Het influencertopic #24

Zou Valerie alle spullen weg doen waar door de inbrekers aangezeten is? Omdat ze het heeft over lege lades en een nieuw bed.

5 likes

Ze hebben blijkbaar ook heel veel kapot gemaakt.

4 likes

Nehh denk het niet! Maar er schijnt idd veel gesloopt te zijn door de inbrekers. En waarschijnlijk lades leeggetrokken en op de grond gegooid. Dus vandaar nu ā€˜leeg’.

5 likes

Ik vind dat er voor mensen die kinderkamers leegjatten een speciaal plekje in de hel vrijgemaakt moet worden. Stelen is sowieso niet okĆ© maar dat je dan ook nog een kinderkamer leegjat daar kan ik met m’n hoofd niet bij

22 likes

Ik denk dat inbrekers sowieso al vrij koud zijn van binnen. Die zien alleen maar geld in de spullen en maakt ze geen fuck uit van wie het is.

4 likes

Wellicht bestaan er ethische inbrekers

20 likes

Lol ik bedoel inderdaad ā€œcorrectieā€ in een simpel vlogje. :joy: :joy: :joy:

3 likes

Volgens dit forum ongetwijfeld!

7 likes

Hebben jullie al gezien dat Vera een Gofundme heeft gemaakt voor Chanel (Marketingvrouw)? Ze is aangeklaagd voor smaad…

(volgens mij mogen dat soort linkjes niet gedeeld worden, ik zag een story van Lize Korpershoek)

Weet niet of het ergens anders al is besproken.

Edit: oeps ze deelt hier in een video meer informatie (had dit nog niet gezien) Chanel Lodik on Instagram: "I quit, you win. Ik ben moe van mezelf groot houden. Ik ben moe van doen alsof al het racisme me niet meer raakt. Ik ben moe van hoe oneerlijk de wereld waarin ik leef is. Ik geloofde op een manier dat het recht zege zou vieren, maar was vergeten dat er geen rechtvaardigheid is voor de Zwarte vrouw. Ik geef het op. Ik ben op!" waar ze ook dit forum benoemt.

11 likes

mochten meer mensen zich afvragen waarom: blijkbaar is hier een gesprek geweest over dat zij te veel regels stelt over communicatie met haar. en sinds dat zij daarover heeft gepost krijgt ze haatreacties van andere accounts.

7 likes

Maar dat is wel weer wat anders dan waarnaar ze refereert in haar video. Sinds die screenshots van hier, over het gesprek waar @Vuile_bitch op doelt, kreeg ze dreigementen van anonieme accounts op Instagram.

9 likes

Waar de accountnaam haar straatnaam was of in ieder geval onderdeel van. En dat account had 1 story met locatietag van haar woonplaats.
Bizar en zo creepy

13 likes

Tering, ik kende haar alleen van naam door dit forum maar wat een bizarre situatie bevind zij zich momenteel in. Misschien zijn sommige dingen niet handig geweest (die zichtbare naam) maar dat jouw aanvaller vervolgens aangifte tegen jou doet? Koekoek.

4 likes

Ze heeft hier zeker een tijdje gezeten

11 likes

Nee

6 likes

Ja is ook wel logisch toch? Kan me voorstellen dat ze niet wil dat die mensen daarnaar op zoek gaan dus snap niet zo goed waarom je dat per se nu een paar keer wil noemen terwijl het niet relevant is voor de situatie die ze deelt.

7 likes

Ik vind het echt een heftige situatie voor haar.

Dat je door zoiets - laten we wel wezen, eigenlijk iets sufs- als een forum in zo’n nare situatie belandt. Ik vind het ook echt een bizarre gedachte dat een van de forummers hier dus in staat is om die vrouw zo lastig te vallen.

20 likes

Maar wie zegt dat het een poster is? Kan net zo goed een meelezer zijn of slapend lid die niet actief is.

7 likes

Ik weet niet wie dat heeft gepost over haar dat ze te veel regels heeft voor communiceren, maar ik haal niet uit haar filmpje op dat diegene dit ook bij haar aan heeft gedaan. Maar dat het gesprek van alles heeft aangewakkerd bij haters, toch? Ja dus misschien indirect bedoel je

Wat is de wereld toch altijd oneerlijk kut en klote, kut mensen. Gatverdamme wat een onveilige klote situatie. En zo frustrerend dat die racistische kutwijven op straat en LinkedIn lekker hun zin krijgen gatver

17 likes

En @Solee oh nee ik bedoel ook niet dat diegene die hierover postte dezelfde persoon is.

Maar het kwam uit haar verhaal wel over alsof het iemand van het forum is? Of in elk geval als directe aanleiding.

Met poster bedoel ik eigenlijk forummer, niet relevant of het iemand is die actief post of niet [heb het in de vorige post aangepast]. Vind het wel een bizar idee en echt heel erg dat iemand zodanig beangstigd/geĆÆntimeerd wordt om zo’n reden.

6 likes