Het influencertopic #24

Volgens mij niet

8 likes

Heb wel al lang het woord ‘papa’ niet meer gezien in dr story’s

8 likes

Wat maakt het uit dan, is het geklaag opeens legit ofzo als ze er alleen voor staat?

7 likes

Wie zegt dat dan?

9 likes

Nouja wel meer ja want het lijkt me zwaarder om alles alleen te doen.

Maar daar ging het mij iig niet om. Was gewoon benieuwd.

3 likes

Hij staat vandaag wel weer op de stories zag ik net. :laughing:

6 likes

Ik zag het! Hij is er dus wel gewoon nog. Ik snap dat hij niet graag op social media wil maar wel bizar hoor hoe zij zichzelf echt portretteert als alleenstaande moeder.

17 likes

Ja en ze heeft toch ook alle foto’s van hen samen verwijderd toch?

3 likes

Ik heb nog nooit een video van Jessie Maya gekeken, maar ik kijk bijna alle huis tours die ik aanbevolen krijg :sweat_smile: En haar huis is echt fantastisch!! Zo mooi gerenoveerd.

21 likes

Ook even gaan spieken (insta), wat een ge-weldig huis. Weet iemand in welk dorp/stad dit is? (Nee ik hoef geen adres, gewoon nieuwsgierig naar de ongeveer-locatie).

9 likes

Wauw, inderdaad fantastisch. Die keuken is toch een droom

7 likes

Ik weet dat ze naar Brabant is verhuisd (dat heeft ze zelf aangegeven)

5 likes

Ik weet het. Herkende het huis van een reel van de makelaar van eerder dit jaar. Maar volgens mij mag ik dat hier niet delen.

4 likes

Mega mooi inderdaad, en een verademing na alle stalen deuren met beige inrichting / VT-wonen huizen van de meeste influencers

9 likes

Haha same, ik kijk veel huis-renovatie-videos en kreeg ‘m ook aanbevolen. Mijn eerste video van haar en wat een mooi huis! Idd geen zwarte stalen deuren enzo yesss :raised_hands:

4 likes

Zo, dat huis is echt piekfijn afgewerkt zeg

1 like

Staat nu ineens een hele ode aan hem op. Dus zo te lezen gewoon in the picture

3 likes

Die Iris Zeilstra is zo mega shopverslaafd en dan zo’n semi grappige reel erover plaatsen.

:face_with_raised_eyebrow:

Triest gewoon.

9 likes

Ze gaat (tijdelijk) immigreren dus zal wel excuus dadelijk zijn nog meer Spaanse vibes kleding aan te schaffen.

4 likes

Het is echt niet normaal wat daar maandelijks aan shopbudget doorheen gaat. Designerspullen, maar ook telkens hele nieuwe afgestijlde outfits voor 3(!) dochters :skull_and_crossbones:

5 likes