Het influencertopic #24

Marlou Winkler kan er ook wat van :joy:

7 likes

Ik kijk op haar insta en zie deze ai inspi foto in haar stories, wat kut haha. Die dubbele kraan :sweat_smile:

8 likes

Oh ik vind haar echt leuk, zou echt vriendinnen met haar kunnen zijn :joy:

5 likes

Ik vind Marlou ook leuk! Maar ze heeft ook wel een gezonde dosis zelfspot

13 likes

Oh ik zien op ‘howcanimakethisaboutme’ nu een filmpje voorbij komen van ClaireLucia. Zij moet een typetje spelen, toch.

6 likes

Zij lijkt wel echt een heerlijk leven te leiden. Constant op vakantie, uit eten, feesten. Weinig werken (van wat wij zien). Huis in Amsterdam en Barcelona. Kan ik wel jaloers op zijn, al laat ze natuurlijk ook alleen de leuke dingen zien.
Vraag me echt af waar ze het allemaal van doet want ze is toch niet echt super actief als influencer, maar heeft volgens mij ook geen andere baan

8 likes

Oh ja dat voel ik dus echt anders bij haar; alsof ze telkens moet wegvluchten van een thuisbasis, dus nooit echt gelukkig is met haar leven op dat moment. Vind het juist wat leeg overkomen. Maargoed ik volg haar niet dus zie alleen dit soort filmpjes voorbij komen.

9 likes

Ik heb speciaal een abonnement genomen op vrij nederland om een bash artikel te lezen over nina pierson. Uit eindelijk ging het niet echt over haar maar over de vleeslobby. Heel goed maar erg jammer haha

8 likes

Ja ik weet dat dit soort vragen constant oppoppen over influencers, maar vraag het me bij haar ook echt af. Je ziet nauwelijks ads voorbijkomen, ze verbouwt idd een huis in Amsterdam, heeft een huis in Barcelona, zit soms een maand in New York… Jaloersmakend haha (en ze heeft een prachtige huid vind ik :sweat_smile:)

12 likes

Heeft zij ook niet vrij rijke ouders? Geloof het wel namelijk.

5 likes

Ja daar is het in ieder geval eerder in dit topic over gegaan; hoe zij kan leven met pendelen tussen amsterdam- new york - barcelona zonder te werken (ofja nauwelijks zichtbaar in ieder geval) & toen kwamen er reacties over haar ouders.

5 likes

Ik vind haar leven zo leeg en onrustig overkomen. Ik heb het idee dat ze constant op zoek is naar een dopaminekick en reacties van mensen die jaloers zijn op haar leven, maar als ze er eenmaal is dat ze zich daar dan rot verveelt. Het lijkt mij zo doelloos om een maand in New York te wonen, zonder werk of doel. Dan naar Barcelona te gaan, dan terugvliegen naar Amsterdam, tja en dan ben je er.

Ik heb dat ook met Jade Anne, denk dat velen jaloers op haar zijn maar dat ze zich continue verveelt omdat ze niet hoeft te werken.

7 likes

Ik ken heel die vrouw niet, maar serieus? Weet je niet hoe ontzettend veel er te doen is zonder werk? Ik zou me prima kunnen vermaken in het door jou genoemde scenario als geld ook nog eens geen probleem lijkt te zijn. Musea, films, plekken ontdekken, uit eten gaan etc etc.

61 likes

Ja dit heb ik ook hoor… met heel veel wat ze doet. Die hond aanschaffen snapte ik toen ook al niet, die nu bijna nooit bij haar is.

Ik denk niet dat ze deep down echt super happy en in sync met zichzelf is. Het is inderdaad constant vluchten / zoeken naar dopamine kicks / afleiding om maar niet tot de kern te komen.

Het zijn ook altijd allemaal van die net- niet posts die ze op Instagram heeft. Of het gaat over hoe vaak ze wel niet heen en weer reist en waarom Barcelona / New York / Amsterdam dan weer wel of niet als thuis voelt of het gaat over… ??!!

Haar grapjes voelen zo gemaakt en verkrampt, ze praat zo snel, ik word gewoon ongemakkelijk als ik naar haar luister of kijk.

10 likes

Ik vind dit best een beetje gekkig om te lezen. Wat zou ze volgens jullie moeten doen dan @Maurice en @Uprooted ? Ik heb nou niet persé het idee dat zij heel ongelukkig is hoor.

11 likes

Ik denk zelf als jong bent dat je toch op een gegeven moment verveeld raakt. Ik heb een keer een soort tussenjaar gedaan en in het begin was het fantastisch, maar op een gegeven moment wilde ik weer iets nuttigs gaan doen en was ik niet meer onder de indruk van een reis of museum ofzo. Maarja, dat is mijn mening.

9 likes
66 likes

Ja maar hallo, zij mag niet en reizen, overal wonen en leuke dingen doen én gelukkig zijn! Dat gaat echt te ver hoor.

25 likes

Dat zegt toch niemand?

7 likes

Ik volg haar iig wel en weet dat ze vrij regelmatig post dat ze veel onrust ervaart en zich nergens echt thuisvoelt. Dus wat dat betreft klopt het wel wat @VanderWoodsen zegt

10 likes