Ik was Jaimy gaan volgen naar aanleiding van de berichten hier paar dagen terug en heb dus alles van de afgelopen drie jaar ofzo op Instagram teruggelezen in een avond. Wat een leven heeft die vrouw gehad en wat super oneerlijk dat ze is overleden nadat ze begin dit jaar zulk goed nieuws heeft ontvangen (en wat dubbel dat haar insta begint met “2024: kanker overwonnen”) echt heel heftig
Satc 2 is mijn guilty pleasure film. Zo cheesy en slecht, heerlak.
haha ik snap nooit hoe monica bij veel mensen hier bijna alles kan maken want ik vind haar echt een van de minst sympathieke influencers
Het verschil met anderen is denk ik dat ze gewoon ownt dat ze niet zo heel sympathiek is
Hahaha ohja nevermind
Ja echt dik halo effect bij Monica, ze is knap en unapologetic dus mensen willen/denken dat het hun vriendin is
toen mensen verbaasd waren dat ze niet elke dag Mccie eet maar maaltijden skipt om te compenseren (terwijl die vrouw tijdens het dagelijks vloggen een borstvergroting heeft gehad en die jarenlang verborgen heeft gehouden lol), delulu parasociale relatiemateriaal
Dus de komende tijd ‘per ongeluk’ op elke foto in beeld staan naast Monica. Dan een sekstape lekken en je bent binnen.
Echt een mooi moment in de geschiedenis. Kim ook 10 gezichten geleden.
Never forget dat Carrie haar echt de allerlelijkste LV ooit gaf.
Iemand die zo’n pech had in het leven, maar er zo veel geluk uit haalde. Echt ongelooflijk.
Voor mijn gevoel is het toch ineens heel snel bergafwaarts gegaan.
hahaha ja maar eerst was ze ‘lekker relatable’ maar nu is de charme juist dat ze dat totaal niet is? ik snap het niet, haar gunfactor bestaat echt niet voor mij
Ik was ook benieuwd dus heb de vlog gekeken waarin afscheid van haar wordt genomen en ze is psycholoog geworden! Good for her
Same, zelfs die doos met meuk werd hier nog voor geklapt
Ik kan me eerlijk gezegd alleen maar herinneren dat iedereen het dikke oplichterij vond, er schande van sprak en zich afvroeg wanneer ze er iets over zou gaan zeggen in haar videos, of excuses voor zou gaan maken (wat nooit gebeurde volgens mij).
Echt ontzettend schrikken dat Jaimy overleden is, wat ontzettend oneerlijk en verdrietig.
O er waren nog steeds wel mensen die er over spraken dat het zo stoer was dat ze schijt heeft aan alles net zoals hierboven dus, ze ownt het blablabla
Ik wil dit toch even digitaal ramptoerisme noemen.
Dat mag