Het influencertopic #24

Nee ik bedoel niet dat ze met die gedachte voor VOF hebben gekozen, maar dat ze met dit in het achterhoofd wel strategisch nadenken over hoe ze dit moeten oplossen.

2 likes

Volgens mij moet je jezelf met een BV ook een directeur-grootaandeelhouder salaris uitkeren conform het cao van de branche waarin je opereert, ik dacht zo ongeveer vanaf de €5000pm. Wylde Pad heeft toch nooit winst gedraaid? Zit trouwens misschien wel anders met investeerders

Kan zoiets wel echt rendabel zijn? Je hebt toch een paar fte nodig om zo’n park te runnen en onderhouden, en goede service voor je gasten te bieden. En zo veel accomodaties zijn er nou ook weer niet. Genoeg pr met je influencerstatus lukt wel, het onderhouden blijkbaar niet.

Als ik die reviews lees vraag me wel echt af hoe het in vredesnaam kan dat er boekingen zijn en mensen komen in een huis dat niet schoon is en dat er geen aanspreekpunt is. Dan rijd je er zelf toch heen om iig je gasten enigszins oke te ontvangen, of je cancelt die boekingen.

12 likes

Eens! Maar als je de funda foto’s ziet van de tuin in bloei ga je toch denken dat ze dit al eerder wisten?

9 likes

Meer dan genoeg vakantieparken die rendabel zijn toch dus ja kan sowieso

11 likes

Het park heeft toch al een paar keer te koop gestaan?

2 likes

Volgens mij hun eigen huis. De foto’s moeten vorig jaar zomer zijn genomen.

3 likes

Idd… die foto’s zijn van de zomer! De hele tuin staat in bloei.

Klopt, ik bedoel hun huis.

Op de insta van het wdp staan allemaal reacties van mensen die al weken op hun geld wachten…
Dus wel boekingen accepteren maar in de zomer al foto’s laten maken voor eventuele verkoop van het huis?
Maar misschien denk ik gek hoor…

8 likes

Zijn het misschien de foto’s van de vorige keer dat het huis te koop stond? Geen idee of dat zo werkt en of dat mag, maar dat is toch niet zo lang geleden? Kan me voorstellen dat een tuin in bloei aantrekkelijker oogt op foto

7 likes

Ja dat zou zeker kunnen!

4 likes

Als je vanuit binnen kijkt zie je bomen zonder bladeren

4 likes

Denk dat zoiets prima rendabel kan zijn als het je primaire baan is en je bereid bent er in piekperioden hard voor te werken. Het wordt natuurlijk al ingewikkelder als je allerlei mensen moet betalen omdat je er zelf niet bent.

10 likes

Voor welke prijs hebben zij het wylde pad gekocht dan? Ik vind de prijsdaling van 2,25 naar 1,4 miljoen ook best stevig. Vraag me af of ze daar dan ook nog flink verlies op maken.

2 likes

Ik dacht 1,1mln ongeveer en in de serie zeiden ze met een lening van 1,5mln. Daarna nog 300k via die crowdfunding. En volgens de verkoopsite hadden ze in 2023 748k omzet (dus niet winst!)

5 likes

Goh dat je geen goedlopend vakantiepark kan manifesteren :face_with_monocle:

62 likes

Het zal wel niet mogen maar ik vraag me af of het niet gunstiger is de huisjes van het Wilde Park los te verkopen.

1 like

Haha ik heb het gister ook aangezet en het is inderdaad heel vermakelijk. Ik wil echt niet zuur doen over andermans dromen maar ergens wel “fijn” dat zo onvoorbereid en naïef zoiets aangaan ook gewoon misgaat als je een influencer bent :sweat_smile:

9 likes

Haha ik zit ook te kijken, maar man, ik zou als projectleider echt schijtziek worden van deze mensen.

10 likes

Nou als je het niet kan verkopen en de vaste lasten hoog blijven. Als je per huis een ton kan vragen en voor het hoofdhuis meer ben je er iig vanaf.

3 likes