Het influencertopic #24

Lijkt wel een screenshot van de Sims :joy:

25 likes

Ja leuk die tonnen omzet maar 2150 euro winst
 :face_with_monocle:

Haha oh ik zie nu dat ik er van alles af heb geknipt maar dit is Celine Charlotte haar stories :stuck_out_tongue:

34 likes

huh haha :joy:

6 likes

Haha ja ik hoop stiekem dat ze 2 ton bedoelde i.p.v. k :joy:

5 likes

Ik lees op een Juicechannel dat Noor inmiddels samen is met Thijs Romer :smiling_face_with_tear:

10 likes

Oh wat walgelijk

15 likes

Omg walgelijk

5 likes

En linda de mol nog met vieze jeroen :face_vomiting::face_vomiting:

13 likes

wat zien vrouwen toch in die engnekken?!

heeft Noor niet twee dochters? Ik zou die Thijs niet binnen een straal van een kilometer van mijn minderjarige dochter willen hebben, wtf

straks gaat ie haar kinderen groomen

18 likes

Een dochter met haar ex ja. Datzelfde juice kanaal meldt nu ook dat zij met haar ex in een rechtszaak verwikkeld zit omdat hij niet wil dat Thijs bij z’n dochter in de buurt komt. Goh :smiling_face_with_tear:

49 likes

Jemig hoe kun je dat nou doen. De veiligheid van je kind hoort nr1 te zijn op je prioriteitenlijst en dan ga je met zo’n vent. Walgelijk.

20 likes

Ja inderdaad. Begrijp heel goed dat Sander dit niet wil hebben. Nog pijnlijker dat hij een goede vriend van Sander was.

19 likes

Damnnnnn dat laatste had ik even gemist

4 likes

Volgens mij heeft hij hen ook getrouwd.

8 likes

Er staan ook nog steeds trouwfoto’s op de insta van Noor
 ja heeft ook wat mogen kosten die mega bruiloft :sweat_smile:. Volgens mij waren ze gisteren wel met z’n 3en bij Gracie Abrams

8 likes

Ze schijnt daar niet bij te zijn geweest, maar ze post wel net alsof haha

8 likes

Ik ging op haar insta kijken, ken haar nog van dat ze haar kind altijd “baby Olivia” noemde ipv gewoon Olivia, maar dat kind is nu 9 :scream: Zo lang geleden alweer

19 likes

Haha ja en Bibi is al 20 of 21 :open_mouth: ik voel me oud :older_woman:t2:

19 likes

Hoe weet je dit?

6 likes

Heeft iemand ingestuurd naar een juicechannel. Daarom zeg ik ook het schijnt, maar als ik haar story bekijk staat nergens dat ze ook daar was. Geen foto’s met Olivia samen ofzo.

3 likes