Dat lijkt me ook gewoon echt overdreven duur, en al zeker in Turkije. Dat zijn toch geen gewone prijzen ?
Tegenwoordig zijn deze prijzen niet meer gek.
Turkije heeft een inflatie van bijna 50%. Dat het een goedkoop land is, is wel achterhaald.
Tja, vakantie in Europa is gewoon echt mega duur geworden, ook als je bijv een hotel zoekt. Ik vind het lastig om een hotel rond de 100 euro te vinden, en dat geldt voor bijna alle Europese landen.
Voor de beeldvorming, ik heb net een klein huisje op een camping in Spanje in het hoogseizoen gezien, 2 weken €4500. En dan heb je dus verder niks nog.
2 weken voor 4500€ is toch iets anders dan 850€ per nacht ( die prijzen vind ik online ). Dat is bijna x 3.
Ja, maar daar zit toch van alles bij in?
Bedoel je bij het family resort? Daar hebben ze ook kamers/deals voor rond de 460 per nacht. Dan heb je oppas, spa toegang, ontbijt lunch en luxe/goed avondeten voor het hele gezin. Het huisje in Spanje is dan 321 euro per nacht. Ik vind het echt niet duur eigenlijk dat resort.
Ja zou best kunnen dat het niet veel is voor wat het is, maar alsnog is het bijzonder veel geld en snap ik dat het niet relatable voelt voor mensen. Maargoed, dat is het meeste wat flink verdienende influencers doen en niet laten wel zo natuurlijk.
Ik vond 1300 voor een all in in Griekenland al een rib uit mijn lijf #skeer #gier
Ik kan deze prijzen alleen vinden voor ouders + 1 kind, klopt dat of kijk ik verkeerd?
Jullie zijn allemaal geen influ’s, boeit ons NUL hoeveel jullie vacas kosten.
Laten we het over daadwerkelijke influs hebben
Jongens deze vakantie kost een influencer 0 euro en 0 cent
Ik zou het ook als tip delen
Precies, waarschijnlijk heeft ze het gekregen in ruil voor wat insta posts
Net als Japke Janneke, die blijkbaar tijdelijke woonruimte krijgt ergens op een Landal-park.
Kende ik niet, had medelijden met haar naam, maar ze ziet er exact uit als Anne Faber (rip)
Neeee joh helemaal niet, haha vind je dat echt??
Haha nu ze dit zei zie ik het wel
Same
Waarom zou ik het zeggen als ik dat niet zou vinden Freedom