Het influencertopic #24

Ik las dit stuk afgelopen weekend en de helft van deze mensen ken ik niet maar ik vind de man van ene influencer Lotte (?) zo zielig overkomen. Met ‘ik kijk nog steeds naar haar content want dan zie ik elke dag hoe het met de kinderen gaat’ :cry:

Ik moest ook wel grinniken om het stel dat een interview aan de Kampioen had gegeven maar niet aan NRC om ‘achter de schermen te blijven’ hahahah wat een doorzichtige smoes

13 likes

Ja de kampioen heeft de grootste oplage van een blad in NL volgens mij
Echt treurig om te lezen over die ex inderdaad @grace dat hij ook een gesprek moest “plannen” met haar (toen ze nog wel bij elkaar waren), als dat voor hem al zo voelt hoe zou het dan voor die kinderen zijn

4 likes

Maar de Kampioen stelt geen vervelende vragen :upside_down_face: dus wel potentieel volgers erbij maar verder weinig risico op kritische lezers

7 likes

ooo ik volg hen (Vic Cle en Zoé) op tiktok, en vind hen heel sympathiek en down to earth juist!

Het Kampioen-interview gaat zo te zien over wandelen, ze hebben zelf veel reis- en activiteitencontent dus ik denk dat ze dat wel leuk vonden om over te praten.

Dit NRC stuk gaat echt over relaties dus ik kan me voorstellen dat ze het daar niet over willen hebben.

11 likes

ANWB is ook hun sponsor. Zal er ook mee te maken hebben.

5 likes

Sowieso de reflex van influencers om niet influencer genoemd te willen worden… Je maakt toch niet alleen droog content. Het idee is toch dat je daarmee mensen in actie wil brengen door het marketen van jezelf/je levensstijl. A.k.a. invloed, a.k.a influencer.

11 likes

Ja alsof ze ook maar enige “content” zouden maken zonder volgers

8 likes

Helemaal belachelijk dat Mascha zo genoemd wil worden, die creëert echt alleen maar slechte kopieën van succesvollere influencers.

8 likes

Mascha Feoktistova zegt het zo: „Heb je een partner? Dan is het eigenlijk zonde om die niet met je volgers te delen.”

Je relatie als businessplan :cry:

Hier moest ik wel om lachen, over Gregor:

Op zijn instaprofiel omschrijft hij zich als ‘dad & husband’, hij post veel over zijn leven als vader. „En over gamen en sneakers.”

Hij fietst z’n sneakers er toch nog in

4 likes

Niomi Smart heeft weer een nieuwe vriend. Hoe doet ze dat toch, ze was net nog verloofd met iemand en nu heeft ze opeens een nieuwe relatie.

9 likes

Heb echt het idee dat zij na Marcus Butler verloofd is geweest met 4 verschillende mannen :sweat_smile: maar dat zal wel niet hahahah.

5 likes

Ze is drie keer verloofd geweest en nu heeft ze een tijdje een nieuwe man maar ze was tot voor kort nog verloofd. Mogelijk wat overlap, maar hoe kunnen mensen zo snel verliefd worden.

6 likes

Limerence

5 likes

Huh maakt ze dat ergens bekend? Waar haalt ze die mannen vandaan😂 ze was toch met die creepy Ierse gast met die tantra kampen

5 likes

In haar vlog vandaag vertelt ze het, en ze was inderdaad tot november nog met die Ierse creep.

3 likes

Dat is niet het moeilijke stuk. Niet met elke gek meteen een relatie aangaan en je verloven vind ze volgens mij moeilijker.

16 likes

Dat is wel een flex hoor, je als stel laten sponsoren door anbw

15 likes

Jeetje joh echt? Dat huis is mijn droom, whyyyy?

4 likes

De foto’s zijn van de zomer, dus in ieder geval geen plotseling plan.

3 likes

Ik zou jullie posts eigenlijk weghalen, ze deelt het niet zelf en dat zal met een reden zijn en dit is vrij openbaar en makkelijk te vinden op deze manier @Atlas @AutumnStorm @Lalaland

10 likes