Het influencertopic #24

Maargoed, dat is toch óók Zuid Afrika? ze bevinden zich inderdaad alleen maar in de regio dicht bij Kaapstad met blanke (excuus witte) rijke Afrikaners, maar weet ook niet of ik met een baby het land door zou trekken.

Het is toch meer een kritiek op het land en systeem en onverdeelde rijkdom etc dan op Doortje?

4 likes

*witte

24 likes

Ja bedankt, zij komt nu ook steeds voorbij op m’n feed. 🫠

Weet iemand nog hoe dat meisje heet dat uit Nederland kwam en in Washington (volgens mij) ging studeren, ook video’s maakte hoe ze aan het studeren was enzo. Lily ofzo en ze studeerde rechten oid?

5 likes

Nou als je kijkt waar ze verblijft en wat ze doet aan activiteiten dan kom je ook niet echt uit die bubbel hè? En ik denk dat het vooral rijke Europeanen zijn en geen Afrikaners. Maar ik ken zuid Afrika niet goed moet ik zeggen.

Ik weet wel dat er ook andere bestemmingen in ZA mogelijk zijn, ook met een baby. En ja het zegt wat over hoe het land in elkaar zit, maar als jij daar dan als rijke witte Nederlander lekker aan mee doet wordt het iig niet beter.

6 likes

@Flamoes weet dat wel. Die stande haar.

4 likes

Ja Afrikaners (bevolkingsgroep in Zuid Afrika) hebben Europese roots en zijn inderdaad wit , je hebt daarentegen ook steeds meer rijke zwarte Zuid Afrikanen… maar niet echt in die regio. Overigens heb je ook arme Afrikaners (witten dus). Zullen heus ook wel wat influencers tussen zitten, maar het is niet dat die influencers de regio wit maken.

Ik ontken echt het probleem in Zuid Afrika niet, maar het ligt wel iets complexer dan nu geschetst (wit= rijk en zwart =arm)

7 likes

Het gaat om het gebruik van ‘blank’

16 likes

Lilylike! Is nu helemaal met skaten / ijsschaatsen bezig, heeft prijzen gewonnen, best indrukwekkend. Wel alles voor :sparkles:aesthetic :sparkles: en spullen kopen - maar welke influencer niet natuurlijk.

6 likes

Hahaha ja. Eerst Nappyhairz ofzo (auch) en daarna Lily Like @Spaarlamp

6 likes

Hahaha heerlijk ook dat ‘was advocaat, ‘was made for’ showbizz in haar bio, en dan daaronder zo’n filmpje dat ze een bedrijfsfeest in Alblasserdam presenteert

Showbizz indeed

18 likes

Nieuwe Linda de mol hè!!!

5 likes

Ik kwam er dus achter dat zij ooit mee heeft gedaan aan The Voice. Herkende haar daar totaal niet van (ze ziet er best anders uit nu).

1 like

TikTok forceert haar echt op me. Ze was laatst aan het huilen om stomme comments dat ze kreeg, en dacht toen van huh maar je bent toch aan het rage baiten? Dacht tot op dat punt dat ze een typetje speelde maar ze is dus zo :sob:

7 likes

Net zo met Itsmelottte op TikTok. Ook heel overdreven accent. Denk is dit nu een grap?

3 likes

In datzelfde straatje kennen jullie Bernadyl van Dongelen? Kwam net op socials bij me langs en wat een afgrijselijke stem heeft die meid.

Daar zou je toch echt gewoon niet mee om willen gaan puur om die stem?

7 likes

Is dit een influencer of een neusspray

135 likes

Ik gil

12 likes

“Ik ga jullie laten zien wat ik eet op een heeeele gezellige vrijdag” :nauseated_face:

5 likes

Oh ik vind haar stem wel meevallen haha. Ze spreekt woorden alleen redelijk bekakt uit, maar ik praat zelf ook wel beetje zo (helaasss).

7 likes

RÉÉÉÉÉÉDELIJK bekakt? Ze kotst die Ren bijna uit.

10 likes