Als ik zo loaded was als Monica zou ik dit 100% ook doen. Heerlijk.
Edit: Wat me helemaal chill lijkt is als je een privé chef hebt die allemaal gezond en lekker eten voor je maakt.
Als ik zo loaded was als Monica zou ik dit 100% ook doen. Heerlijk.
Edit: Wat me helemaal chill lijkt is als je een privé chef hebt die allemaal gezond en lekker eten voor je maakt.
en die vooral bedenkt wat ik ga eten, ik vind dat het vervelendste.
Helemaal als single moeder lijkt het mij heerlijk als je niet de hele mental load hoeft te doen.
Het leven is te kort om te gaan lopen tanken.
De vacature is voor 16/24 uur per week, dat ben je al kwijt aan het brengen en halen van al haar pakketjes.
Wauw dit doet me denken aan toen Mascha nog een soort assistent had. Makki? Ofzoiets. What happened to her
OMg memory unlocked!
Masha’s Den Haag era was echt leuker dan nu
Ja dit! Ik snap dat Monica weinig ruimte heeft voor dit soort taken maar veel van deze dingen doe je toch nooit gemiddeld 2 - 4 uur per dag . Hoe ga je hier 16 - 24 uur per week mee vullen? Ik ben in ieder geval zelf niet 16 uur per week bezig met “dingen rondom auto/huis, etentjes organiseren en belangrijke momenten van anderen”. Maar ja mijn leven zal ook wel heel simpel en eenvoudig zijn vergeleken met dat van haar
Ik wil dit. (Zelf een PA haha)
Lees het net van Jaimy, wat is het leven oneerlijk en wat een verdriet
Klinkt echt als de hel. Dat je een pa hebt voor plannen en de dag doorkomen oké, maar dat je ook alles rondom haar huis en auto moet gaan regelen? Voor deze lijst kun je meerdere personeelsleden full time inhuren en dan ben je er nog niet.
Ik kan me ook eigenlijk niet voorstellen dat dit heel chill is. Die PA zit toch heel vaak in je personal space?
De SATC-dames waren armoezaaiers vergeleken bij Monica! Carrie ging gewoon zelf haar Manolo’s ruilen
Volgens mij hebben ze m aangepast want veel van wat ik hier zie staat er nu niet meer
En liet Pete uit terwijl Aidan aan het ‘werk’ was. Zie ik Mo niet doen
Lijkt me mega chill als je iemand hebt die dit allemaal voor je fixt. Behalve de kaartjes en cadeautjes, sorry maar als ik weet dat iemands PA dat allemaal regelt dan zou het voor mij als ontvanger niet meer hoeven? Zeker kaartjes gaat toch niet om het kaartje zelf maar om het feit dat iemand zo attent is om aan je te denken en de moeite neemt om een kaartje te sturen.
Wel benieuwd hoe dit werkt want want werk je dan halve dagen ofzo? Niet alles laat zich plannen op 2-3 dagen denk ik, zoals bijv. tanken.
Het klinkt alsof degene die deze baan krijgt altijd overvraagd gaat worden. lijkt me echt een kutbaan.
Bij de Kardashians ging de PA ook inpakken en de kledingkast opruimen en foto’s van outfits maken enzo
Bij de Hilton’s was het een Kardashian die dit deed.
Baas boven baas.
Same ook @Berlin
Vond haar echt super inspirerend hoe positief ze onder alles bleef. Hoe verschrikkelijk ook om in slaap te worden gebracht en niet te weten of je ooit nog wakker wordt. En dan met een 2-jarig kindje
Je moet geen 9 tot 5 mentaliteit hebben dus lijkt mij dat de uren erg verspreid zijn over de week