Het influencertopic #24

hij heeft ook zo’n typisch vervelend mannenhoofd wat je wel vaker ziet

14 likes

Ik ga echt dood van de ergernis, ik zie nu een filmpje waarin een doet alsof ie autistisch is om een gratis hotelkamer te krijgen

En te gênant ook dat ze in Nederland met dat overduidelijke Nederlandse accent tegen Nederlandse mensen doen alsof ze niet Nederlands zijn

5 likes

Ik heb zoveel vragen nu

Sorry dubbelpost maar naar aanleiding van dat duracel bericht ging ik deze man even googlen en kwam ik ook een interview tegen met hem in de begintijd van het Wylde pad:

Om de financiering rond te krijgen had ik een vriend van mij als aannemer aangesteld, zodat we binnen drie maanden al open konden gaan. Hij had in werkelijkheid helemaal geen tijd, waardoor we in volle paniek op zoek moesten naar een beschikbare aannemer. Keer op keer werd ons gezegd dat het niet in de beoogde tijd ging lukken en dat we te optimistisch waren, tot een festivalbedrijf vanwege corona tijd had om de klus te doen.

Hier druipt het misplaatste zelfvertrouwen toch al vanaf? ‘Ik stel wel even een vriend aan als aannemer om de financiering rond te krijgen’. En ‘alle aannemers zeggen dat het niet lukt dus we laten het nu een festivalbedrijf doen’ ???

Overigens was deze man op zijn 25e blijkbaar al huisjesmelker in Amsterdam.

8 likes

In korte tijd een beleving/concept neerzetten is denk ik waar de kracht ligt van Rachel, Willem en Martijn. Maar het vervolgens onderhouden en doorontwikkelen is volgens mij niet hun kracht.

Dat bedrijf richt zich op evenementen en bruiloften. Het Wylde Pad: Droomproject Tot Leven Gebracht

5 likes

Daar sla je de spijker op de kop! Rachel is natuurlijk een echte :sparkles: manifestor :sparkles: binnen Human Design dus concepten bedenken is haar ding.

sarcasmemodus uit

Beetje jammer dat ze dit dan weer niet tot in de puntjes had uitgedacht

13 likes

Hoe kun je op je 25e al huisjesmelker zijn in Amsterdam? Komt Martijn van goede huizen?

6 likes

Ik zat al een tijdje in de vastgoed in Amsterdam. Op m’n 25eben ik daarmee begonnen. Ik had toen iets meer schijt, maakte gebruik van grijs gebied met vergunninghouders om zoveel mogelijk studenten in een appartementje te proppen. Ik was vooral bezig zoveel mogelijk rendement uit mijn investering te halen.

Klinkt als een aardige gast :smiling_face_with_tear:

26 likes

Ja dat komt hij

11 likes

Ugh gatver wat een vreselijk type is die gast

12 likes

Gewoon karma dit dus

9 likes

Wie kan er nou niet strijken? Dat is toch niet iets om trots op te zijn.

4 likes

Omg ik ging ze opzoeken en de enige gemeenschappelijke volger die ik met ze heb is: mijn schoonmoeder???

8 likes

Hahaha Anja helemaal in een scheur om hun doldrieste capriolen

9 likes

Oeps, nee. Maar ik vind het ook belachelijk dat je niet weet dat je linnen gewoon kan strijken. Zit zelfs een knopje op je ijzer speciaal voor linnen.

2 likes

Hij vraagt zich alleen af of het hoort of dat je het gewoon zo kunt dragen.

12 likes

Bij mijn werk op een ministerie komt opeens Kloontje het Reuzenkind binnenwandelen. Die Charlotte met haar date- en seksleven…mijn hersenen konden even de verbinding niet leggen.

20 likes

Huh wie

10 likes

Kloontje het reuzekind ken ik wel. Maar wie is Charlotte en welk seksleven heeft hier mee te maken? Volgens Google werd kloontje gespeeld door een Natascha. Dus nu heb ik al helemaal geen idee.

15 likes

Volgens mij die cringey vrouw op TikTok / insta die haar dateleven in geuren en kleuren beschreef en uiteindelijk verliefd werd op een Nigeriaanse (?) man. Was een tijdje popi op het forum omdat haar filmpjes zo ongemakkelijk waren.

17 likes