Het influencertopic #24

Limerence

5 likes

Huh maakt ze dat ergens bekend? Waar haalt ze die mannen vandaan😂 ze was toch met die creepy Ierse gast met die tantra kampen

5 likes

In haar vlog vandaag vertelt ze het, en ze was inderdaad tot november nog met die Ierse creep.

3 likes

Dat is niet het moeilijke stuk. Niet met elke gek meteen een relatie aangaan en je verloven vind ze volgens mij moeilijker.

16 likes

Dat is wel een flex hoor, je als stel laten sponsoren door anbw

15 likes

Jeetje joh echt? Dat huis is mijn droom, whyyyy?

4 likes

De foto’s zijn van de zomer, dus in ieder geval geen plotseling plan.

3 likes

Ik zou jullie posts eigenlijk weghalen, ze deelt het niet zelf en dat zal met een reden zijn en dit is vrij openbaar en makkelijk te vinden op deze manier @Atlas @AutumnStorm @Lalaland

10 likes

voor die prijs mag ik hopen dat het een boederij is en geen boerderijtje

3 likes

Done :slight_smile:

6 likes

Sommige foto’s lijken me ook van de winter. Want ik zie kale bomen door het raam.

3 likes

Heb het weggehaald

5 likes

Ja je hebt gelijk! Het is weg.

3 likes

Huh gaan ze daar alweer weg??

2 likes

We gaan het ergens anders over hebben. Zoals @Evenveel al zei, is dit niet bekend gemaakt door de betreffende influencers dus wij hoeven hier ook niet over te speculeren. Is gezien het onderwerp ook tegen de huisregels.

11 likes

Iemand die zich heeft aangemeld voor de waterverfcursus van Cynthia? Gaat tussen de € 50 - € 70 kosten en vind ik way too much.

5 likes

In mijn hoofd klopt het gewoon nog steeds niet dat Lotte een kind heeft, echt gek hoe dat werk

(Liefslotte)

4 likes

Want? Ik vind haar echt een moeke pur sang (overigens niets mis mee) dus klopt voor mij echt helemaal haha

17 likes

Ik vraag me af of het niet een kopie van haar voormalige compagnon is

7 likes

Ja ik heb geen idee. Misschien omdat ik dr nog iets meisjesachtige vind hebben en niet een vrouw van 30+

6 likes