Zo’n huis in die staat op die locatie zonder permanente bewoning is bij lange na geen ton waard. Nog los van alle juridische onmogelijkheden. Twijzelerheide is geen Terschelling of Renesse.
Hahaha Willem die voor de grootste klusdag waarvoor mensen uit het hele land gekomen zijn zoveel drinkt dat hij de hele dag in bed ligt.
Martijn die de douche kapotneukt en voor waterschade zorgt. Rachel die voor 14.000 euro enorm lelijke tweedehands zooi koopt.
Een van mn favo momenten is dat die projectleider en controller gestresst zijn over de begroting en Willem en Rachel gewoon heel relaxt zeggen dat ze gewoon het nieuwe potje gaan aanbreken incl daarna “Champagne!”. Waarna Rachel en Martijn ineens voor 30.000 euro de daken willen schilderen uit het potje voor onvoorzien en anderen hen eraan moeten herinneren dat dat potje al drie keer leeg is.
ook hoe zij elke keer zo laf reageren met ‘laten we even bedaren en goed communiceren met elkaar’ als iemand anders ze op serieus werk wijst. Echt insane hoe ze tegen Reggy deden over het vuilnis opruimen, terwijl die gasten alleen maar belangrijk zitten te doen en te bellen.
Ik verbaas mij vooral over het laten zien wat andere mensen blijkbaar DM’en nav het bericht gisteren op Insta. Zo van: jullie zijn echt een voorbeeld, bladiebla. Als het over die pakken gaat, dan begrijp ik nog het promotionele aspect, maar nu zie ik het niet zo.
Anders dan een soort van ego-strelen ofzo.
Een voorbeeld in wat?
Ze zijn totaal onvoorbereid, zonder kennis van zaken, een avontuur gestart met een vakantiepark. En dachten dat wel even te kunnen doen met minimale moeite. Komt niet echt over alsof ze keihard hebben gewerkt om er echt een succes van te maken.
Erg voor ze dat ze nu zo in de shit zitten, maar ook echt wel hun eigen schuld. Ik denk dat het einde ook nog niet in zicht is, denk niet dat ze snel van dat park af komen.
Hahaha oh mijn god wat een shitshow?? Ik heb dit moment net gezien
Dit is echt heerlijke tv, soort ik vertrek 2.0. Ik steek ook graag m’n kop in het zand als het over geldzaken gaat maar dit gaat wel ver. “Laten we gewoon dit doen, signaleren, communiceren” en het dan volledig naast ons neerleggen! Champagne!
Ik wil dit stiekem nu bingewatchen
Ja ik ook. Waar kijken jullie dit/hoe heet het?
De afleveringen staan op YouTube : https://www.youtube.com/playlist?list=PLEJiz9uRwBjyjzlhGDnmfVMqM--n07EQQ
Uberhaupt
Die arme man had helemaal een gezellig dorpsleven waarin hij gelukkig was, met allemaal lieve tennisvrienden. Gaat ie daar vol goeie moed heen, daar wonen, is ie helemaal trots op z’n tuinprojectjes en vervolgens negeert IEDEREEN hem, inclusief z’n eigen dochter. En dan hebben ze ook pas de volgende dag door dat ie al z’n spullen al verhuisd heeft en omdat ie geen huis meer heeft moet ie op z’n 75e intrekken bij z’n zus.
Echt insaaaaane. Ik zou mn vader echt nooit zo schandalig behandelen hoor. Reggy is te goed voor de wereld.
En daarna nog de laatste 2 afleveringen op YouTube van het Wylde Pad. Met hun frisse start, vakantiepark 2.0 met nieuwe investering, van bijna een jaar geleden. Net zo chaotisch en slecht doordacht.
Zouden Rach en Reggy nog contact met elkaar hebben?
Hier hebben ze vast toch ook geld voor gekregen of zou dit meer ter promotie van het park zijn geweest? ( Geen idee hoe dit goede promotie kan zijn geweest, maar wie weet.)
Ik wil er zoveel over zeggen zehebben zich echt helemaaaaaal niet laten informeren van te voren lijkt het wel. Ik snap het ook echt niet joe je dit zo onbezonnen kan doen met de wetenschap dat je je privé in de schulden steekt. Ze hebben ook de financiering aangevraagd en hebben daarbij 30K per woning begroot, maar ze gaan pas daarná aan de aannemer vragen of dat überhaupt realistisch is
In hoe het niet moet, als je ‘t mij vraagt.
Ja maarja als je motto “start before you’re ready” is moet je wel. Je moet wel een beetje leven volgens je human design natuurlijk.
ik weet niet wie huismuts is
Houden zo