Hahaha ja. Eerst Nappyhairz ofzo (auch) en daarna Lily Like @Spaarlamp
Hahaha heerlijk ook dat ‘was advocaat, ‘was made for’ showbizz in haar bio, en dan daaronder zo’n filmpje dat ze een bedrijfsfeest in Alblasserdam presenteert
Showbizz indeed
Nieuwe Linda de mol hè!!!
Ik kwam er dus achter dat zij ooit mee heeft gedaan aan The Voice. Herkende haar daar totaal niet van (ze ziet er best anders uit nu).
TikTok forceert haar echt op me. Ze was laatst aan het huilen om stomme comments dat ze kreeg, en dacht toen van huh maar je bent toch aan het rage baiten? Dacht tot op dat punt dat ze een typetje speelde maar ze is dus zo
Net zo met Itsmelottte op TikTok. Ook heel overdreven accent. Denk is dit nu een grap?
In datzelfde straatje kennen jullie Bernadyl van Dongelen? Kwam net op socials bij me langs en wat een afgrijselijke stem heeft die meid.
Daar zou je toch echt gewoon niet mee om willen gaan puur om die stem?
Is dit een influencer of een neusspray
Ik gil
“Ik ga jullie laten zien wat ik eet op een heeeele gezellige vrijdag”
Oh ik vind haar stem wel meevallen haha. Ze spreekt woorden alleen redelijk bekakt uit, maar ik praat zelf ook wel beetje zo (helaasss).
RÉÉÉÉÉÉDELIJK bekakt? Ze kotst die Ren bijna uit.
Marlou Winkler kan er ook wat van
Oh ik vind haar echt leuk, zou echt vriendinnen met haar kunnen zijn
Ik vind Marlou ook leuk! Maar ze heeft ook wel een gezonde dosis zelfspot
Oh ik zien op ‘howcanimakethisaboutme’ nu een filmpje voorbij komen van ClaireLucia. Zij moet een typetje spelen, toch.
Zij lijkt wel echt een heerlijk leven te leiden. Constant op vakantie, uit eten, feesten. Weinig werken (van wat wij zien). Huis in Amsterdam en Barcelona. Kan ik wel jaloers op zijn, al laat ze natuurlijk ook alleen de leuke dingen zien.
Vraag me echt af waar ze het allemaal van doet want ze is toch niet echt super actief als influencer, maar heeft volgens mij ook geen andere baan
Oh ja dat voel ik dus echt anders bij haar; alsof ze telkens moet wegvluchten van een thuisbasis, dus nooit echt gelukkig is met haar leven op dat moment. Vind het juist wat leeg overkomen. Maargoed ik volg haar niet dus zie alleen dit soort filmpjes voorbij komen.
Ik heb speciaal een abonnement genomen op vrij nederland om een bash artikel te lezen over nina pierson. Uit eindelijk ging het niet echt over haar maar over de vleeslobby. Heel goed maar erg jammer haha