Het influencertopic #24

Als Utrechter denken we aan iemand anders als we de OG Mauro horen en hopelijk gaat het slecht met die Mauro :pray:t3:

8 likes

Lotte die een bestelling plaatst bij De Bijenkorf en vervolgens daarvan niks leuk vind en alles weer terugstuurt. Dat kan allemaal natuurlijk, maar zit dan niet van tevoren te roeptoeteren dat je meer duurzame kleding van goede kwaliteit wil. Ga dan gewoon naar de winkel toe.

8 likes

Heb haar lang geleden al ontvolgd maar heb weer eens een blik geworpen en zij is eigenlijk een bruinharige versie van Sarah Rebecca geworden ?!

17 likes

Ja, alleen huilt en klaagt zij minder/niet

8 likes

en koop dan ook vooral geen kleding van samsoe samsoe :joy:

5 likes

Inclusief bijbehorende cringe dansjes

13 likes

Nou, Lotte klaagt toch ook onwijs veel? Over haar lijf, over kleding die niet goed is, over ziek/zwak/missekijk, over een zwaar leven.

10 likes

Ja oké, maar dat doet iedereen wel eens toch? Bij Sarah is het echt next level zwaar/moeilijk/emotioneel.

2 likes

Gewoon een stel zeikwijven.

8 likes

Op Spotify staat ie ook.

Ik vond de eerste afleveringen ook leuk, maar die accentjes mogen wel wat minder van mij. Ik begreep trouwens niet waarom Nienke alleen Europa vliegt. Weet iemand dat?

6 likes

Ja. Maar ik vind Lotte ook niet een heel opbeurend type hoor. Maar SR is inderdaad wel 2.0.

Dat hele “ik wil duurzaam kopen maar kan écht niets vinden”, is zo’n bs. Die meit heeft jaren een samenwerking gehad met armedangels, moet je dat echt getipt krijgen van je volgers?

Doe ff een rondje googlen of instagrammen en je komt wel op duurzamere merken dan selected femme of samsoe en samsoe.

Een “duurzame” shoplog met een polyester vest aan slaat sowieso nergens op haha.

16 likes

Dit is gewoon hengelen naar spon van duurzame merken hoor

17 likes

Het kan zijn dat ze een contract heeft waarbij ze alleen in Europa vliegt! Vriendin van me heeft dat ook een tijd gedaan en is daarna weer intercontinentaal gaan vliegen.

7 likes

Het kwam op mij over dat er iets vervelend gebeurd is op een ICA vlucht en dat ze daarom nu alleen Europa vliegt.

Dat zou nog besproken worden in de podcast geloof ik. Ik ben daar ook nieuwsgierig naar haha.

4 likes

Want dit alles heb je alleen bij 2 onder 1!!!

49 likes

En het klopt ook nog niet eens, want haar eerste kindje is al 1 geworden.
2 onder 1 klinkt natuurlijk zwaarder dan 2 onder 2.

12 likes

En ook niet echt veilig als iedereen zn grote spullen in de gang gaat zetten… (qua brand)

38 likes

Wat een bullshit. Dus bij 2 onder 1 is het geoorloofd on je kinderwagen in de algemene gang te zetten en bij 1 niet? Zij vind zichzelf zo zielig :joy:

28 likes

Kinderwagens hè, meervoud. Ik vind het nog een net briefje :joy:

24 likes