Fixed that for you.
Claire Lucia blijft een influencer he. Ik weet dat dat door veel mensen niet als werk wordt beschouwd maar zij verdienen soms voor een eenvoudige story of post al duizenden euroās. Claire is wel veel minder groot dan bv. Jade, maar ik denk dat zij nog steeds bovengemiddeld veel verdient. Ik denk dat het vele reizen ook gewoon deel van haar content is (en dus werk).
Ze plaatst ook best veel gesponserde posts dus ze zal daar echt wel meer dan genoeg mee verdienen. En volgens mij verhuurt ze soms ook der huis in Barcelona.
Ja die verhuurt ze voor maanden achter elkaar dus dat zal ook wel gewoon goed betalen
Niet meer volgens mij, stond al lang leeg in ieder geval. Heb ik geleerd van haar howaboutme filmpje. Heeft ze in NYC ook nog een appartement? Misschien dat ze die verhuurd. En in Amsterdam heeft ze een appartement (?) en nu een huis gekocht dat ze is aan het laten verbouwen. Als ze dat appartement ook aanhoudt, zijn ook inkomsten. In de wereldsteden waar de huizenprijzen torenhoog zijn nu.
Maar hoe kan een bovengemiddeld ārijkā persoon überhaupt een appartement kopen naast de Sagrada familia? En ook nog een huis in Amsterdam
Dan heb je wel echt rijke ouders hoor
Ik volg haar niet & geen idee, zei juist in een post hierboven dat het al vaker is gegaan over haar mogelijk rijke ouders omdat ze zoveel huizen heeft / had in dure steden en haar levensstijl.
Dat nieuwe huis in Amsterdam is van haar vriend toch, dus dat zal haar niets kosten. En lijkt me dat ze, als ze haar huis in Barcelona verhuurt, er minimaal de maandelijkse kosten uit zal halen dus als ze dat een beetje slim doet dan kost het haar ook amper iets? Vorig jaar had ze een deal met C&A die het hele jaar door terug kwam dus dat zal wel zoān jaardeal zijn, nouja wat zou dat opleveren? 50k ofzo? Is toch een dik inkomen van 1 deal al en als je er dan nog andere dingen tussendoor doet zal het lekker leven zijn. Denk dat ze, naast eventuele rijke ouders, zelf ook een prima inkomen heeft.
Nou dit. Dit is al ongeveer 3 jaar wat (ik zie) dat ze plaatst op instagram. Ze heeft onrust. Voelt zich nergens thuis. Verveelt zich snel. Letterlijk wat ze zelf zegt.
Ga dan echt op reis, ga niet alleen al-tijd naar 3 mainstream steden als Barcelona New York en Amsterdam.
Ik weet niet, ik vind als ( overigens inmiddels niet meer-) volger haar content heel leeg. En het komt juist zo ā kijk mijn leven leuk en anders- zijn dan de restā.
Terwijl het ook met regelmaat een soort klaagzang was van⦠ik verveel me, ik moet weer ergens anders heen. Pakt vliegtuig en gaat naar NY of BCN. En dat gaat maar door en door.
En nu tussendoor een half verpakte klaagzang over het gezinsleven van haar nieuwe vriend.
Ik weet niet, ik werd zelf heel onrustig van haar als ik naar haar posts keek, vandaar ook ontvolgt.
Welke Youtubers vinden jullie nog leuk om te volgen? Mijn pagina bestaat inmiddels alleen maar uit vliegtuigfilmpjes en ik wil weer leuke vloggers volgen.
Ik zoek naar een mix tussen leuke (solo)trips, beauty, fashion -meiden.
Ik vond Emily Canham altijd leuk, maar die post een stuk minder en is niet gezond bezig. Maddie Borge heb ik laatst gevonden, ook erg leuk!
Michelle Bruin, ik ken haar van tiktok en daar vind ik haar filmpjes heel leuk altijd. Ze gaat vanaf deze week beginnen met vloggen op youtube!
Klinkt wel alsof het hun gezamenlijk huis is & wordt āwe zijn bezig met een grote verbouwing in ons huis in Amsterdamā etc. Dus gok niet van haar vriend alleen.
Staan in dit topic best veel, laatste Posts ook over vloggers
Maar zij heeft ook die irritante upspeak die ik inmiddels echt niet meer aankan.
OMG, door jou weet ik hoe het heet! Finally. Ik vind dit zo enorm irritant. Het lijkt alsof elke influencer dit ineens heeft.
Dit is wel een beetje een kapitalistische valstrik. Waarom zou werken meer voldoening geven dan andere dingen. Tuurlijk: als je alleen maar thuis tv gaat kijken ga je je waarschijnlijk vervelen, maar je kunt zo veel leuk, uitdagende en zinvolle dingen doen die niet onder werk vallen
Maar ga je je dan niet vervelen? Ik vind leuke dingen doen ook leuk omdat ik ernaar uit kan kijken. Ik vind de voorpret van op vakantie gaan bijv ook heel leuk en kan ontzettend genieten van ernaar uit te kijken. Als ik alleen maar op vakantie zou zijn dan zou het magische er een beetje voor mij van af gaan. En bovendien als ik doordeweeks een week vrij ben en in NL blijf dan kan ik mij na een paar dagen vervelen omdat de meeste mensen werken en ik niemand heb om wat mee te doen. Ik kan mij oprecht niet voorstellen dat iemand op jonge leeftijd gelukkig is met heel veel vrije tijd. Denk dat het op een gegeven moment gaat vervelen en je onrustig wordt van de gedachten dat het leven altijd fantastisch en leuk moet zijn.
Nee niet echt. Sterker nog: ik denk dat werken ook juist heel beperkend kan zijn voor je hele potentieel. Hoeveel mensen doen er nu echt werk waarin ze hun passies en kwaliteiten kunnen ontplooien? De meeste mensen kiezen gewoon een combinatie van het beste/leukste dat je kan doen met genoeg stabiliteit en genoeg salaris.
Ik moet nu eenmaal werken dus ik klaag verder niet en ik vind mijn werk heel leuk, maar kan wel 20 dingen doen die ik liever doe maar geen geld opleveren.
Ik zou echt crisis krijgen van een leven waarin ik alleen maar zou lanterfanten maar er zijn natuurlijk heel veel manieren om je nuttig te maken of te werken zonder dat je er betaald voor krijgt of ergens in dienst bent. Ik zou wel liever nuttig onbetaald werk doen dan een e-mail baan die geld oplevert als dat de keuze was.