Het influencertopic #24

Heel leuk voor ze! Vind t een leuk stel. Ben wel benieuwd naar de invulling van de bruiloft met oog op budget bijv., gezien ze zelf benoemen dat trouwen zo duur is.

Vond het moment van het aanzoek wel beetje awkward haha maar dat kan aan mij liggen. Veel momenten worden door de camera toch minder puur denk ik.

6 likes

Romy heeft sterk deze vibes:

IMG_2017

43 likes

Ja en ik vraag me dan ook echt af wat ze gaat zeggen als de buurman/vrouw dan ‘aanklopt’.

Want ja je hebt 2 kinderen en 1 enorme hond dat weten je buren vast ook wel zonder dat je het ze nog eens gaat persoonlijk gaat uitleggen.

37 likes

Die Romy wordt met de dag gekker hè, eerst boos op de Kruidvat want daar mag je niet naar binnen met je hond en nu buren die terecht klagen over de wagens in de gang. En ja die buren hadden zelf ook even kunnen aanbellen ipv een briefje printen maar ruim je zooi op in je eigen huis.

11 likes

Ik ben nog steeds nieuwsgierig of zij en haar partner nou echt uit elkaar zijn of niet.

19 likes

Je ziet meteen dat t hunkemoller is, gewoon maar 1 cm stof zodat je halve vallei eronder vandaan flapt.

12 likes

Waren zij verloofd? Haha dat is een eeuw geleden, toen was hij echt pas 12 ofzo

8 likes

Volgens mij niet

8 likes

Heb wel al lang het woord ‘papa’ niet meer gezien in dr story’s

8 likes

Wat maakt het uit dan, is het geklaag opeens legit ofzo als ze er alleen voor staat?

7 likes

Wie zegt dat dan?

9 likes

Nouja wel meer ja want het lijkt me zwaarder om alles alleen te doen.

Maar daar ging het mij iig niet om. Was gewoon benieuwd.

3 likes

Hij staat vandaag wel weer op de stories zag ik net. :laughing:

6 likes

Ik zag het! Hij is er dus wel gewoon nog. Ik snap dat hij niet graag op social media wil maar wel bizar hoor hoe zij zichzelf echt portretteert als alleenstaande moeder.

17 likes

Ja en ze heeft toch ook alle foto’s van hen samen verwijderd toch?

3 likes

Ik heb nog nooit een video van Jessie Maya gekeken, maar ik kijk bijna alle huis tours die ik aanbevolen krijg :sweat_smile: En haar huis is echt fantastisch!! Zo mooi gerenoveerd.

21 likes

Ook even gaan spieken (insta), wat een ge-weldig huis. Weet iemand in welk dorp/stad dit is? (Nee ik hoef geen adres, gewoon nieuwsgierig naar de ongeveer-locatie).

9 likes

Wauw, inderdaad fantastisch. Die keuken is toch een droom

7 likes

Ik weet dat ze naar Brabant is verhuisd (dat heeft ze zelf aangegeven)

5 likes

Ik weet het. Herkende het huis van een reel van de makelaar van eerder dit jaar. Maar volgens mij mag ik dat hier niet delen.

4 likes