Volgens mij niet
Heb wel al lang het woord ‘papa’ niet meer gezien in dr story’s
Wat maakt het uit dan, is het geklaag opeens legit ofzo als ze er alleen voor staat?
Wie zegt dat dan?
Nouja wel meer ja want het lijkt me zwaarder om alles alleen te doen.
Maar daar ging het mij iig niet om. Was gewoon benieuwd.
Hij staat vandaag wel weer op de stories zag ik net.
Ik zag het! Hij is er dus wel gewoon nog. Ik snap dat hij niet graag op social media wil maar wel bizar hoor hoe zij zichzelf echt portretteert als alleenstaande moeder.
Ja en ze heeft toch ook alle foto’s van hen samen verwijderd toch?
Ik heb nog nooit een video van Jessie Maya gekeken, maar ik kijk bijna alle huis tours die ik aanbevolen krijg En haar huis is echt fantastisch!! Zo mooi gerenoveerd.
Ook even gaan spieken (insta), wat een ge-weldig huis. Weet iemand in welk dorp/stad dit is? (Nee ik hoef geen adres, gewoon nieuwsgierig naar de ongeveer-locatie).
Wauw, inderdaad fantastisch. Die keuken is toch een droom
Ik weet dat ze naar Brabant is verhuisd (dat heeft ze zelf aangegeven)
Ik weet het. Herkende het huis van een reel van de makelaar van eerder dit jaar. Maar volgens mij mag ik dat hier niet delen.
Mega mooi inderdaad, en een verademing na alle stalen deuren met beige inrichting / VT-wonen huizen van de meeste influencers
Haha same, ik kijk veel huis-renovatie-videos en kreeg ‘m ook aanbevolen. Mijn eerste video van haar en wat een mooi huis! Idd geen zwarte stalen deuren enzo yesss
Zo, dat huis is echt piekfijn afgewerkt zeg
Staat nu ineens een hele ode aan hem op. Dus zo te lezen gewoon in the picture
Die Iris Zeilstra is zo mega shopverslaafd en dan zo’n semi grappige reel erover plaatsen.
Triest gewoon.
Ze gaat (tijdelijk) immigreren dus zal wel excuus dadelijk zijn nog meer Spaanse vibes kleding aan te schaffen.
Het is echt niet normaal wat daar maandelijks aan shopbudget doorheen gaat. Designerspullen, maar ook telkens hele nieuwe afgestijlde outfits voor 3(!) dochters