Het influencertopic #24

Haha ja heb het idee dat die eerste versie het lijstje is wat Monica zelf heeft aangeleverd qua werkzaamheden en dat de tweede versie is hoe het bedrijf het omschrijft.

8 likes

Je post nog wel in je wachtdagen, dat zegt meer over jou dan over de wachtdagen die je nu bekritiseerd.
En gebruik toxic niet zo losjes, wil je.

32 likes

Zo toxic en toch terugkomen?

5 likes

Broooo that’s enough now okkkk :smiling_face_with_tear: Sending u lots of positive energy :person_in_lotus_position:

8 likes

Sorry maar waarom reageren jullie hier de hele tijd op

54 likes

Nu je er nog bent. Mag ik vragen hoe je op dit forum terecht bent gekomen?

3 likes

Christus jij bent al dagen op ramkoers maar het forum is het probleem. Je kan ook gewoon uitloggen he. Je hoeft niet drie dagen te wachten.

6 likes

Uitloggen. Afmelden. Weggaan. Kruisje. Het kan allemaal.

Whatever ook, later.

8 likes

Maar waarom reageer je op de mensen die jij de pesters vind en niet op mijn vraag? Ik stel toch een normale vraag op een normale manier?

11 likes

Vera heeft zojuist een filmpje gepost over het uitzoeken van haar trouwjurk. En nog steeds vind ik de eerste die ze paste het mooiste.

17 likes

Maat wat doe je nou gaat het ff niet

2 likes

Huh echt die met die mouwen? Die vond ik helemaal niet mooi zitten.
Vond de jurk die ze gekozen had wel echt mooi. En denk ook een goede zet om die bandjes aan te laten passen.

17 likes

Ja met de eerste jurk die spierwit was, werden haar roodheden geaccentueerd.
De tweede was mooi en ze had daar een prachtige taille in.
Haar derde was ook mooi met die taille, dat kant en 3D appliqué van de bloemen.

13 likes

Vind de jurk van Vera echt prachtig! Wow

21 likes

foefje is thuis

4 likes

Jammer dat je zo gefocust bent op ‘de hyena’s’. Je vind de mensen hier niet aardig, maar als iemand dan een normale vraag stelt reageer je ook negatief.

2 likes

Sanne zit op threads lekker te klagen over dat het belachelijk is dat ze bijv de kraamzorg 5 euro per uur moet betalen en de lactatiedeskundige niet vergoed krijgt. Wie gaat haar vertellen hoe duur het is om een kind groot te brengen? :skull:

49 likes

Ja en ze had toch ook kunnen inlezen toen ze vorig jaar kon overstappen van zorgverzekering lijkt me
 Dan kost het haar ook geld, maar dan zou ze misschien wel minder zeuren over wat ze moet bijbetalen nu

6 likes

Wat een onzin. Het is totaal niet gerelateerd aan hoeveel geld je hebt, dat je het belachelijk vindt dat lactatiekundige zorg niet vergoed wordt.

11 likes

Nouja ik vind dat als je een kind wil krijgen je niet verbaasd moet zijn dat je daar niet alles voor vergoed krijgt :joy:

38 likes