Het influencertopic #24

Ja oké, maar dat doet iedereen wel eens toch? Bij Sarah is het echt next level zwaar/moeilijk/emotioneel.

2 likes

Gewoon een stel zeikwijven.

8 likes

Op Spotify staat ie ook.

Ik vond de eerste afleveringen ook leuk, maar die accentjes mogen wel wat minder van mij. Ik begreep trouwens niet waarom Nienke alleen Europa vliegt. Weet iemand dat?

6 likes

Ja. Maar ik vind Lotte ook niet een heel opbeurend type hoor. Maar SR is inderdaad wel 2.0.

Dat hele “ik wil duurzaam kopen maar kan écht niets vinden”, is zo’n bs. Die meit heeft jaren een samenwerking gehad met armedangels, moet je dat echt getipt krijgen van je volgers?

Doe ff een rondje googlen of instagrammen en je komt wel op duurzamere merken dan selected femme of samsoe en samsoe.

Een “duurzame” shoplog met een polyester vest aan slaat sowieso nergens op haha.

16 likes

Dit is gewoon hengelen naar spon van duurzame merken hoor

17 likes

Het kan zijn dat ze een contract heeft waarbij ze alleen in Europa vliegt! Vriendin van me heeft dat ook een tijd gedaan en is daarna weer intercontinentaal gaan vliegen.

8 likes

Het kwam op mij over dat er iets vervelend gebeurd is op een ICA vlucht en dat ze daarom nu alleen Europa vliegt.

Dat zou nog besproken worden in de podcast geloof ik. Ik ben daar ook nieuwsgierig naar haha.

4 likes

Want dit alles heb je alleen bij 2 onder 1!!!

49 likes

En het klopt ook nog niet eens, want haar eerste kindje is al 1 geworden.
2 onder 1 klinkt natuurlijk zwaarder dan 2 onder 2.

12 likes

En ook niet echt veilig als iedereen zn grote spullen in de gang gaat zetten… (qua brand)

38 likes

Wat een bullshit. Dus bij 2 onder 1 is het geoorloofd on je kinderwagen in de algemene gang te zetten en bij 1 niet? Zij vind zichzelf zo zielig :joy:

28 likes

Kinderwagens hè, meervoud. Ik vind het nog een net briefje :joy:

24 likes

De heeeeeleeee wereld is altijd tegen haar. En ze is dan ook echt verontwaardigd en gooit het maar weer eens op de Nederlandse cultuur (en of we die wel hebben volgens haar). Nee, ook in Timboektoe staat die kinderwagen in de weg en was ze hoogstwaarschijnlijk ook gewoon gevraagd om dat ding niet in het gangpad te zetten.

Correctie: kinderwagens. Niet eens eentje, maar meerdere.

31 likes

Bovendien is het briefje toch niet “passief agressief” want er staat gewoon letterlijk in wat de ander bedoelt. Is toch niks passief agressiefs aan?! Snap dat het vervelend is om met kinderwagens te sjouwen maar ja in de meeste portieken/hallen mag je nou eenmaals niets neerzetten…

36 likes

Ze ziet zelf blijkbaar (na alle reacties wrs) dat dit belachelijk is want ze heeft de story weggehaald. Tenzij het een oude was, ik zie hem in ieder geval niet meer.

5 likes

Was geen oude, was vanochtend, dus ze heeft ze verwijderd

6 likes

sophie ousri lekker thirsttrappen op insta en dan al die opmerkingen eronder “zo skinnyyyyyy” :roll_eyes:

8 likes

Oh dit doet mij denken aan onze oude buren, die zo de grote bakfiets pontificaal in de algemene hal neer hadden gezet want “hij past niet in de schuur” en waar moet hij anders staan en toen ook zo passief agressief dat met grote letters eronder hadden gezet. Ze zijn gelukkig verhuisd. Wat snappen mensen niet aan dat je geen grote zooi neer zet in de algemene ruimte.

24 likes

Oke maar waren jouw buren ook 2-under-1 ouders…

21 likes