Ik dacht dat het ging over het married at First sight duo maar die heten Jeppe en Jantine, same same.
Bonnie wast haar vieze onderbroeken in een pan van het airbnb huisje
Ik vind het sowieso al bizar dat je dat doet maar om het dan ook nog te filmen alsof het normaal isâŠ
Omg na de waterkoker, nu dit?
Wtf bezielt mensen. Koop gewoon een paar nieuwe
Ik zou het zelf niet doen denk ik (en filmen) maar als je die pan daarna gewoon in de vaatwasser gooit is het echt wel weer schoon toch?
Ik denk dat er soms wel goordere dingen in die pannen zitten
Dat klopt niet, ze laat zien dat ze een zeiknatte was (shirts etc. geen sokken en ondergoed!) uit de machine heeft gehaald en in een pan in de gootsteen heeft gezet. Ze zegt dat de wasmachine er ineens mee ophield en dat ze NA deze was een wasje had willen doen met het vuile ondergoed en de sokken. En dat dat nu helaas niet kan en ze later een handwas gaat doen. Beetje uit zân context getrokken door te zeggen âBonnie wast haar vieze onderbroeken in een panâ want dat is helemaal niet waarâŠ
Edit: Ik had zelf niet goed gekeken, Echo had gelijk! Oeps.
Sorry maar je zit zelf niet op te letten.
Ze zegt dat ze hierna nog de onderbroeken en sokken moet gaan wassen met de hand. En je ziet later een shot waarin de onderbroeken en sokken in kwestie IN die pan zaten en vanaf daar hangt ze ze op het droogrekâŠ
En daarna zegt ze en ik quote âLeuk dat de volgende mensen uit de pan mogen eten waar wij onze vieze onderboeken ingedaan hebbenâ
Gatver! Als je dat nou in je eigen pan doet maar in een airbnb huisje?
Ja echt. Dit zou zo niet in me opkomen. Ik vind dit zo vreemd. Ik zou het dan nog eerder een dagje (of zelfs 2) extra dragen als nieuwe kopen geen optie is.
In die airbnb is geen lavabo of emmer waar ze haar was met de hand kan doen? Echt ongelofelijk
Jesus H Christ waarom zou je dat doen
Ik ben alle hoop verloren dat het ondergoed in waterkoker verhaal broodje aap is
Omg sorry Dat stukje had ik indd ff gemist.
Dit bevestigt weer waarom ik vies van alles benâŠ
Verbaast me dan ook weer niets van Bonnie trouwens.
Als ik in een huisje ben was ik altijd AL het servies. Ik denk altijd wie weet heeft degene voor mij het servies afgedroogd met hun vieze onderbroek. Nooit gedacht dat ik hier ook een soort van bewijs voor zou krijgen wat mensen met hun ondergoed en servies doen Echt ranzig
het zou niet eens in me opkomen, idd wat is er mis met de wasbak gebruiken, een teiltje of in het ergste geval je onderbroeken nog een keer binnenstebuiten dragen? Een wasserette opzoeken, nieuwe onderbroeken kopen??? Lijkt me nog zoveel opties voordat je je tot zoiets goors wendt
Gatverdamme man waarom niet in een bad of wasbak vd douche of zo? Een fucking pan
Haha neeeeeee joh gadver
Maar waarom schaamt zij zich niet dan en vindt ze het nog grappig ook dat mensen uit die pan gaan eten?
Houuuuu op
Is dit rage bait ofzo