Ah leuk, Sophie Milzink is ook zwanger.
Dat hele groepje van Vrouwmibo binnen een jaar zwanger geraakt, lijkt me zo gezellig😂
Ah leuk, Sophie Milzink is ook zwanger.
Dat hele groepje van Vrouwmibo binnen een jaar zwanger geraakt, lijkt me zo gezellig😂
Ja heerlijk lijkt me dat, ongegeneerd babypraat met twee van je besties.
Je klinkt een beetje jaloers en/of onzeker
Alwin en Ghislaine zijn verloofd! Wat leuk!
Maar bijv een vera camilla een bikini foto post vinden we het allemaal hulde. Maar een skinny sophie ousri is thirsttrappen. Je klinkt zuur.
Wie?
Vet gezellig!
Ohhhh…
Ze wouden toch niet trouwen? Dacht dat ze zoiets hadden van laat maar na het vorige fiasco
Wat voor fiasco?
Saske die de verloving verbrak
Vind het bij haar altijd lijken alsof zij slachtoffer is van dat zij twee kinderen zo kort achter elkaar heeft gekregen, maar ze was er toch echt zelf bij??!
Je voelt je soms bijna de persoon die haar zwanger heeft gemaakt en opzadelt met 2 onder 1. Zo lees ik het dan echt
Heel leuk voor ze! Vind t een leuk stel. Ben wel benieuwd naar de invulling van de bruiloft met oog op budget bijv., gezien ze zelf benoemen dat trouwen zo duur is.
Vond het moment van het aanzoek wel beetje awkward haha maar dat kan aan mij liggen. Veel momenten worden door de camera toch minder puur denk ik.
Romy heeft sterk deze vibes:
Ja en ik vraag me dan ook echt af wat ze gaat zeggen als de buurman/vrouw dan ‘aanklopt’.
Want ja je hebt 2 kinderen en 1 enorme hond dat weten je buren vast ook wel zonder dat je het ze nog eens gaat persoonlijk gaat uitleggen.
Die Romy wordt met de dag gekker hè, eerst boos op de Kruidvat want daar mag je niet naar binnen met je hond en nu buren die terecht klagen over de wagens in de gang. En ja die buren hadden zelf ook even kunnen aanbellen ipv een briefje printen maar ruim je zooi op in je eigen huis.
Ik ben nog steeds nieuwsgierig of zij en haar partner nou echt uit elkaar zijn of niet.
Je ziet meteen dat t hunkemoller is, gewoon maar 1 cm stof zodat je halve vallei eronder vandaan flapt.
Waren zij verloofd? Haha dat is een eeuw geleden, toen was hij echt pas 12 ofzo