Het influencertopic #24

Is dat niet zo dan?

4 likes

Nou hoe hij dat schrijft klinkt het alsof hij het allemaal alleen moet doen terwijl beide meiden volgens mij hartstikke aanwezige moeders hebben en daarbij 1 vd 2 meiden bijna volwassen is. Plus ik kan me niet voorstellen dat hij dagelijks de wc staat te boenen :joy:

2 likes

Maar als de kinderen bij hem zijn dan moet hij toch nog steeds een huishouden runnen ?

7 likes

Moest ook lachen om haar recente TikToks waarin ze haar oude insta foto’s beoordeelt. Onder andere die foto’s met al die pizzadozen :joy:

14 likes

I am looking forward to the future because i am going back to it :confused:

5 likes

Die tientallen abonnementen van Bram en je dan nog afvragen of je niet wat OnlyFans abbo’s over het hoofd ziet :joy:

1 like

Ik vind dat juist een beetje “pick me”, “ik ben nu normaal en lach om m’n influencer-foto’s van toen” om daarna weer een gekregen/gesponsorde outfit van 6000 euro aan te trekken (geen grap, ze kwam echt op dat bedrag uit volgens mij).

13 likes

Hoe Bram in de vlog van vandaag zijn hele date tot in de details beschrijft lijkt het net alsof 'ie het over een kind van 16 heeft en waarschijnlijk is dat ook zo :woozy_face:

12 likes

Hahha ben nu ook aflevering 1 aan het kijken en het is echt debiel :joy: die Martijn is hun helemaal aan het overhalen “als we dit niet doen dan zijn we geen vrienden meer” en zij gaan er dan maar in mee :joy: en dat gedoe over dat tekenen van het koopcontract. Als makelaar stel je die vragen toch in de fase voor het tekenen en niet op het moment van hahah en dan gewoon toch tekenen ondanks dat er nog onduidelijkheden zijn. Die makelaar denkt ook echt wtf hebben jullie gedaan

11 likes

Ja het enge is dat op de katers na, Willem de enige persoon van hun drie is die überhaupt enigszins nuttige dingen zegt. Hij snapt dat je niet zomaar kan doen wat je wil, er regels en bouwplannen zijn. Al snoept ie wel af van het budget maar niet zo intens als Rachel en Martijn die echt denken dat je alles gewoon kan doen als je dat wil.

21 likes

Ik heb Willem en Rachel een paar jaar geleden ontmoet ivm een samenwerking en hij was oprecht heel leuk en chill.

6 likes

Had ik niet verwacht aan het begin hoe hij zich zo halsoverkop mee liet slepen door Martijn. Hij wou wel tegengeluid geven, maar durfde ook niet helemaal leek het. Hoe die huismus ook alleen maar aan het huilen is vanaf het begin al, maar dit niet als teken ziet dat het misschien iets te hoog gegrepen is :joy:

7 likes

Eens, maar ik ben nu bij afl. 6 en dan zegt hij; ik weet wel dat het runnen een appeltje eitje wordt
:smiling_face_with_tear:

3 likes

Martijn “vergunningen? Waarom weet ik dit nu pas?” Hahaha ja heel misschien omdat je niks hebt uitgezocht vooraf

24 likes

Het meest bijzondere van het hele project vindt ik toch echt dat er van alles gaande is en zij zich vooral druk lijkt te maken over ‘leuke zitjes’, borrelplanken en schemerlampen en daarbij ook echt niet kijkt naar de prijs?
En allemaal opknappertjes waar ze wel wat in ziet, €14.000 voor wat 🫤

10 likes

Volgens mij zijn zij echt lelijk uit elkaar gegaan. Ik dacht dat ze was vreemdgegaan met de best man van hun bruiloft. Lekker klok en klepel verhaal dit, ik weet de details niet meer.

7 likes

Met Thijs Römer was dat volgens mij

16 likes

Klopt :nauseated_face:

14 likes

Heb wel een beetje met opgetrokken wenkbrauw naar de eerste story van de huismuts gekeken. “Zo zie je maar dat het leven soms raar kan lopen, het enige wat je hebt NU is en de rest een illusie is”.

1 like

De mensen die het verkocht hebben aan ze moeten toch ook haast wel intens blij zijn dat ze het kwijt zijn.

11 likes