Lijkt wel een screenshot van de Sims
Ja leuk die tonnen omzet maar 2150 euro winstâŠ
Haha oh ik zie nu dat ik er van alles af heb geknipt maar dit is Celine Charlotte haar stories
huh haha
Haha ja ik hoop stiekem dat ze 2 ton bedoelde i.p.v. k
Ik lees op een Juicechannel dat Noor inmiddels samen is met Thijs Romer
Oh wat walgelijk
Omg walgelijk
En linda de mol nog met vieze jeroen
wat zien vrouwen toch in die engnekken?!
heeft Noor niet twee dochters? Ik zou die Thijs niet binnen een straal van een kilometer van mijn minderjarige dochter willen hebben, wtf
straks gaat ie haar kinderen groomen
Een dochter met haar ex ja. Datzelfde juice kanaal meldt nu ook dat zij met haar ex in een rechtszaak verwikkeld zit omdat hij niet wil dat Thijs bij zân dochter in de buurt komt. Goh
Jemig hoe kun je dat nou doen. De veiligheid van je kind hoort nr1 te zijn op je prioriteitenlijst en dan ga je met zoân vent. Walgelijk.
Ja inderdaad. Begrijp heel goed dat Sander dit niet wil hebben. Nog pijnlijker dat hij een goede vriend van Sander was.
Damnnnnn dat laatste had ik even gemist
Volgens mij heeft hij hen ook getrouwd.
Er staan ook nog steeds trouwfotoâs op de insta van Noor⊠ja heeft ook wat mogen kosten die mega bruiloft . Volgens mij waren ze gisteren wel met zân 3en bij Gracie Abrams
Ze schijnt daar niet bij te zijn geweest, maar ze post wel net alsof haha
Ik ging op haar insta kijken, ken haar nog van dat ze haar kind altijd âbaby Oliviaâ noemde ipv gewoon Olivia, maar dat kind is nu 9 Zo lang geleden alweer
Haha ja en Bibi is al 20 of 21 ik voel me oud
Hoe weet je dit?
Heeft iemand ingestuurd naar een juicechannel. Daarom zeg ik ook het schijnt, maar als ik haar story bekijk staat nergens dat ze ook daar was. Geen fotoâs met Olivia samen ofzo.