Ja die Studio Cremers waar ze zelf die cursus heeft gedaan. En ze heeft ook de cursus van Urban Anna gedaan en daar herken ik ook veel in (deze heb ik zelf ook gedaan).
Kannie wachten tot ze haar eigen kleurboekjes gaat maken en verkopen. /s
Ik heb dit met Bonnie, vind het zo raar om haar met zwangere buik te zien want vind dat op de een of andere manier niet bij haar passen
Heb haar buik nu al zo vaak gezien dat ik er inmiddels wel aan gewend ben haha
Ik lees net in het artikel dat mascha en gregor zelf alles regelen nu. Maar als ik kijk op die site van die Max, staan ze nog gewoon in zijn advertentie.
Hoe zit dat dan?
Samenvatting
Die foto van Gregor op die site is wel een zieke catfish
Edit: Maar om je vraag te beantwoorden; de site is nog actief, maar het bedrijf niet.
Jaa die foto en die van Marije lijken wel een soort AI gegenereerde / bewerkte foto.
Jessie staat er ook niet meer tussen
Hihihi
Na in 2006-2010 bij Flabber.nl gepionierd te hebben
Huismuts en de fam moeten hun huis verkopen om de investeerders van Wylde pad terug te betalenā¦
Weg - zelfde verhaal als hierboven
Ja wow ik lees het ook net! Ik vind het wel heel knap dat ze dit deelt en ook jammer voor haar want volgens mij was het wel echt haar droomhuis. Al is een nieuw, duurder huis kopen terwijl je net een park heb gekocht natuurlijk niet heel slim (ze hadden al een super mooi huis in Den Bosch).
Hoewel het inderdaad een risico is die ze hebben genomen, vind ik het wel sneu voor de kids.
Ben ook wel benieuwd of het park überhaupt verkocht wordt. Loopt niet echt storm lijkt het.
Ja dat huis in Den Bosch verkopen was eeuwig zonde, maar hen kennende komt er weer iets prachtigs voor terug!
omg ik besef hierdoor dat dat wylde pad en dat boshuisje niet hetzelfde verhaal/dezelfde persoon zijn
Fucking hell Vuile Bitch
wow dan hebben ze echt een enorm risico privé genomen met een zakelijke investering als ze hun huis nu moeten verkopen⦠Was ook echt hun droomhuis volgens mij - ik vind het ook prachtig - dus lijkt me heel pijnlijk.
hahaha ja ik dacht: die āinvesteerdersā waren toch allemaal volgers? en toen ging ik zoeken en kwam ik erachter
Wat heftig en sneu voor ze. Zag eruit als een prachtige plek. Zal om flinke bedragen gaan als het met wat extra campagnes draaien niet opgelost kan worden