Het influencertopic #24

De heeeeeleeee wereld is altijd tegen haar. En ze is dan ook echt verontwaardigd en gooit het maar weer eens op de Nederlandse cultuur (en of we die wel hebben volgens haar). Nee, ook in Timboektoe staat die kinderwagen in de weg en was ze hoogstwaarschijnlijk ook gewoon gevraagd om dat ding niet in het gangpad te zetten.

Correctie: kinderwagens. Niet eens eentje, maar meerdere.

31 likes

Bovendien is het briefje toch niet “passief agressief” want er staat gewoon letterlijk in wat de ander bedoelt. Is toch niks passief agressiefs aan?! Snap dat het vervelend is om met kinderwagens te sjouwen maar ja in de meeste portieken/hallen mag je nou eenmaals niets neerzetten…

36 likes

Ze ziet zelf blijkbaar (na alle reacties wrs) dat dit belachelijk is want ze heeft de story weggehaald. Tenzij het een oude was, ik zie hem in ieder geval niet meer.

5 likes

Was geen oude, was vanochtend, dus ze heeft ze verwijderd

6 likes

sophie ousri lekker thirsttrappen op insta en dan al die opmerkingen eronder “zo skinnyyyyyy” :roll_eyes:

8 likes

Oh dit doet mij denken aan onze oude buren, die zo de grote bakfiets pontificaal in de algemene hal neer hadden gezet want “hij past niet in de schuur” en waar moet hij anders staan en toen ook zo passief agressief dat met grote letters eronder hadden gezet. Ze zijn gelukkig verhuisd. Wat snappen mensen niet aan dat je geen grote zooi neer zet in de algemene ruimte.

24 likes

Oke maar waren jouw buren ook 2-under-1 ouders…

21 likes

Ah leuk, Sophie Milzink is ook zwanger.

Dat hele groepje van Vrouwmibo binnen een jaar zwanger geraakt, lijkt me zo gezellig😂

38 likes

Ja heerlijk lijkt me dat, ongegeneerd babypraat met twee van je besties.

10 likes

Je klinkt een beetje jaloers en/of onzeker

7 likes

Alwin en Ghislaine zijn verloofd! Wat leuk!

23 likes

Maar bijv een vera camilla een bikini foto post vinden we het allemaal hulde. Maar een skinny sophie ousri is thirsttrappen. Je klinkt zuur.

23 likes

Wie?

6 likes

Vet gezellig!

9 likes

Ohhhh…

5 likes

Ze wouden toch niet trouwen? Dacht dat ze zoiets hadden van laat maar na het vorige fiasco :joy:

10 likes

Wat voor fiasco?

7 likes

Saske die de verloving verbrak

8 likes

Vind het bij haar altijd lijken alsof zij slachtoffer is van dat zij twee kinderen zo kort achter elkaar heeft gekregen, maar ze was er toch echt zelf bij??!

46 likes

Je voelt je soms bijna de persoon die haar zwanger heeft gemaakt en opzadelt met 2 onder 1. Zo lees ik het dan echt :smile:

31 likes