Een slecht voorbeeld is ook een voorbeeld
bram de wijs vertelt in zân vlog wat zân maximale hypotheek zou zijn en dat zou rond de 5 ton zijn, met maandlasten van 3200 per maand. ik heb even heel triest uitgezocht wat hij dan ongeveer zou verdienen en volgens mij betekent het dat hij gemiddeld 8000-9000 euro per maand verdient en dan dus netto zoân 5000 euro overhoudt denk ik? en zân huur was 1000 euro per maand maar hij heeft praktisch geen spaargeld zegt hij dus dan geeft hij meer dan 4000 euro per maand uit?
en misschien verdient hij nog wel meer want hij heeft natuurlijk ook een leaseauto en dat heb ik in mân onderzoek niet meegenomen en denk dat je als zzpâer misschien ook wel iets minder kan lenen met hetzelfde inkomen vs als je in loondienst bent? maar dat weet ik niet zeker
sick in elk geval
Heb je met een hypotheek van 5 ton tegenwoordig maandlasten van 3200 euro?!?!
Ja ik denk dat dat wel ongeveer klopt bruto wel maar toch
Qua hypotheek zit je bruto eerder rond de 2400 maar andere vaste lasten komen daar nog bij. Dan is 3200 niet gek kijkend naar verzekeringen g/w/l etc.
Oh huh haha sorry voor de misinformatie!! Ik keek er niet van op omdat ik dacht dat vrienden die zoeken het ook over zoân maandbedrag hadden maar ik vergis mij dan vast
Ik dacht dat Bram 3200 zei in zân vlog maar kan goed dat ik dat verkeerd gehoord heb
Het verbaasd me vooral dat hij blijkbaar zoveel kijkers/volgers heeft waardoor hij zo veel geld verdient?
Neee joh, gwl en internet is toch niet bijna 800 euro per maand?
Vaste lasten zijn toch meer dan alleen gwe + internet? Verzekeringen, gemeentelijke belasting, VVE bijdrage hoort er ook gewoon bij
Hahaha ja I wish dat de enige vaste lasten waren
Hmm zelfs dan kom ik niet aan zoân bedrag, met boodschappen/of lease auto erbij wel natuurlijk haha
In je eentje vijf ton kunnen lenen is echt heel veel. Snap ook niet hoe hij het doet, het is niet alsof hij miljoenen volgers heeft. Maar good for him
Ik ga dit ook doen bij alles, als er een probleem is zeggen haha nee hoor Champagne!
Het was echt puur vermaak op een vrije donderdag!!! Heerlijk 7 afleveringen bingen.
en dan zeggen âals iedereen gewoon even een time out kan nemen, ok, jaa, even rustig! Laten we even goed met elkaar communiceren!â
Is er nog juice over Noor/Queen of Jetlags? Ik heb sinds kort tiktok (fucking love it waarom heb ik zo lang gewacht) en krijg vaak haar tiktoks op mijn fyp, vraag me steeds af of zij nog met Sander is? Woont ze nog in dat giga pand bij het Museumplein?
Ben hier laatst ook even ingedoken en ik zag vooral dat hij met bibi op tour is of op vakantie met de twee meiden. Noor staat nergens op, dus gok dat ze uit elkaar zijn eigenlijk.
Ik vind haar op TikTok tegenwoordig eigenlijk best leuk om te volgen, ook hoe ze naar zichzelf (terug)kijkt
Oh goed gevonden! âA single dad running a householdâ lol ok Sander