat cringe zou zijn
Michelle B die met haar stoffen Chanel tas op een quad door het zand gaat zondeee
Iedereen van die groep vliegt economy terug behalve ons Mies đ«ą
Ja ook dat! Dagobert Mies
Ik vroeg me al af of dit bij de persreis hoorde
Niet helemaal waar. Sophie ousri vloog ook business.
Vraag me af hoe dat achter de schermen gaat. Moet echt bakken met geld kosten allemaal. Die hele reis maar waarschijnlijk ook nog een dikke vergoeding voor de influencers.
Je hebt gelijk sorry! Maar rest allemaal economy. Toch vreemd??
Misschien zelf betaald? Of als eis gesteld. Good for them.
Als je denkt dat je alle namen wel hebt gehoord⊠Maup
Dit moet wel door een dyslect zijn aangegeven toch?!
Ik twijfel nu of ik het niet ken als âscheldenâ. Wat een maupie.
Gaat trouwens om Iris Enthoven.
Ik zeg dit dus echt net tegen mân vriendin en was zoekende waar ik dit op het forum moest plaatsen haha. Maup?! Hoe spreek je dat uit?
Moop?
Gewoon als Maud maar dan Maup? Hoe anders.
Is ât niet eigenlijk Maurits, maar afgekort/online maup? Ik ken die naam alleen als afkorting. Maupieeeee
Ik ken het wel van Maup Caransa, Nederlandse vastgoedondernemer die in 1977 ontvoerd is hoor wel gekkere namen eigenlijk
Edit: hij heeft een gebouw dat als een van de lelijkste gebouwen in NL bekendstaat vernoemd naar zichzelf: Maupoleum
Ja precies, een vriend van mij heet Maurits en die noemen wij altijd Maup(ie). Alsof een bijnaam nu een echte voornaam is geworden haha