Surprise, surprise
Hahahahahahahahahaha
Huismuts had ook volgers als investeerders toch, net als Jenny.
Als je de reviews van het Wylde Pad leest gaat het daar nu ook helemaal niet goed. Super jammer want het heeft wel potentie.
Potentie als je het helemaal tegen de vlakte gooit en opnieuw opbouwt ja.
oke dan kan ik het mezelf niet kwalijk nemen
ook echt dat fucking t-shirt als extraatje bij fucking 5000 euro lol
Nou en what about het private dinner met eigenaren Martijn, Willem en Rachel bij slechts 10.000 euro. Alsof het celebrities zijn haha
In dr story staat ook iets van ânu we al onze bezittingen liquide zullen maken, raken we alles kwijt wat we hebbenâ. Dan gaan ze denk ik echt ongeveer alles verkopen wat ze hebben. Voertuigen, dure spullen etc. Heftig hoor
Ja dat denk ik ook⊠Snap niet goed hoe dit geregeld is want normaal gesproken is het voor investeerders juist het ondernemersrisico wat je neemt als het bijv. failliet wordt verklaard, dan ben je je geld kwijt. Maar het lijkt alsof ze hier iedereen terug moeten betalen dus mogelijk clausules aan de investeringen hebben.
Ja idd, soms is iets niet verbeterd als je er een rituals zeepje en een opgepimpt kringloopstoeltje neerzet. Snap al die mensen die het park vonden tegenvallen ook niet. Je kon precies zien hoe ze alles (niet) gefixt hebben tijdens dat programma op tv.
Zin in een driedelige podcast over de Wylde Scam
Ja ik vind dat ook heel bijzonder
Maar dan moet je wel failliet verklaard worden
ja dat klopt inderdaad ; ze hebben mogelijk een zakelijke lening afgesloten met privé onderpand en mogelijk is Wylde Pad dus niet failliet verklaard, enkel onvoldoende rendabel / verlieslijdend. Al met al: enorm shit en te rooskleurig waarschijnlijk van hunzelf ingeschat.
Misschien is dit te veel offtopic maar ik vind het wel interessant. Zou je dan niet beter failliet verklaard worden? Of moet je bij faillissement alsnog je huis verkopen als je dat hebt ingezet als onderpand?
Ja dit wordt gewoon een nieuw businessmodel uiteindelijk. Het is zo simpel als: weer verhuizen, weer nieuwe content etc. etc.
Het wylde pad is wel een vof
Ik weet niet helemaal hoe dit zit ; je kunt je niet zomaar failliet laten verklaren en het kan dus zo zijn dat ze privĂ© als onderpand hebben gebruikt (waar het op lijkt want het is niet gebruikelijk dat je je huis en ĂĄlle bezittingen moet verkopen als je een zakelijke iets verkoopt), dan moet eerst dat helemaal âopgesnoeptâ zijn om je schuldeisers te betalen en als je dan alsnog schulden hebt dan wordt er een regeling getroffen bijv. schuldsanering. Met een VOF ben je dus volledig aansprakelijk voor de schulden v.d. VOF. Volgens mij is het in grote lijnen zo, maar weet ik dus niet zeker.
Failliet gaan is het nieuwe scheiden!