Het influencertopic #24

Ze hebben de vacature al snel aangepast, je hoeft oa geen kaartjes & cadeaus meer te halen voor vrienden/familie. In de praktijk natuurlijk wel😂

21 likes

Tijdens mijn freelanceperiode heb ik als PA voor een DJ gewerkt, wat echt heel leuk was en goed betaalde. Dit zal waarschijnlijk niet zo goed betalen omdat het een gewilde baan is en het gaat om Monica. Hier zouden ze echt een Videoland-serie van moeten maken; met de influencers en fangirls die zullen reageren op de vacature.

30 likes

Vind haar nu minder sympathiek ofzo dat je eigenlijk je hele leven uitbesteed aan iemand.
Lijkt me ook dat als je dat ooit kwijtraakt, je heel erg in een gat valt dat je weer zelf je kont moet afvegen zeg maar.
Die vacature was ook wel heel erg in detail wat er allemaal bij hoort, zou ik zelf iets discreter hebben gehouden :sweat_smile:

10 likes

Hahaha misschien had ze per ongeluk de 1st draft geupload :smiling_face_with_tear::rofl:

4 likes

Per ongeluk of expres voor de exposure…:smirk:

4 likes

Haha ja heb het idee dat die eerste versie het lijstje is wat Monica zelf heeft aangeleverd qua werkzaamheden en dat de tweede versie is hoe het bedrijf het omschrijft.

8 likes

Je post nog wel in je wachtdagen, dat zegt meer over jou dan over de wachtdagen die je nu bekritiseerd.
En gebruik toxic niet zo losjes, wil je.

32 likes

Zo toxic en toch terugkomen?

5 likes

Broooo that’s enough now okkkk :smiling_face_with_tear: Sending u lots of positive energy :person_in_lotus_position:

8 likes

Sorry maar waarom reageren jullie hier de hele tijd op

54 likes

Nu je er nog bent. Mag ik vragen hoe je op dit forum terecht bent gekomen?

3 likes

Christus jij bent al dagen op ramkoers maar het forum is het probleem. Je kan ook gewoon uitloggen he. Je hoeft niet drie dagen te wachten.

6 likes

Uitloggen. Afmelden. Weggaan. Kruisje. Het kan allemaal.

Whatever ook, later.

8 likes

Maar waarom reageer je op de mensen die jij de pesters vind en niet op mijn vraag? Ik stel toch een normale vraag op een normale manier?

11 likes

Vera heeft zojuist een filmpje gepost over het uitzoeken van haar trouwjurk. En nog steeds vind ik de eerste die ze paste het mooiste.

17 likes

Maat wat doe je nou gaat het ff niet

2 likes

Huh echt die met die mouwen? Die vond ik helemaal niet mooi zitten.
Vond de jurk die ze gekozen had wel echt mooi. En denk ook een goede zet om die bandjes aan te laten passen.

17 likes

Ja met de eerste jurk die spierwit was, werden haar roodheden geaccentueerd.
De tweede was mooi en ze had daar een prachtige taille in.
Haar derde was ook mooi met die taille, dat kant en 3D appliqué van de bloemen.

13 likes

Vind de jurk van Vera echt prachtig! Wow

21 likes

foefje is thuis

4 likes