Ohja omdat ze zegt “we zijn zo fan haar” en “het voorprogramma was amazing” met filmpjes en al
Ja Thijs Romer was de BABS van Noor en Sander. Hij hield een hele mooie speech toen, die hoorde je als intro in haar wedding video op youtube
Ik zag al lang niks meer voorbij komen op Instagram van By Aranka. Dacht kijk eens op die site. Zulke rare artikelen: een traplift via de WMO en pakketjes versturen, wat gebeurt er achter de schermen Ze zal hier nog aardig aan verdienen, maar vind het zo vaag.
Gwen van Poorten heeft een traplift voor haar hond en nu heeft ze zelf een account aangemaakt zogenaamd van haar overburen die haar hond in die lift filmen en dat op TikTok zetten.
Ik dacht eerst dat dat echt haar overburen waren maar ze blijkt er zelf achter te zitten? En men ‘mag’ haar ook niet taggen in die filmpjes zodat het echt blijft lijken dat zij niet zelf achter het account zit. Zo raar?
Zoals jij het nu post is het raar ja, maar het is vooral een uit de hand gelopen grap om te kijken hoe ver het ‘viral’ gaan van die video’s kan gaan. Ze vroeg volgers om haar niet te taggen omdat ook Amerikaanse media dat account benaderden om de video te laten zien.
Vind dat influencers wel raardere dingen doen, hier kan ik nog wel om lachen.
Het is in ieder geval wat anders dan die eeuwige knipoog
Ik vind het ook altijd bijzonder dat zij op zoveel persreizen mee mag, zoveel volgers en engagement heeft ze niet voor m’n gevoel.
… dit zou ik ook zeggen
Ze heeft hiermee ook direct blootgelegd hoe slecht Shownieuws factcheckt want die hadden het gebracht alsof het inderdaad door haar overburen gefilmd werd maar toen was allang bekend dat zij het zelf was.
Linkbuilding. Is nog best een business in, zeker als je al een website hebt die redelijk bezocht wordt. Heel makkelijk om passief geld te verdienen.
Oke
Vind het het steeds raar en bewijst weer dat social media zo nep is.
Dat is denk ik ook wat zij wil laten zien
Dat zegt ze niet toch? Of heb ik dat gemist.
Volgens mij had ze een video gemaakt waarin ze zei het internet te willen pranken en views pakken. Denk dus niet dat dit een soort nobele kruistocht is om de nepheid van social media te laten zien, meer goh grappig hoe groot kunnen we dit maken en trappen mensen hier in plus kan ik hier drie miljoen views op krijgen.
En da’s gelukt, want in het is al op grote accounts en tv shows in Amerika gedeeld. Ik vond het wel leuk eigenlijk
Ja precies. Zo nep dus.
Ik vind Yara leuk om te volgen maar helaas ga ik haar nu toch ontvolgen.
Die stories uit dat hotel waar ze nu zitten, ze doet alsof ze de ultieme tip voor ons heeft kwa hotel maar ze zit in een hotel van duizende euro’s per week.
Al die tipjes ook… je kan hier dit, en ook dit etc.
Dit is toch echt onbereikbaar voor de meeste mensen ? Zelfs voor gezinnen die met 2 gaan werken.
Het bevalt me toch echt helemaal verkeerd.
Ik zou ook echt niet naar dat resort willen eigenlijk, ik zie echt een sad beige kids club
Oh je kan ook op mama & baby pilates retreat zie ik (onironisch): Pauschalurlaub mit Kindern: POST - Family Resort
Heb op de site gekeken en het is rond de 2000 voor 4 nachten voor een gezin all in. Kennissen van mij gaan all in naar Turkije voor 4/5k voor een week, dan vind ik dit eigenlijk aantrekkelijker en dezelfde prijsrange.
Edit-het lijkt mij juist wel chill dat je ook een oppas erbij hebt