Ja ik weet dat dit soort vragen constant oppoppen over influencers, maar vraag het me bij haar ook echt af. Je ziet nauwelijks ads voorbijkomen, ze verbouwt idd een huis in Amsterdam, heeft een huis in Barcelona, zit soms een maand in New York… Jaloersmakend haha (en ze heeft een prachtige huid vind ik )
Heeft zij ook niet vrij rijke ouders? Geloof het wel namelijk.
Ja daar is het in ieder geval eerder in dit topic over gegaan; hoe zij kan leven met pendelen tussen amsterdam- new york - barcelona zonder te werken (ofja nauwelijks zichtbaar in ieder geval) & toen kwamen er reacties over haar ouders.
Ik vind haar leven zo leeg en onrustig overkomen. Ik heb het idee dat ze constant op zoek is naar een dopaminekick en reacties van mensen die jaloers zijn op haar leven, maar als ze er eenmaal is dat ze zich daar dan rot verveelt. Het lijkt mij zo doelloos om een maand in New York te wonen, zonder werk of doel. Dan naar Barcelona te gaan, dan terugvliegen naar Amsterdam, tja en dan ben je er.
Ik heb dat ook met Jade Anne, denk dat velen jaloers op haar zijn maar dat ze zich continue verveelt omdat ze niet hoeft te werken.
Ik ken heel die vrouw niet, maar serieus? Weet je niet hoe ontzettend veel er te doen is zonder werk? Ik zou me prima kunnen vermaken in het door jou genoemde scenario als geld ook nog eens geen probleem lijkt te zijn. Musea, films, plekken ontdekken, uit eten gaan etc etc.
Ja dit heb ik ook hoor… met heel veel wat ze doet. Die hond aanschaffen snapte ik toen ook al niet, die nu bijna nooit bij haar is.
Ik denk niet dat ze deep down echt super happy en in sync met zichzelf is. Het is inderdaad constant vluchten / zoeken naar dopamine kicks / afleiding om maar niet tot de kern te komen.
Het zijn ook altijd allemaal van die net- niet posts die ze op Instagram heeft. Of het gaat over hoe vaak ze wel niet heen en weer reist en waarom Barcelona / New York / Amsterdam dan weer wel of niet als thuis voelt of het gaat over… ??!!
Haar grapjes voelen zo gemaakt en verkrampt, ze praat zo snel, ik word gewoon ongemakkelijk als ik naar haar luister of kijk.
Ik vind dit best een beetje gekkig om te lezen. Wat zou ze volgens jullie moeten doen dan @Maurice en @Uprooted ? Ik heb nou niet persé het idee dat zij heel ongelukkig is hoor.
Ik denk zelf als jong bent dat je toch op een gegeven moment verveeld raakt. Ik heb een keer een soort tussenjaar gedaan en in het begin was het fantastisch, maar op een gegeven moment wilde ik weer iets nuttigs gaan doen en was ik niet meer onder de indruk van een reis of museum ofzo. Maarja, dat is mijn mening.
Ja maar hallo, zij mag niet en reizen, overal wonen en leuke dingen doen én gelukkig zijn! Dat gaat echt te ver hoor.
Dat zegt toch niemand?
Ik volg haar iig wel en weet dat ze vrij regelmatig post dat ze veel onrust ervaart en zich nergens echt thuisvoelt. Dus wat dat betreft klopt het wel wat @VanderWoodsen zegt
Fixed that for you.
Claire Lucia blijft een influencer he. Ik weet dat dat door veel mensen niet als werk wordt beschouwd maar zij verdienen soms voor een eenvoudige story of post al duizenden euro’s. Claire is wel veel minder groot dan bv. Jade, maar ik denk dat zij nog steeds bovengemiddeld veel verdient. Ik denk dat het vele reizen ook gewoon deel van haar content is (en dus werk).
Ze plaatst ook best veel gesponserde posts dus ze zal daar echt wel meer dan genoeg mee verdienen. En volgens mij verhuurt ze soms ook der huis in Barcelona.
Ja die verhuurt ze voor maanden achter elkaar dus dat zal ook wel gewoon goed betalen
Niet meer volgens mij, stond al lang leeg in ieder geval. Heb ik geleerd van haar howaboutme filmpje. Heeft ze in NYC ook nog een appartement? Misschien dat ze die verhuurd. En in Amsterdam heeft ze een appartement (?) en nu een huis gekocht dat ze is aan het laten verbouwen. Als ze dat appartement ook aanhoudt, zijn ook inkomsten. In de wereldsteden waar de huizenprijzen torenhoog zijn nu.
Maar hoe kan een bovengemiddeld ‘rijk’ persoon überhaupt een appartement kopen naast de Sagrada familia? En ook nog een huis in Amsterdam
Dan heb je wel echt rijke ouders hoor
Ik volg haar niet & geen idee, zei juist in een post hierboven dat het al vaker is gegaan over haar mogelijk rijke ouders omdat ze zoveel huizen heeft / had in dure steden en haar levensstijl.
Dat nieuwe huis in Amsterdam is van haar vriend toch, dus dat zal haar niets kosten. En lijkt me dat ze, als ze haar huis in Barcelona verhuurt, er minimaal de maandelijkse kosten uit zal halen dus als ze dat een beetje slim doet dan kost het haar ook amper iets? Vorig jaar had ze een deal met C&A die het hele jaar door terug kwam dus dat zal wel zo’n jaardeal zijn, nouja wat zou dat opleveren? 50k ofzo? Is toch een dik inkomen van 1 deal al en als je er dan nog andere dingen tussendoor doet zal het lekker leven zijn. Denk dat ze, naast eventuele rijke ouders, zelf ook een prima inkomen heeft.