Mega mooi inderdaad, en een verademing na alle stalen deuren met beige inrichting / VT-wonen huizen van de meeste influencers
Haha same, ik kijk veel huis-renovatie-videos en kreeg ‘m ook aanbevolen. Mijn eerste video van haar en wat een mooi huis! Idd geen zwarte stalen deuren enzo yesss
Zo, dat huis is echt piekfijn afgewerkt zeg
Staat nu ineens een hele ode aan hem op. Dus zo te lezen gewoon in the picture
Die Iris Zeilstra is zo mega shopverslaafd en dan zo’n semi grappige reel erover plaatsen.
Triest gewoon.
Ze gaat (tijdelijk) immigreren dus zal wel excuus dadelijk zijn nog meer Spaanse vibes kleding aan te schaffen.
Het is echt niet normaal wat daar maandelijks aan shopbudget doorheen gaat. Designerspullen, maar ook telkens hele nieuwe afgestijlde outfits voor 3(!) dochters
Love Bram en zijn vlogs (die Madeira vlogs waren zo mooi gemaakt allemaal!), maar die AliExpress troepjes in zijn auto? Daar snap ik nou helemaal niks van haha
Die vlogs zijn heel mooi gemaakt idd maar waarom doet ie zooooo dramatisch met die voice over enzo, alsof hij 5 maanden aan het rondtrekken is in Alaska en niet gewoon een weekje op Madeira aan het chillen is
Ze heeft in elk geval flink meegelezen
Ja dit was geen toeval lijkt me
Ik blijf het irritant vinden dat hij eerst alles in zijn stories deelt en een week later nog een keer helemaal dramatisch filmisch in zijn vlog met inderdaad die voice over.
Voordat hij wegging zei hij een keer ergens in een vlog dat hij naar Spanje ging, ik weet niet meer precies hoe dat ging maar ik denk dat hij oprecht dacht dat Madeira een van de Canarische Eilanden was. Het is nooit gerectificeerd maar later in andere vlogs heeft hij het wel over Portugal.
En ohja, dat tijdverschil wat hij niet wist. Dude, heb je je totaal niet ingelezen ofzo? En zuchten en steunen om zijn pijnlijke knieeën, misschien als hij zich vooraf verdiept had in het eiland dat hij beter wel echt naar de Canarische Eilanden had kunnen gaan, of een plek met minder hoogteverschillen haha.
Lekker vroegmodern toch, “Iberië”
Volgt iemand hier closetvanval? Of is dat te niche? (Wel 370k volgers op tiktok)
Maar haar hele huis is leeggeroofd terwijl ze op huwelijksreis was
Alsof het om een serieuze mediabron gaat zoals een krant ofzo
Ik kende haar niet maar ging even ramptoeristen. Wat heftig zeg. Die kamer van dat dochtertje ook, hoe leg je dat uit
Ja echt vreselijk toch! Allerlei mensen reageren dat het d’r eigen schuld is omdat ze zelf zo veel van die vakantie deelde. Dat krijg je er dan ook nog effe bij :’)
Ja vind het ook echt heel zielig, zij heeft zoveel pech
Ja dat is echt lullig, tuurlijk is het niet haar schuld, het is de schuld van de inbrekers. Dat gezegd hebbende is het wel inbraakpreventie nummer 1 om niet te delen dat je op vakantie bent, helemaal als je een openbaar profiel hebt. Criminelen zoeken daar helaas gewoon naar slachtoffers.
Super sneu voor haar inderdaad. Het zit haar in het nieuwe jaar nog niet mee. Eerst dat ze zelf uitval had vlak voor de bruiloft, toen L. in het ziekenhuis vlak voor de huwelijksreis en dan zo thuiskomen.
Maar wat hierboven gezegd wordt. Ze heeft online heel duidelijk (meerdere keren) gezegd dat L. bij opa en oma ging verblijven als ze ontslagen zou worden uit het zkh in de tijd dat zij op Bonaire zouden zitten. Dat is ook echt niet heel handig. Dat is inderdaad hoe de criminelen te werk gaan bij BN’ers/influencers helaas.