Het influencertopic #24

Ja haar smaak is vaak sowieso mijn smaak niet maar ik vind dat hoogglans echt heel tacky en goedkoop ogen. In een wat donkerder mat fluweel had ik het zelf wel een mooie bank gevonden. Zag hem op de site van die winkel in oranje mat fluweel en vond dat wel mooi.

12 likes

Vind het inderdaad ook een beetje laag om ze nog te taggen, aangezien ze al hebben gezegd niks te kunnen doen. Voelt dan inderdaad aan als nog even je naam en volgers in te zetten, zodat het bedrijf bang wordt en wellicht wel wat gaat doen. Snap wel dat ze verdrietig is trouwens, want Jezus wat een lelijke bank :smiling_face_with_tear:

29 likes

Als je kijkt op die insta zie je ook zon soort bank in een van die foto’s als promo. Als je dat filmpje ziet snap ik wel dat je hiervan schrikt want het lijkt wel een totaal andere stof?? Maar ik snap idd ook niet zo goed hoe dat kan dat het zo tegenvalt want het lijkt me ook dat je een staaltje thuis getest hebt oid bij zo’n grote aankoop. Wel echt verschrikkelijk zeg :face_with_spiral_eyes:

10 likes

Wat smerig zeg om dan meteen te beginnen over dat de winkel je heeft overgehaald. Ze hebben je toch niet gedwongen om een walgelijke bank te kopen.

Ik vind het nog onsympathieker van iemand die bakken geld aan alles uitgeeft.

En wat de fuck is een ā€˜droombank’ hahahah my god

114 likes

Ik kwam hier om dit te posten :joy: tja, je koopt een bank in een hysterische stof en kleur bij een woonwinkel met hysterische producten, en dan ben je verrast dat het een hysterische bank wordt. Ik vind het ook wel gek hoe ze dan de verantwoordelijkheid daarvoor erg bij de woonwinkel legt.

33 likes

Ja je hebt gewoon een keuze gemaakt waar je niet blij mee bent en dat is kut. Maar geef die winkel dan niet de schuld, je was er zelf bij hoor.

26 likes

ā€˜Geld voor onze huwelijksreis erin gestoken’ ook echt mijn God wat een irritante manier om te doen alsof je het slachtoffer bent van onrecht en nu niet eens meer op huwelijksreis kan :broken_heart:

139 likes

Hahahhahahhaahhhaah die bank! Niet vergeten dat dit de 4e (?) bank is sinds ze in dat huis wonen. Girl, je hebt echt geld te veel en smaak te weinig als je het nog niet goed hebt na zoveel pogingen.

Het is de lelijkste bank ooit :joy::joy::joy:

163 likes

Terwijl je om de haverklap dure designzooi koopt. Heel irritant.

27 likes

Ja kost deze genocide op mijn ogen dan 10k ofzo??

20 likes

Volgens mij staat deze zaak wel bekend als niet klantvriendelijk.
Er was een paar weken geleden iemand van twitch die weggestuurd werd omdat hij kringlopen langs ging. Hij mocht de winkel niet zo noemen.

5 likes

Kwam hier om dit te posten inderdaad. Zo schaamteloos om dat bedrijf twee keer te taggen met een probleem dat toch echt helemaal je eigen schuld is. Ik ben sowieso een beetje uit de Vera-fanclub gestapt de laatste tijd.
Ook zo zielig erbij ā€œgeld voor onze huwelijksreis in een bank gestoptā€
Wat een gemekker.

19 likes

Wat een gedrocht van een bank

Ik weet niet misschien moeten mensen zich gewoon wat meer verdiepen voordat ze een keuze maken :joy::joy:

Deze rolladebankentrend mag van mij echt ophoepelen joh, deze bank is in geen enkele kleur mooi (maar dit is wel het lelijkste wat ik ooit heb gezien hahahaha)

41 likes

Hoe vaak kan je een bank kopen die je toch niet mooi vind. Vind de bank zelf ook een vreselijke kleur. Maar dan laat je je toch niet overhalen als je die glans te veel vind

18 likes

Geld te veel en smaak te weinig, love dit als titel!

59 likes

Zo’n bank zit toch ook voor geen meter

18 likes

Sorry maar vind het wel onzin om iets niet relevants erbij te halen. Zo werkt het nou eenmaal als je een bank zelf uit zoekt, zelf naar jouw wensen laat maken (kom nou met je ā€˜laten overhalen’) en het valt tegen. Dat is mega mega (en in dit geval MEGA) kut maar toch niet de schuld van de winkel?

26 likes

Ik vind die bank trouwens wel tof dus Vera holler at me als je hem voor een paar tientjes wil verkopen!

Op haar vraag om tips om de bank minder glanzend te maken wil ik graag suggesties doen in de trant van ā€œverdunde urine overheen borstelenā€ maar geen zin om geblokkeerd te worden.

17 likes

Misschien is ze onder schot gehouden tijdens het plaatsen van de bestelling.

Ze had op safe kunnen spelen door de bank in beigeroze te bestellen, wat volgens mij haar lievelingskleur is.

20 likes

Waarschijnlijk is ze al een beetje verontwaardigd dat ze de bank überhaupt zelf heeft moeten kopen ipv daar een deal uit te halen

13 likes