Zou Cynthia hier toch meelezen Nu weer een artikel over haar vele hobby’s.
Vergeet niet dat er op het EGF ook wel eens opeens namen werden gepost en daardoor leden ge”out”… het kan wel veilig voelen maar dat is het niet, je kunt online toch niemand vertrouwen. Triest dat ze dit meemaakt, wat is de wereld toch een zieke plek.
Een artikel schrijven over hobby’s is ook een hobby van haar.
Ja ze komt hier wel regelmatig op terug, alsof ze zichzelf dan wil/moet verdedigen.
Mijn hobby is zeiken over typografie. Ik krijg echt zin om alle fonts op haar website te veranderen. Grappig hoe iets gedateerd wordt na enkele jaren.
het boeit me echt niks dat ze zo’veel’ hobbys heeft bedoel lekker toch maar vind dat ze in dr stukje echt doet alsof ze van het ene extreme naar het andere extreme gaat. hoe bedoel je mensen kunnen je niet in een hokje plaatsen omdat je houdt van yoga, bakken, en een croissant waterverven. wat een enigma, een vrouw die meerdere hobby’s heeft uit de top 10 van menselijke hobby’s
echt een beetje een influencer syndroom lijkt dat, zo buiten de ‘normale’ mens staan dat ze heel normale dingen als iets buitengewoon unieks zien voor hun persoonlijk.
Jan Verban heeft een TikTok gemaakt waarin hij de rij na speelt van de 1000 mannen welke seks hadden met die ene vrouw. Het is zo’n smakeloos filmpje en ik ging meteen naar de reacties om al het commentaar te lezen, maar niks noppes nada alleen maar mensen die het zo hi ha ho grappig vinden
Hij is ook een van die mensen die af en toe in mijn feed verschijnt omdat Instagram dat graag wil en hij is zo ongrappig dat ik me hier alles bij kan voorstellen zonder dat ik het kijk. Bedroevend dat hij toch nog zoveel volgers heeft.
Doortje kruisheer is op vakantie in Zuid-Afrika en er zijn op haar foto’s en zo geen zwarte mensen te zien. Alleen de mensen van de bediening zijn zwart, ze lijkt op Mallorca te zitten in plaats van een Afrikaans land.
Waarschijnlijk omdat de helft van alle witte yuppen + influ’s daar momenteel aan het “overwinteren / digital nomad’en / hybrid working” is
Ik vergat nog de ergste: workation
Ja en ze naar dezelfde type zaken gaan als in Amsterdam. Leuke hippe barretjes(zo zeggen jullie het toch in NL?) en restaurants. Niets lokale bevolking, we blijven in onze gated communities.
hotspots
Ik ben toen ooit via de huismuts die naar een bruiloft ging terecht gekomen op het insta account van de bruid en haar vriendengroep. Allemaal mensen van adel die in Zuid-Afrika wonen en die hele aesthetic foto’s op hun insta plaatsen maar waarop ook nooit maar enig zwart persoon te zien is.
Ik was echt net met dezelfde “verbazing” naar stories van jackmorris (doyoutravel) aan het kijken en daarna las ik de posts hierboven. Het lijkt op insta echt alleen nog maar een soort ibiza met allemaal witte aesthetic
modellen daar?
Kent iemand Nicola Ebbink? Die komt steeds voorbij op mijn TikTok en zit/zat nu ook in Kaapstad. Lijkt haast een karikatuur van een oud zuid blonde meid maar is echt. Vliegt 3x per maand naar Barcelona want ze heeft een ‘barca boyyyy’ en dan geeft ze tips als: je moet altijd op maandag terug vliegen want zondag heb je vaak een kater en dan voel je je zo ellendig, Het is intrigerend
Ja en de comments onder haar TikTok’s zijn ook niet mals je merkt echt aan alles dat ze zo graag bekend wil worden. Ze maakt er ook geen geheim van maar wat een type joh
Haha ja en ze had ook een keer een vlog gemaakt in een restaurant en toen zat ze op de wc en zei ze van dit was zoooon gave wc en filmde ze zichzelf terwijl ze op de wc zat met haar broek naar beneden (het was een spiegeldeur) het was zooooo raar maar goed er wordt wel over gepraat dus doel bereikt I guess
Omg is zij dat hahaha ik zag die voorbij komen bij Viccle (dacht ik) en ik ging echt stuk
zij had toen toch ook een post over dat ze van vrienden vaak te horen krijgen dat het zo knap is dat ze in de stad wonen met een kind? Echt wereldvreemd hoor.
Ik heb net even gekeken en het is echt in en in triest. Ik heb enkel in de bediening zwarte mensen gezien. Verder allemaal ‘wijnevents’ en hipstertentjes met allemaal dezelfde te rijke witte mensen.